Kom og vær med
Tegn et Service Membership til Danmarks nok største support-tjeneste på Microsofts forretningsløsninger
Service der er målrettet Cloud
Når din Business Central er i skyen, opdateres automatisk, og du anvender Apps, og samtidig har tilretninger, så har du behov for en support-tjeneste, som er målrettet til den nye verden i skyen.
Reaktivt
Du har behov for hjælp til at betjene løsningen.
Og hvis der opstår fejl eller udfordringer, som skal løses, så hjælper vi, og koordinerer også med tredjepartsleverandører af Apps.
Og hjælper når du skal have oprettet eller nedlagt brugere eller miljøer. Det er alt det reaktive.
Proaktivt
Men du har også brug for proaktiv hjælp. Det kan være gode råd til at udnytte Microsoft-kampagner og slippe billigere i abonnement.
Og styring af at du overholder IT-revisionskrav.
Og performance-analyser og disaster recovery tests der imødegår udfordringer, og overvågning af Microsofts halvårlige store opdatering, så du undgår driftstop.
Fast pris – Kendt udgift
Abakion Service Membership er et abonnement for dig, der gerne vil kende de løbende udgifter til din Business Central på forhånd.
Alle får brug for hjælp ind i mellem, og på det tidspunkt er det ærgerligt at skulle overveje, om du kan bruge penge på at få hjælp.
Derfor har Abakion samlet alt i ét abonnement, så du ikke behøver at bekymre dig om timeforbrug. Alle support-timer er med i abonnementet.
Dette abonnement vedrører Business Central. Hvis du gerne vil læse om serviceydelser generelt i Abakion, så hop til denne side.
Og så lige noget af det med småt:
Vi skal sørge for at nævne, at alle priser er ekskl. moms og afregnes for en periode på 12 måneder forudbetalt, og at mindsteprisen på et abonnement er kr. 3.950.
Abonnementerne forudsætter desuden administrativ adgang til din Business Central, og registrering af licenserne hos Abakion. Det forklarer vi mere om lidt senere i denne tekst.
Hvis du lagde mærke til timeprisen på 0 kroner …
… så betyder det helt simpelt, at alt det, som tidligere blev afregnet på løbende tidsforbrug i vores supportafdeling, er nu inkluderet i dit abonnement. Alle support-timer i abonnementet er til 0 kroner.
Det betyder, at vi tager et større ansvar. Vi venter ikke på, at du sætter os i gang – vi tager også selv initiativ.
Vi udfører en masse opgaver, som ellers skulle ville være på løbende tid – og på bagkant.
Det rette incitament
Det allervigtigste argument for service-abonnementet handler slet ikke om, hvad der er inkluderet. Det handler om at skabe den rette relation mellem os.
Traditionelt lever supportafdelinger af at sælge timer til dig. Du betaler for den tid, du forbruger.
Men der er jo ikke nogen, der arbejder i en supportafdeling, fordi de kan lide at fakturere timer.
Support-konsulenterne elsker at hjælpe andre mennesker. Og når de ikke længere skal tænke på fakturering, så kan de fokusere 100% på at hjælpe dig.
Med et abonnement og en timepris på 0 kroner, så behøver ingen af os længere at bekymre sig om timeforbrug. Nu handler det kun om at hjælpe dig bedst muligt.
Læs detaljerne her:
Målrettet Cloud
Tidligere handlede Support om at ringe og få hjælp til dagligdags udfordringer. Med Business Central som Cloud-løsning – og med Apps fra flere leverandører – og endda også specielle tilretninger til din virksomhed – så er et Service-abonnement nødt til at indeholde en række proaktive services, som sikrer, at din Business Central kører upåklageligt.
Du har behov for rådgivning og support vedr. miljøer, licensabonnementer, brugeradministration.
Men du har også behov for, at vi proaktivt udnytter vores erfaring fra de mange Business Central-løsninger i skyen, som vi administrerer.
Vi overvåger opdateringer, imødegår udfordringer i de halvårlige major-releases fra Microsoft, koordinerer med tredjeparts-leverandører af Apps, styrer versioner og udviklingsspor på tilpasninger, og tester disaster recovery, så IT-revisionen er glad, og så udfører vi en årlig performance-analyse for at optimere din løsning.
Det er Microsofts datacenter, der sørger for at serveren kører, men det er dit service-abonnement, der skal sørge for, at applikationen virker, som den skal.
Mød Frontdesk
Vores Support-afdeling hedder Frontdesk, og den har 15 medarbejdere, der udelukkende betjener kunder på Microsofts forretningsløsninger. De bliver ikke sendt ud på kundeprojekter, så de er klar til at hjælpe, når du henvender dig.
I vores Support-afdeling møder du nogle af de mest erfarne konsulenter, vi har i Abakion. Det er usædvanligt i IT-branchen, men vi mener, at erfarne konsulenter i frontlinjen er bedst for både dig og os.
De tager fra den første kontakt ansvaret for din udfordring, sørger for at de forstår dine behov, og følger opgaven i mål.
Vi har de rette forbindelser
Vi har også den Support-afdeling, som har de bedste forbindelser. Vi har mange kunder på Microsofts forretningsløsninger, og det giver os en vægt hos Microsoft, som vi udnytter på vores kunders vegne.
Vi er med i Microsoft Partner Advisory Council blandt kun 20 i hele verden. Og vi kan tage direkte fat i de rette personer hos Microsoft og hoppe udenom bureaukratiet. Det giver meget hurtigere løsninger på komplekse udfordringer.
Det er antallet af kunder, vi har i ryggen, som skaber vores status hos Microsoft. Derfor er det vigtigt for os, at dine Microsoft-licenser er registreret hos os, og selv om vi også har en margin på licenserne, så er det den fagforeningsagtige styrke i antallet af kunder, der er meget værd for os. Derfor har Service-abonnementerne også en anden pris, hvis du ikke har licenserne registreret hos os.
Dine superbrugere
Service-abonnementet giver adgang til, at et antal superbrugere hos dig kan oprette support-tickets hos os.
Antallet af support-tickets er ubegrænset, men antallet af superbrugere, som kan oprette tickets, er begrænset af abonnementet. Det handler om, at vi gerne vil have brugere med de rette kvalifikationer til at stå for dialogen.
Dine superbrugere bør være gode til at anvende systemet – og indstillet på at formidle viden til kollegerne.
Du skal naturligvis vælge de superbrugere, som giver bedst mening i din organisation, men vi forbeholder os ret til at hejse et flag, hvis vi synes, at dine superbrugere ikke er klædt på til opgaven eller ikke har de rette betingelser for at have succes med rollen.
Prøv et Service Membership, hvor du ikke skal tænke på time-forbrug. Få kontakt til erfarne konsulenter, der hurtigt kan hjælpe, så du kan komme videre.
Abakion er eksperter i Microsofts forretningsløsninger til ERP, CRM og BI til danske virksomheder. Vi leverer både enkle løsninger, der er klar til brug hos mindre virksomheder – og skræddersyede løsninger til større virksomheder.
Ring til os på 70 23 23 17 eller skriv på abakion@abakion.com.
Vi giver gerne et godt råd, uanset om du vil handle hos os eller en anden Microsoft-partner.