Klik for at få support

Business Central
som selvbetjening

Microsoft Dynamics 365 Business Central med Abakion Go

Abakion Go er for de små og mellemstore virksomheder, der vil i gang med Business Central på egen hånd – og undgå et langvarigt ERP-projekt

Et traditionelt ERP-projekt indeholder mange konsulentydelser og tager lang tid. Med Abakion Go får du en Business Central med en komplet opsætningsskabelon. Den er klar til brug. Og så kan du selv bestemme, hvilket tempo du vil tage tingene i, og om du overhovedet vil købe konsulenter til at hjælpe med noget.

gostep1o[1]

Kom nemt i gang

Abakion Go er for dig, der vil i gang med det samme – uden et langvarigt projekt med eksterne konsulenter.

Du får Business Central inklusive en skabelon med en komplet konfiguration af 150 tabeller. Det er best practice, baseret på årtiers erfaring, og det dækker 99 % af alle forretningsbehov. Abakion Go-guiden hjælper dig med at konfigurere de sidste 1 % selv.

gostep2o[1]

Tag kontrollen

Abakion Go er for dig, der vil tage kontrol over din egen ERP-løsning. Du kan springe konsulenten over og sørge for, at al viden forbliver i din virksomhed.

Du har skabeloner og instruktionsvideoer til rådighed til alt – men du kan også købe hjælp fra vores supportteam, hvis du støder på forhindringer. På den måde kan du komme i gang på en hurtig og nem måde.

fra andre erp-leverandører
med Abakion Go
Business Central
Abonnement
hos Microsoft
Abonnement
hos Microsoft
Klar til brug?
Nej, opsætning må tilkøbes
Ja, skabeloner til 150 tabeller inkluderet
Følger Apps med?
Nej, apps må tilkøbes
Ja, 5 apps fra AppSource er inkluderet
Kan du tage den i brug selv?
Nej, kræver konsulenthjælp
Ja, 5-trins opstartsguide med skabeloner inkluderet
Kan du lære løsningen selv?
Nej, uddannelse må tilkøbes
Ja, 600 instruktions-videoer inkluderet
Kan du selv tilrette dit faktura-layout?
Nej, kræver konsulenthjælp
Ja, Document Customizer-værktøjet er inkluderet
Kan du selv oprette felter til dit registrerings-behov?
Nej, kræver konsulenthjælp
Ja, Master Data-værktøjet er inkluderet
Kan du selv indlæse stamdata fra den gamle løsning?
Nej, kræver konsulenthjælp
Ja, importværktøj og Excel-skabeloner er inkluderet

Klar tingene
på egen hånd

En Business Central med Abakion Go koster lidt mere, end hvis du tegner et abonnement på en “blank” Business Central hos en anden ERP-leverandør.

Det er fordi, at du med Abakion Go får alt det, der er nødvendigt for at du kan klare dig selv. Hvis du skulle købe det fra en konsulent, så ville det koste mange hundredetusinder kroner.

Vi har konkurrenter, som bruger Abakion Go til at opstarte kundeprojekter, fordi det er billigere for dem end at gøre arbejdet selv. Vi synes, det siger alt.

Hvis din plan er at undgå et ERP-projekt, så er Abakion Go den billige vej til målet.

Få Business Central med Abakion Go

Adgang og opsætning

Når du modtager din Business Central, så er den klar til brug. Vi har indlæst opsætnings­skabelonen for 150 tabeller, og vi har installeret de app, du skal bruge for at klare dig selv og gennemføre de sidste trin i opstartsguiden.

Stamdata

Abakion Go guider dig gennem processen med at importere dine eksisterende stamdata til Business Central, f.eks. kunder, leverandører, varer osv. Du får Excel-skabeloner, der er nemme at bruge.

Du lærer også at foretage nogle grundlæggende tilpasninger af løsningen, hvis du har specifikke registreringskrav.

Uddannelse

Vi har mere end 600 instruktions­videoer, der lærer dig at bruge Business Central-løsningen, fra grundlæggende begynderniveau – til detaljeret ekspertniveau. Og de dækker alt fra daglig brug til periodiske opgaver.

Idriftsætning

Den assisterede opsætning guider dig gennem de sidste opgaver for at gøre din Business Central klar til at gå i luften. Og det er det. Du er færdig.

Når du sætter Business Central i drift (eller efter 30 dages prøveperiode, alt efter hvad der kommer først), begynder abonnementet på din løsning.

