Abakion Legal er alt‑i‑én løsningen til dit Advokatfirma.

Vil du vide mere?
Eller vil du bare i gang?
Udfyld formularen
– så kontakter vi dig.

”Systemets design bærer præg af, at der er kigget grundigt på den almindelige ekspeditionsproces. Det giver Navokat et naturligt flow.”

Troels Rovsing Koch, advokat og partner hos Rovsing Advokater

» Læs hele artiklen her

”Vi har set, hvad det betyder i dagligdagen, og det gjorde os i Reimer Legal overbeviste om, at vi skulle have et advokatsystem fra begyndelsen.”

Janie C. Nielsen, advokat og partner hos Reimer Legal

» Læs hele artiklen her

Abakion Legal bruges af mere end 1.600 hver dag.

Kort referenceliste
Kort referenceliste
Kort referenceliste
Kort referenceliste
Kort referenceliste
Navokat

Abakion Legal er det nye navn for Navokat, som i mange år har været en af de mest udbredte løsninger til advokatfirmaer i Danmark.

For Advokaten:

  • Journalisér dokumenter via drag’n’drop direkte i din Outlook.
  • Brevflet dokumenter på få sekunder.
  • Fakturér dit tidsforbrug direkte fra Outlook.
  • Strukturér dit arbejde og skab overblik.

For Bogholderen:

  • Faktureringsgrundlaget er altid parat – uden at advokaterne skal overføre data eller gøre noget.
  • Løsningen er bygget på Microsofts Busines Central, og det giver bogholderen et komplet system til økonomistyring, likviditetsstyring og meget mere.

Nogle af funktionerne i Abakion Legal

Betjening af Abakion Legal i Outlook

Sagskort i Abakion Legal

Rollecenter som indgangsvinkel

Overblik over tidsregistreringer

Som advokat kan du tilgå dine dokumenter, rapporter, og have alle funktioner til sagsbehandling tilgængelig på alle dine enheder, både online og offline.

Løsningen er designet til, at du som advokat kun arbejder i Outlook. De relevante funktioner er samlet i din Outlook, og det sparer tid, at du kan gøre alt i én arbejdsgang.

Uden at du behøver at gøre noget for det, så har bogholderen alt til rådighed for at kunne fakturere og klare al økonomistyring. Det er fordelen ved, at din sagsbehandling og økonomistyring er i samme system.

Klar dit arbejde i Outlook

Brug Abakion Legal direkte i Outlook. Abakion Legal finder selv de sager der er relateret til emailen. Du kan åbne en sag og se de centrale oplysninger om sagen, fx uafregnet tid og beløb. Og du kan åbne i et større vindue for at se detaljer.

Redigér sagerne i Outlook

Du kan redigere sager og kontaktpersoner direkte i højre side af Outlook. Og du kan åbne sagskortet og få adgang til alle funktionerne på sagen.

Du kan bruge Abakion Legal – uanset hvilken enhed du har til rådighed; iPhone, Android, iPad, tablet, PC eller Mac. Dit sagsbehandlings- og økonomisystem er tilgængeligt, når du er på kontoret, hos klienter, på farten eller hvor du end befinder dig.
Med Abakion Legal SharePoint fritekstsøgning kan du søge på tværs af fil-typer, sager, klienter og perioder, på f.eks. et navn, et bestemt ord eller en formulering.
Fra SharePoint kan du udlæse filer eller mapper, så du kan arbejde offline uden internet-adgang. Når du er online igen, synkroniseres filer og mapper automatisk tilbage med dine tilføjelser.

Opret ny kontaktperson fra en email

Opret en ny kontaktperson på en sag direkte fra en email. Kontaktoplysningerne trækker systemet automatisk fra emailen. Og så skal du bare vælge sag og typen af relation.

