
Sådan digitaliserede Brunata deres processer med Power Platform
Lær, hvordan de hos Brunata har transformeret arbejdsprocesser og optimeret brug af data gennem Power Platform.
Lær, hvordan de hos Brunata har transformeret arbejdsprocesser og optimeret brug af data gennem Power Platform.
Nu har Copilot Studio fra Microsoft gjort det muligt, at du kan træne din egen chatbot til at svare klogt.
Nu findes der endelig en kundeservice-chatbot, som gør kunderne glade med brugbare svar. Hør om Microsofts Copilot Studio
Hør hvorfor du har en IT-strategisk fordel ved at anvende Power Platform til at tilrette din Business Central
Du skal se Power Platformen som en værktøjskasse, du kan bruge til at forenkle, digitalisere og automatisere processer i din hverdag.
Forretningssystemerne er ikke gode til at holde styr på folderstruktur i SharePoint, men det kan automatiseres med Power Platform.
Data i forretningssystemerne kan på forespørgsel beriges med data fra eksterne registre hos myndighederne. Så skal man ikke selv slå alt op.
Lad forskellige forretningssystemer opdatere hinanden med ny viden, og lad hændelser i ét system blive til data i et andet system.
Med gamle systemer kan man udføre funktioner på tværs af systemerne – og få processer der skaber sammenhæng uden traditionel integration.
Når du får besøg, så aktivér de eksterne personer til at registrere selv, så de dermed udløser en hel forretningsproces af aktiviteter.
En automatisk forretningsproces styrer eksterne igennem sagsbehandling og beder om relevante data og dokumenter undervejs.
Kunderne kan registrere direkte i forretningssystemet, og det kan udløse opgaver til medarbejderne internt uden genindtastning.
Dem, der skal afholde aktiviteter, udbyder tidspunkter, og deltagerne booker tiderne direkte i kalenderen. Alt samles i et aktivitetsforløb.
Med en app på en mobil enhed har medarbejderne i felten fuld adgang til information, og de kan registrere direkte i forretningssystemerne.
Når en eller flere kolleger skal godkende noget, så kan det foregå elektronisk, så man ikke behøver at ekspedere det manuelt.
Når få ressourcer skal ekspedere mange opgaver, så er det vigtigt at få hjælp til prioritering, så de vigtige opgaver ikke drukner.
Få besked, når nogen siger noget, som man skal reagere hurtigt på. Det kan være en kommentar på sociale medier eller en klage.
Du kan vælge, hvad Power Automate skal evaluere, og hvor ofte det skal foregå, og hvad kriterierne er for at du ønsker en notifikation.
Når der sker noget, medarbejderen gerne vil reagere på med det samme, så er det godt at modtage en notifikation. Det hjælper med at handle rettidigt.
Én enkelt registrering fra en medarbejder kan udløse en masse handlinger, som udføres automatisk, så medarbejderen ikke behøver at udføre det hele manuelt.
På kundeportalen kan kunderne udfylde formularer, der er forudfyldt med deres egne data, og validerer alle data online i ERP og CRM.
Du modtager noget, som du skal evaluere, ændre, og derefter sende videre i fødekæden. Det kan gøres nemt med en app, der er dedikeret til formålet.
Når medarbejdere kun skal anvende en lille del af forretningsløsningen, så er det effektivt at give dem en app, der udelukkende indeholder de relevante funktioner.
“Nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Platform portal.” fortæller Johanna Leonard fra Meyers
Vipp udnytter de nye teknologiske muligheder i Power Platform, som mange virksomheder desværre ikke kender.