Vælg antallet af brugere. Prissætning er baseret på det totale antal navngivne brugere i dit Business Central-abonnement hos Microsoft.
10 brugere

Essentials

For vækst-virksomheder
– Alt hvad de fleste har behov for
kr.
0,00

Abonnement per måned per bruger
Opstart: kr. 7.500
Microsoft Dynamics 365 Business Central Essentials
er kr. 489 af abonnementet
Finans
Kunder og Leverandører
Lagerstyring
Supply Chain Management
Produktionsstyring
Serviceordrer
Inkluderer Abakion Go
Automatiseret konfiguration
150 Best Practice opsætnings­skabeloner
Trin-for-trin opstartsguide
Inkluderer 5 Abakion Apps:
App: Document Customizer
App: Document Handling
App: Master Data Information
+ ekstra App som du selv vælger
+ ekstra App som du selv vælger

Premium

For virksomheder med Produktion og Serviceordrer
kr.
0,00

Abonnement per måned per bruger
Opstart: kr. 7.500
Microsoft Dynamics 365 Business Central Premium
er kr. 699 af abonnementet
Finans
Kunder og Leverandører
Lagerstyring
Supply Chain Management
Produktionsstyring
Serviceordrer
Inkluderer Abakion Go
Automatiseret konfiguration
150 Best Practice opsætnings­skabeloner
Trin-for-trin opstartsguide
Inkluderer 5 Abakion Apps:
App: Document Customizer
App: Document Handling
App: Master Data Information
+ ekstra App som du selv vælger
+ ekstra App som du selv vælger

Abonnementet kan ikke opsiges i løbet af de første 12 måneder.

Alle priser er beregnet ud fra antallet af aktiverede fulde brugere. Premium-, Essential- og Device-brugere tæller med, uanset om de bruges af medarbejdere, enheder, integrationer eller eksterne konsulenter. Teammedlemmer tæller ikke med, og ikke-aktiverede fulde brugere tæller heller ikke med.

Antallet af fulde brugere er den måde, vi skalerer prisen på Abakion Go-apps på. Det er ikke relevant, hvor mange der bruger specifikke apps eller funktionsområder. Det er kun antallet af fulde brugere, der regulerer prisen.

Du kan ændre antallet af brugere fra måned til måned. Der er ingen formel meddelelse om ændringer. Vores licensmotor vil lejlighedsvis kontrollere antallet af aktiverede fulde brugere i din Business Central -instans, og abonnementet vil automatisk blive justeret i overensstemmelse hermed.

Sæt i gang her »

Om 5-6 min er du i gang med Business Central med følgende trin:
  1. Svar på spørgsmålene om Entra for at tjekke, om det bliver nemt
  2. Køb Abakion til kr. 7.500 online
  3. Vælg de grundlæggende indstillinger for din løsning
  4. Følg instruktionerne inde i Business Central for at færdiggøre opsætningen

Skriv her, hvis du har det mindste spørgsmål. Vi har et team af glade hjælpere klar.

Navn*

Valgfrie ydelser

Hvis du ikke ønsker at udføre alle opgaver selv, kan du købe disse standardiserede tillægsydelser.
De er alle valgfrie:

3-timers
træningssession

udført af en Abakion-konsulent

Vælg en af vores standardiserede træningssessioner. Personlig underviser på hold med op til 6 deltagere fra din organisation.

Fast pris per session:
kr. 6.000

Support
on-demand

udført af en Abakion-konsulent

Supportpakke med 5 timers support fra vores fremragende Frontdesk-team.

Du kan maile eller ringe, når du har brug for hjælp.

5 timers support:
kr. 8.250

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg finde ud af, om løsningen har alle de funktioner, jeg har brug for?

Der er to aspekter af dette spørgsmål. For det første skal du være sikker på, at ERP-løsningen fra Microsoft har de funktioner, du har brug for. Det gør den sandsynligvis, for det er en af de førende løsninger i verden, men hvis du ikke allerede kender løsningen, kan du se generelle videoer på denne side og læse om funktioner nederst på denne side. Hvis du vil være meget grundig, er det også muligt at få en prøveversion af Microsoft Dynamics 365 Business Central så du kan afprøve løsningen i detaljer.

For det andet skal du også sikre dig, at Abakion Go indeholder al den opsætning, du har brug for. Abakion Go er en best practice-pakke, der er sammensat gennem årtier, så vi har stor tillid til kvaliteten af indholdet. Du kan se alle materialer igennem, før du træffer en beslutning. Der vil ikke være nogen overraskelser undervejs.

