Support på Navokat og Abakion Legal

Som kunde på Navokat eller Abakion Legal kan du få support på denne side.
Længere nede kan du se vores FAQ, som måske kan hjælpe dig på vej med det samme.

Abonnements­ændringer

For at sikre korrekt håndtering af jeres abonnement, skal alle ændringer af abonnementet foretages gennem vores standardformular.

Forventet ekspeditionstid ved brugerændringer: 3 arbejdsdage

Nedenfor kan du anmode om 3 typer af ændringer til jeres abonnement:

Vi løser dine support spørgsmål online

1. Hent Teamviewer filen her fra siden.
2. Klik “RUN” for at starte programmet.
3. Angiv dit ID nummer og password til supporteren.
4. Vores supporter kan nu se din skærm, og online hjælpen kan starte.

Sådan virker det:
Du har downloadet en lille fil, som gør det muligt for os at se på din skærm.
Ved at gøre det på denne måde, er vi i stand til at hjælpe dig med dit support spørgsmål – du kan når som helst afbryde forbindelsen.

Kundesupport kontakt

Har du som kunde brug for support til din Navokat-løsning, så kontakt os venligst på:

Telefon: +45 7023 2417
E-mail: [email protected]

Support til Navokat ydes alle hverdage mellem 08:30 til 16:00, dog fredag mellem 08:30 til 15:30.

Svar inden for 24 timer

Inden for 24 timer kan du forvente et kvalificeret svar på, hvordan vi kan løse din forespørgsel, og hvor hurtigt du kan modtage support.

Support livscyklus

Vi supporterer de nyeste udgivelser fra Microsoft.
Vi bestræber os på at udgive en ny produktversion ca. 5 måneder efter udgivelsen af nyere Microsoft Dynamics NAV versioner.

FAQ

Hvordan opretter man en faktura?

Sådan gør du:

1.   Vælg fanen “Sager” fra Rollecentret
2.   Vælg en sag og tryk Enter
3.   Tryk på knappen Opret Faktura oppe i venstre hjørne

Hvordan registrerer man tid på en sag i Nav?

Sådan gør du:

1.   Vælg fanen “Sager” fra Rollecentret
2.   Vælg en sag og tryk Enter
3.   Tryk på knappen “Tidsregisterer” øverst i midten af menubåndet
4.   Vælg fanen “Ny tidsregistering” nederst i menuen
5.   Indtast informationerne under Ny tidsregistering..

Hvordan tilknytter man Navokat-pluginet i Outlook?

Sådan gør du:

1. Vælg Filer/Indstillinger/Tilføjelsesprogrammer/ I Outlook hovedmenu oppe i højre hjørne
2. Vælg COM-tilføjelsesprogrammer nederst i midten af siden
3. Tryk på Udfør
4. Sæt et hak i Navokat Outlook Addin 2013
5. Tryk OK.

Hvordan journaliserer man en e-mail på en sag i Outlook?

Sådan gør du:

1.    Åben Outlook med Navokat-addinet
2.    Søg den pågældende sag via Navokat søgefeltet Søg
3.    Træk mailen over i journaliser-feltet på sagen.
4.    Vælg hvilken mappe, mailen skal gemmes i under Journalisering
5.    Tryk på knappen “Opret”
6.    Dialogboks kommer frem med destination for journalisering – tryk OK
7.    Mailen er nu journaliseret og kan findes under Kontakt info/Sagsforløb

Hvordan skifter man password på sin lokale maskine eller på fjernskrivebordet, hvis det er udløbet?

Sådan gør du: 

1. Hold knapperne Ctrl+Alt+Delete (lokal maskine) – Ctrl+Alt+End holdes nede (fjernskrivebordet)
2. Vælg ”Ændring af adgangskode”.
3. Indtast først dit gamle password og herefter dit nye password.
4. Bekræft til sidst med dit nye password.
NB! Dit password SKAL indeholde tal, store-og småbogstaver.

Hvordan lukker man programmer ned, hvis de fryser?

Sådan gør du:

1.    Højreklik nede på din taskbar.
2.    Tryk på “Task Manager”
3.    Tryk på fanen Users/Brugere ude til højre
4.    Find dit navn/initialer.
5.    Tryk på din lille trekant uden for dit navn/initialer
6.    Højrelik på det program du vil lukke og tryk End task

Hvordan brevfletter man i NAV?

Sådan gør du:

1.    Vælg fanen Sager fra Rollecentret
2.    Vælg en sag og tryk Enter
3.    Tryk på knappen “Opret interaktion” (øverst venstre hjørne)
4.    Vælg fanen Rediger og Opret. Ny interaktion udfyldes med de nødvendige informationer
5.    Tryk på knappen Udfør (F9) 

Hvordan skifter man regnskab inde i NAV?

Sådan gør du:
 
1.    Stå i hovedmenuen
2.    Tryk på trekanten i NAV (ved siden af NAV-logoet) helt oppe i venstre hjørne
3.    Tryk på Vælg Server
4.    Under Tilgængelige Regnskaber kan der skiftes regnskab
5.    Efter et regnskab er valgt trykkes OK.

Hvordan tilpasser man navigationsruden i Rollecenteret i NAV?

Sådan gør du:
 
1.    Højre klik på Rollecentret i menulinjen
2.    Tryk på Tilpas Navigationsrude
3.    Her kan man flytte op og ned på ens nuværende lister samt tilføje og slette.
4.    Når redigeringen er færdig trykkes på knappen OK.

Hvordan ændrer man sin rolle i NAV?

Sådan gør du: 
 
1.    Indtast ordet Brugertilpasning oppe i højre hjørne i feltet Søg og tryk på ordet
2.    Vælg dine egne initialer/  dobbeltklik/ Rediger brugertilpasningskort
3.    Vælg hvilken rolle brugeren skal have I feltet Profil-id
4.    Tryk OK