Styr alle dine relationer med
Dynamics 365

Rådgivning og teknologi hånd i hånd
Vi hjælper dig med at optimere processer, skabe større kundetilfredshed og en bedre bundlinje. Vi leverer også teknologien, men for os begynder samarbejdet med rådgivning om dine forretningsmæssige mål.
I Abakion tror vi på quick wins. Et CRM-projekt skal bevise sit værd på kort horisont. Det skaber ambassadører i din organisation, og du opnår værdifulde erfaringer, som vi sammen kan bygge videre på.
Det er altid vigtigt, at du ændrer virksomhedens arbejdsprocesser og systemer i et tempo, hvor alle i organisationen kan følge med. Vi har erfaringen til at lægge en vækstplan ud fra dine individuelle behov.
Vi har prøvet det mange gange før.
Vi hjælper dig med at få succes med CRM.
Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har spørgsmål.
Rune Daub
Afdelingschef, Abakion A/S
[email protected]
Vi arbejder med disse løsninger:
til salgsafdelingen
Microsoft Dynamics 365 Sales
Sales er CRM, der hjælper sælgerne med at styre relationer, skaber indsigt i salgsarbejdet og forbedrer salgsafdelingens resultater. (Læs: Hvad er CRM?)
til kundeservice-funktionen
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Customer Service hjælper med at differentiere dit brand via personaliseret kundeservice, der skaber værdi i hver eneste interaktion med kunden.
til kørende service-medarbejdere
Microsoft Dynamics 365 Field Service
Field Service hjælper med at effektivisere arbejdsdagen for kørende teknikere og optimere ressourceforbruget.
til projektorienterede virksomheder
Microsoft Dynamics 365 Project Operations
Project Operations hjælper med at styre og automatisere projekter, så du kan øger produktiviteten og levere profitable projekter til tiden og inden for budgettet.
til marketingafdelingen
Microsoft Dynamics 365 Marketing
Dynamics 365 Marketing knytter kundeemner tættere til dig i begyndelsen af kunderejsen – og skaber bedre kommunikation i én samlet kunderejse.
til marketingafdelingen
Marketing med ClickDimensions for Dynamics 365
Marketing Automation hjælper med at automatisere marketingprocesser, så du kan skabe flere relationer i begyndelsen af kunderejsen.
Vi kan hjælpe dig i flere situationer:
og du søger en erfaren samarbejdspartner til at supportere dig og få større gevinst ud af løsningen, fx ved at anvende CRM-løsningen til flere formål. Det er os.
som din kommende løsning til at styre relationer i Marketing, Salg og Kundeservice. Og du har brug for en erfaren rådgiver og leverandør. Det er os.
Du har Dynamics CRM i forvejen
I Abakion får du en samarbejdspartner med mange års erfaring i CRM. Vi kan supportere dig, så du får større gevinst ud af løsningen, både ved at få hverdagen til at glide nemmere og hurtigere, og ved at anvende CRM-løsningen til flere formål.
Vi lægger stor vægt på at lære din virksomhed godt at kende, så vi kan give dig en personlig service, der hjælper dig på rette vej med det samme, løser din udfordring, og er i overensstemmelse med din virksomhed mål.
Skriv til os på [email protected], hvis du vil have en snak om, hvordan vi kan supportere din CRM-løsning – eller ring til os på 70 23 23 17.
Du overvejer Dynamics 365
I Abakion har vi specialiseret os i Dynamics 365-suiten fra Microsoft. Vi leverer klassiske CRM-løsninger, men vi bruger også Dynamics 365 til at bygge løsninger, der styrer alle former for relationer. Vi har fx. mange kunder, der styrer bookinger og kurser. Men løsningen kan anvendes til al relationsstyring i din marketingafdelingen, i salgsafdelingen, i leverancen og i din efterfølgende kundeservice.
Når det er sagt, så handler et CRM-projekt mere om din organisation og dine processer – end om teknologien. Det er en forandringsproces, hvor arbejdsgange omlægges, effektiviseres eller automatiseres, og det kræver meget af din organisation. Vi hjælper med at lægge en plan, som bringer din virksomhed sikkert igennem forandringen – frem til dit forretningsmæssige mål med projektet.
