I gang med CRM på 5 dage med Unbox Sales til fast pris

Unbox Sales er den nemme og sikre måde at komme i gang med CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365 Sales. Du får en pakkeløsning til fast lav pris, hvor vi holder dig i hånden gennem processen og deler vores erfaringer med opstart af CRM-modulet i Microsoft Dynamics 365.

  • Fastlagt metode
  • Fast, lav pris
  • Hurtigt i gang

Du får 6 funktionsområder i CRM:

  • Kundeemner (Leads)
  • Firmaer (Accounts)
  • Kontakter (Contacts)
  • Salgsmuligheder (Opportunities)
  • Aktiviteter (Activities)
  • Integration til Outlook
Salgsmulighed i CRM
Kontaktperson i CRM
CRM integreret i Outlook

Læs alt om Unbox Sales

15 siders PDF med beskrivelse af:

  • Projektets forløb
  • Prisen (den er lav og fast)
  • Roller og ansvar
  • Opskriften på at lykkes med CRM

Vi sender straks dokumentet til dig, når du har udfyldt formularen:

  • Ved udfyldelse accepterer du at modtage et link til Unbox-dokumentet og email-nyhedsbrevet om forretningsløsninger fra Abakion, og du accepterer vores generelle betingelser. Du kan nemt afmelde, når du vil.

Unbox Sales til Microsoft Dynamics 365 Sales

Unbox er en projektform, hvor vi leverer grundlæggende CRM med account- og kontaktkartotek, leads, salgsmuligheder, pipeline og salgsaktiviteter – via Microsoft Dynamics 365 Sales.

  • Få overblik over kundeemner, hvilken kilde de kommer fra, hvornår de er kvalificeret, osv.
  • Gør overdragelse af et kundeemne til en kollega nem.
  • Få overblik over kunder og tilhørende kontaktpersoner, deres roller osv.
  • Segmentér kunder og kontaktpersoner efter alle mulige kriterier.
  • Få overblik over hele aktivitetshistorikken, så alle ved, hvad de andre i virksomheden foretager sig.
  • Skab gennemsigtighed, så alle kan se hvad aktuel status er på en kunde.
  • Følg op på pipeline og få overblik over kommende salg.
  • Skab en professionel arbejdsgang via en ensartet salgsproces, hvor alle i salgsteamet følger virksomhedens skabelon for salgsprocessen.
  • Skab grundlag for pålidelige data, der på sigt kan anvendes til at skabe individuelt tilpasset indhold til kunderne.
  • Brug din nye viden og gennemsigtighed i data til at skabe opsalg og krydssalg.

Projektet

Vi begynder med at afholde en unbox-samtale, som er et kvalificeringsmøde, hvor vi afdækker dit behov, og vi afgør om Unbox Sales-pakken passer til det, din virksomhed har behov for.

Derefter kan vi booke de 5 sammenhængende dage i kalenderen. Du kommer ikke til at skulle bruge 5 hele dage på dette projekt, men du og relevante nøglepersoner skal være tilgængelige i de 5 dage.

I løbet af de 5 dage opsætter vi CRM-løsningen, introducerer dig til den, indlæser data, tilpasser løsningen, får CRM til at virke med din Outlook, og underviser dig i løsningen.

Vi slutter arbejdsdagene med at sætte CRM-løsningen i drift, og så er den klar til, at du og dine salgskolleger møder på arbejde.

Sådan kommer du i gang med CRM med
Unbox Sales

Punkt 1

Se hvad der er inkluderet i Unbox Sales

Det er vigtigt, at du på forhånd ved, hvad der er med i pakken. Det er klart, at vi på en uge ikke når ud i alle hjørnerne af CRM-løsningen, men vi har sammensat et forløb, som dækker det, de fleste virksomheder har behov for at begynde med.

Begynd med at læse vores dokument om Unbox Sales. Så får du et godt indblik i, hvad pakken indeholder.

Punkt 2

Indledende samtale

Første skridt er en samtale, hvor vi gennemgår dine ambitioner inden for CRM, dine ønskede gevinster og specielle behov. Så kan vi på forhånd afgøre, om du passer til Unbox-konceptet.

Det er vigtigt for os, at du ved, hvad du går ind til, og at vi sammen er sikre på, at din virksomhed passer til konceptet.

Vi har standardiseret de spørgsmål og afklaringer, som er agendaen for mødet. På den måde kan du allerede på forhånd forberede, om der er noget specielt, vi skal tale om, når vi mødes.

Læs om Unbox-samtalen her »

Punkt 3

Arbejdsdagene

Når vi er blevet enige om, at vi skal gennemføre CRM-projektet sammen, så planlægger vi roller og tidsplan. Vi booker 5 sammenhængende kalenderdage, som er det tidsrum, hvor alt foregår:

  • Grundlæggende opsætning
  • Introduktion til løsningen
  • Tilpasningsworkshop
  • Implementering af ændringer
  • Indlæsning af data
  • Opsætning af Outlook CRM-integration
  • Undervisning
  • Grundlæggende CRM
  • Nemt i gang på 5 dage
  • Fuldstændig tilrettelagt
  • Fast pris

… eller ring til os på 70 23 23 17.
Vi svarer meget gerne på dine spørgsmål.

Prisen på CRM med Unbox Sales

Opstart

kr.
37.500,00
Fast engangspris
Fast pris for hele opstartsprojektet for Microsoft Dynamics 365 Sales, hvis du vælger Unbox Sales-metoden.

Abonnement

kr.
409,10
Per navngiven bruger per måned
Dynamics 365 Sales Professional: Grundlæggende CRM-automatisering af salgsstyrken og Office 365-integration.

Hvis du ikke allerede har læst dokumentet om Unbox Sales, så er det tid nu:

Sarkis og Søren hos Abakion

Snak med et menneske

Stil et spørgsmål og få en snak med Sarkis Derbedrossian eller Søren Westergaard
abakion@abakion.com

Du kan også være så heldig at komme til at snakke med Sine, Rune eller Shahid