Hvad inkluderer Abakion Go-abonnementet?

Når du tegner et Abakion Go-abonnement, inkluderer det et abonnement på Microsoft Dynamics 365 Business Central og fem apps fra AppSource. Følgende er forudinstalleret og nødvendige for at gennemføre Abakion Go-processen: Master Data Information, Document Customizer og Document Handling. Du kan vælge yderligere to apps, hvis du vil.

Hvor erfaren skal jeg være for at gennemføre Abakion Go uden hjælp?

Du behøver ikke at have dybtgående erfaring med Microsoft Dynamics 365 Business Central for at gennemføre Abakion Go. Vi har videoer og beskrivelser til at hjælpe dig med hvert trin, så det er tilgængeligt for rigtig mange mennesker.

Det vigtigste er, at du har en smule erfaring både med ERP og med din virksomhed. Hvis du tidligere har arbejdet med ERP på superbrugerniveau, kommer det dig til gode. Men du har også brug for en forståelse af processerne i din virksomhed, så du kan træffe beslutninger om de data, der skal indtastes i ERP-systemet. En fod i begge verdener vil være godt for dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg sidder fast halvvejs og ikke kan gennemføre projektet?

Vi vil gerne have, at du får succes, og der vil være masser af hjælp at hente – både personligt og i form af instruktionsvideoer. Den personlige hjælp kan købes hos vores Frontdesk-team på timebasis eller i form af en supportpakke.

Der er ofte videoer, der beskriver, hvordan du kan komme videre i processen, og den nemmeste måde at hjælpe på er ofte at guide dig hen til de rigtige videoer, som du kan se.

Hvis du i løbet af de første 30 dages prøveperiode føler, at det alligevel ikke er det rigtige for dig, kan du beslutte dig for slet ikke at abonnere på løsningen. Abonnementet træder ikke i kraft, før du går live, eller der er gået 30 dage, alt efter hvad der kommer først. Så du har masser af tid til at evaluere og skifte mening.

Hvordan opsiger jeg abonnementet – eller dele af det?

Du kan nemt opsige abonnementet ved at kontakte Abakion. Du kan opsige med en måneds varsel inden månedens skæringsdag, som bestemmes af den dato, hvor du oprindeligt købte løsningen.

Et Abakion Go-abonnement kan kun tegnes eller opsiges som en samlet pakke. Hvis der f.eks. er en af de fem apps, som du ikke bruger, kan du ikke opsige den. Du kan opsige Abakion Go helt og abonnere på de enkelte dele igen, men det er nok ikke billigere, da Abakion Go giver mængderabat.

Bliver jeg bundet til Abakion, hvis jeg vælger Abakion Go?

Nej, du bliver ikke bundet. I de første 12 måneder kan abonnementet ikke opsiges, men selv i løbet af de første 12 måneder kan du få enhver ERP-leverandør til at understøtte din Business Central, og du kan tilføje apps fra enhver leverandør, du ønsker.

Løsningen er hostet hos Microsoft, så det er faktisk ret enkelt og nemt at skifte leverandør. Abonnementet på apps fortsætter derefter til den aktuelle pris på Microsoft AppSource, men du kan også vælge at opsige abonnementet på nogle eller alle disse apps, hvis du ønsker det, efter de første 12 måneder.

Kan jeg ombestemme mig og få pengene tilbage?

Der er en vigtig grænse, som du skal være opmærksom på: Når du har installeret Abakion Go-konfigurationen med de 150 best practice-skabeloner, kan den oprindelige pris for Abakion Go ikke refunderes, fordi installationen ikke kan fortrydes.

Abonnementer kan opsiges med 1 måneds varsel som beskrevet i detaljer andetsteds på denne side, men den aktuelle måned kan ikke refunderes delvist. Bemærk, at abonnementet har en obligatorisk periode på 12 måneder, efter at det er gået i luften.

Hvordan fungerer det 30-dages gratis abonnement?

At gennemføre Abakion Go kræver naturligvis adgang til Dynamics 365 Business Central. Men vi ved også, at det tager lidt tid, før man er klar til at gå live med alle brugere. Det ville derfor ikke være sjovt at skulle betale fuld pris fra dag ét.

Du har gratis adgang til Business Central for én bruger i 30 dage, inklusive alle apps. Så du har 30 dage til at gennemføre Abakion Go, før det betalte abonnement begynder.

Hvis du bruger mindre end 30 dage på at færdiggøre Abakion Go, vil det betalte abonnement starte, når du vælger at gå live med løsningen.