Skriv til os på [email protected], hvis du vil have en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i gang med en CRM-løsning – eller ring til os på 70 23 23 17.
Kom i gang med CRM på kun 4 uger
Unbox Sales er den nemme, hurtige og sikre måde at komme i gang med CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365 Sales.
Du får en pakkeløsning til fast lav pris, hvor vi holder dig i hånden gennem processen og deler vores erfaringer med opstart af CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365 Sales.
Effektivisér din salgsproces
CRM er ikke et værktøj, du skal tage i anvendelse uden en plan. Du skal benytte muligheden for at strukturere og effektivisere hele din salgsproces.
Du får værktøjer, som kan forbedre alle trin i din salgsproces, og vi hjælper dig med at få mest muligt ud af mulighederne.
Det er grunden til, at et samarbejde med Abakion om CRM altid begynder med, at vi sammen lægger en plan for trinene i din salgsproces, rådgiver dig om systemets muligheder og aftaler de forretningsmæssige målsætninger.
Lad os se på, hvilke muligheder der typisk er i spil igennem salgsprocessen:
Trin 1: Tiltræk kundeemner
Uanset om du ønsker at målrette din kommunikation mod nye eller eksisterende kunder, kan Dynamics 365, LinkedIn og Social Engagement hjælpe dig med at planlægge og afvikle kampagner for at tiltrække kundeemner.
Målet er at skabe effektive budskaber, som skaber opmærksomhed og trafik ind på dit website, shop eller sociale profiler. Ved at aktivere modulerne i en tidlig fase, kan du forberede statistik og rapportering på kampagnernes succes.
Trin 2: Indsaml kundeemner
Når du ønsker at tiltrække kunder, kan du med effektive marketingværktøjer og Dynamics 365 for Sales følge emnets færden og måle på effekten af jeres tiltag. Denne data kan din salg- og marketingafdeling bruge til at skabe effektiv markedsføring.
Kundeemnerne indsamles i Dynamics 365 for Sales via formularer på dit website, sociale profiler eller import af datakilder. Hvis den besøgende sidder i en virksomhed, du er interesseret i som kunde, viser systemet også det. Det giver dine sælgere nyttig viden til at åbne deres pitch over for den pågældende virksomhed.
Al data bliver lagret i jeres CRM. Hvis emnet afgiver sin emailadresse for at modtage din tilbudte værdi, kan du sætte din målrettede markedsføring i værk, fordi data allerede viser det nye emnes interesser.
Trin 3: Skab interesse
Nu hvor du har tiltrukket kundeemnet, skal du starte med at målrette dine budskaber ud fra deres registrerede interesser og segmenter. Herefter kan du starte deres kunderejse i din virksomheds univers med automatiserede processer.
I Abakion mener vi, at marketing skal understøtte salg med leadgenerering og kvalificering af kundeemner. Den proces letter Dynamics 365 for Sales ved at lade dig udnytte data til at kommunikere relevante og interessante budskaber til hvert kundesegment.
Trin 4: Konvertering
Kunderne bør opleve, at deres interesse i din virksomhed og produkter altid bliver taget seriøst. Dynamics 365 for Sales kan strukturere din arbejdsindsats over for dine potentielle kunder og optimere konverteringsraterne mellem de forskellige salgsfaser. Det gør systemet ved at give dig redskaber til at holde styr på arbejdsopgaver i konverteringsprocessen.
Ved en struktureret tilgang til dataregistereing understøtter vi en tidlig effektiv segmentering samt rapportering. Derved kan du blive klogere på din egen organisation, dine kunder og dine processer.
Trin 5: Levering af produktet
I overgangen fra kundeemne til kunde bliver kundens køb effektueret og overdrages typisk til en leveranceafdeling. Denne overgang kan foregå gnidningsfrit med de rette systemer, som sikrer en fejlfri overlevering uden tab af oplysninger.