Håndtér tilsvar på få minutter

Hold styr på klientmiddelkontoen, og dan kontoudtog for hver klient, og foretag tilsvarsregulering. Få svar på differencer inden for få minutter – og bogfør selv reguleringen.

Du kan anvende Business Intelligence-løsningen Power BI sammen med Abakion Legal. Det giver virkelig gode rapporteringsmuligheder. Det er en løsning, som er klar til brug, og er skræddersyet til advokatfirmaer. Prøv selv løsningen her – og se de mange dashboards.
Abakion Legal hjælper dig med databeskyttelse for at overholde GDPR og med datasikkerhed. Læs her om funktionerne i løsningen – og læs også vores gode råd til hvordan advokater skal overholde GDPR i sagsbehandling.

Vi hjælper dig med at komme hurtigt i gang

Du er i gang om kun 4 dage

Præsentation

Vi gennemgår løsningen for jer og indgår en aftale.

Du er i gang om kun 4 dage

Dataindsamling

I samler jeres data om klienter, parter, sager osv.

Du er i gang om kun 4 dage

Implementering

Vi indlæser jeres data og gør løsningen klar til brug.

Du er i gang om kun 4 dage

Igangsætning

I får adgang til løsningen, og vi underviser jer, og så er I kørende.

… og du behøver ikke interessere dig for IT

... og du behøver ikke interessere dig for IT

Alt kører over internettet.

Der skal ikke installeres noget. Du logger bare ind, lige som når du tjekker din email på nettet.

... og du behøver ikke interessere dig for IT

Du er i gang på 14 dage,

så du ikke skal bruge tid på IT-projekter. Brug hellere din tid på din advokatforretning.

... og du behøver ikke interessere dig for IT

Vi sidder klar til at hjælpe

på både email og telefon. IT må ikke spilde din arbejdstid.

Vi tager os af al teknikken

Abakion Legal er en integreret del af ERP-løsningen Microsoft Dynamics 365 Business Central. Så du får også et komplet økonomisystem.
Abakion Legal er evalueret og godkendt af Microsoft til deres app-butik, som hedder Microsoft AppSource.
Abakion Legal kører i Microsofts datacenter i skyen. Det behøver du egentlig ikke forholde dig til, for vi tager os af al drift og vedligeholdelse.
Opgradering til nye versioner med nye funktioner er også med i prisen. Det sker faktisk helt automatisk, uden at du skal gøre noget.
Abakion Legal anvender Microsoft Office 365, og du får et plugin til Outlook, så dit daglige arbejde kan foregå direkte i Outlook.
Abakion Legal anvender Microsoft SharePoint, så du kan tilgå dine dokumenter og rapporter på alle enheder, både online og når du er offline.
Navokat

Abakion Legal er det nye navn for Navokat, som i mange år har været en af de mest kendte løsninger til advokatfirmaer i Danmark.

I efteråret 2020 opgraderede vi Navokat til den nyeste Microsoft ERP-løsning, som hedder Dynamics 365 Business Central, som er en ægte cloud-løsning, og i den forbindelse gjorde vi også løsningen tilgængelig for advokatfirmaer uden for Danmark. Derfor var det tid til et navnskifte, og vi valgte at omdøbe Navokat til Abakion Legal, som sikkert er nemmere at udtale rundt om i verden. Men du er meget velkommen til stadig at kalde din løsning for Navokat. Det kommer vi også selv til at gøre ind i mellem.

Prisen på Abakion Legal

Komplette brugere

kr.
1.335,00
Per navngiven bruger per måned
Brugere med adgang til alle funktioner
Inkluderer Abakion Legal
+ Outlook plugin
+ Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Lette brugere

kr.
495,00
Per navngiven bruger per måned
Lette brugere, der ikke har adgang til at bogføre, fakturere og oprette klienter og sager.
Inkluderer Abakion Legal
+ Outlook plugin
+ Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Snak med et menneske

Stil et spørgsmål og få en snak med Malou Belert
abakion@abakion.com