Hvad enten kunden forventer effektiv Customer service, Field service, Project service eller Self service, kan det understøttes af Dynamics 365 for Sales. Når du samler alle virksomhedens kommunikationspunkter, kan du skabe et 360 graders overblik over kunden. Det understøtter den gode dialog med kunden, idet alle dine medarbejdere har fuld indsigt i kundens ønsker og behov.
Trin 6: Mersalg til kunden
Mersalg er kundeservice. Når du kender dine kunders behov er det naturligt at foreslå løsninger, der matcher deres ønsker. Mersalget kommer derved både kunden og dig til gavn.
Med 360 graders overblikket i CRM kan du være proaktiv og målrettet, når du arbejder på at skabe et behov hos kunden. Med Marketing Automation kan du eksempelvis sende emails med spørgeskema – NPS – som afdækker kundens tilfredshed og øvrige interesser eller sende målrettede nyhedsbreve baseret på kundens aktiviteter. CRM letter processen og gør den mere effektiv for dig, fordi du kan måle effekten og holde styr på mersalgsmulighederne.
Trin 7: Skab netværk
Den gode relation imellem kunde og leverandør kan omsættes til salg i netværket.
Med Dynamics 365 for Sales, LinkedIn og Social engagement kan du få simple eller avancerede netværksanalyser, identificere netværksbaserede salgsmuligheder, danne ice-breakers og følge op på den generelle stemning på markedet. Kort fortalt sprede den gode historie via den bedste salgskanal – dit udvidede netværk.
Styr på dine bookinger
Abakion tilbyder løsningen Booking Service, som giver dig samlet styring af kunder, ressourcer, medarbejdere, faktureringer, arrangementer og bookinger i Microsoft Dynamics 365.
Booking Service er udviklet i samarbejde med virksomheder, organisationer og museer, som i dagligdagen arbejder med bookinger og arrangementer – og den anvendes af fx. Moesgaard Museum, Den Blå Planet og Vikingeskibsmuseet.
Snak med os om CRM til Booking
Snak med Shahid om en CRM-løsning til Booking. Han er eksperten.
Skriv til ham på [email protected] eller ring 70 23 23 17.
Her er alle dine Microsoft-løsninger til at styre relationer
Sales
Customer Service
Field Service
Project Operations
Marketing
Sales Insights
Customer Insights
Customer Voice
Power BI
Power Automate
Power Apps
Power Virtual Agents
… og her er brancheløsningerne baseret på Microsoft Dynamics 365
Booking Service
Booking Service er et modul, som Abakion har udviklet open på standardudgaven af Microsoft Dynamics 365 for Sales. Løsningen sætter dig i stand til at ressourcestyre optimalt.
Booking Service skaber overblik og sikrer, at alle ressourcer er til stede på det ønskede tidspunkt, inden aftalen kan blive lagt i kalenderen. Det kan eksempelvis være et ledigt lokale, udstyr og personale.
Løsningen kan med fordel sammensættes med de øvrige CRM-moduler for at systematisere kundedata, salgsflow, marketing m.m. til glæde for både den gode kundeoplevelse og en styrket salgsindsats.
Kursus Service
Kursus Service er en løsning udviklet af Abakion til store kursusvirksomheder. Løsningen systematiserer de store mængder data, som følger af omfattende kursusaktivitet i mange emner for mange deltagere hvert år.
Modulet holder grundlæggende styr på både kontaktpersoner og virksomheder, men det har en overbygning, som skaber overblik over kurser, undervisere, deltagere, kursusdage, ressourcer, certificeringer, økonomi, tilmeldinger og opkrævninger.
Modulet har tilknyttet Marketing Automation for at effektivisere mange af de nævnte opgaver og fx sende remindere til deltagere og kursusholderne.
Integrér din CRM-løsning til ERP og andre systemer
CRM-integration med Kingswaysoft
CRM-integration med Tibco Scribe
CRM-integration med Azure Logic Apps
Synkronisér stamdata mellem CRM og ERP
Vil du vide mere?
Hvis du ønsker at vide mere om dette produkt, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Tina Mille Mouridsen.
E-mail: [email protected]
Telefon: 70 23 23 17