Styr alle dine relationer med
Dynamics 365

Styr alle dine relationer med Microsoft Dynamics 365
Abakion har rigtig mange års erfaring med CRM. Vi hjælper dig til at styre dine relationer inden for Marketing, Salg, Leverance og Kundeservice – med udgangspunkt i løsningen Microsoft Dynamics 365.
Afdelingschef Rune Daub fortæller:
Afdelingschef Rune Daub fortæller:

Rådgivning og teknologi hånd i hånd

Vi hjælper dig med at optimere processer, skabe større kundetilfredshed og en bedre bundlinje. Vi leverer også teknologien, men for os begynder samarbejdet med rådgivning om dine forretningsmæssige mål.

I Abakion tror vi på quick wins. Et CRM-projekt skal bevise sit værd på kort horisont. Det skaber ambassadører i din organisation, og du opnår værdifulde erfaringer, som vi sammen kan bygge videre på.

Det er altid vigtigt, at du ændrer virksomhedens arbejdsprocesser og systemer i et tempo, hvor alle i organisationen kan følge med. Vi har erfaringen til at lægge en vækstplan ud fra dine individuelle behov.

Vi har prøvet det mange gange før.
Vi hjælper dig med at få succes med CRM.

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har spørgsmål.

Rune Daub
Afdelingschef, Abakion A/S
[email protected]

Vi arbejder med disse løsninger:

til salgsafdelingen

Microsoft Dynamics 365 Sales

Sales er CRM, der hjælper sælgerne med at styre relationer, skaber indsigt i salgsarbejdet og forbedrer salgsafdelingens resultater. (Læs: Hvad er CRM?)

til kundeservice-funktionen

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Customer Service hjælper med at differentiere dit brand via personaliseret kundeservice, der skaber værdi i hver eneste interaktion med kunden.

til kørende service-medarbejdere

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Field Service hjælper med at effektivisere arbejdsdagen for kørende teknikere og optimere ressourceforbruget.

til projektorienterede virksomheder

Microsoft Dynamics 365 Project Operations

Project Operations hjælper med at styre og automatisere projekter, så du kan øger produktiviteten og levere profitable projekter til tiden og inden for budgettet.

til marketingafdelingen

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Dynamics 365 Marketing knytter kundeemner tættere til dig i begyndelsen af kunderejsen – og skaber bedre kommunikation i én samlet kunderejse.

til marketingafdelingen

Marketing med ClickDimensions for Dynamics 365

Marketing Automation hjælper med at automatisere marketingprocesser, så du kan skabe flere relationer i begyndelsen af kunderejsen.

Erfaringer med CRM
Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal
2:48
Af Abakion

Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal

“Nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Portal Platform.” fortæller Johanna Leonard fra Meyers

Mere effektiv hverdag med nyt bookingsystem hos Moesgaard Museum
Af Abakion

Mere effektiv hverdag med nyt bookingsystem hos Moesgaard Museum

Pia Bendix Jensen og Anders Vogt Norup fra Moesgaard Museum deler deres erfaringer med implementeringen af museets bookingsystem som er baseret på CRM.

Sådan indførte Vikingeskibsmuseet nyt booking-system
Af Abakion

Sådan indførte Vikingeskibsmuseet nyt booking-system

“Vi har nu kørt i drift i 6 måneder. Vi har ikke misset en eneste booking. Det er aldrig sket før over så lang en periode.” fortæller projektleder Lisbeth Weichel

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system
Af Abakion

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system

IT chef hos Dansk Flygtningehjælp fortæller om valget om at effektivisere med et CRM-system som er integreret med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Sales.

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Mellemfolkeligt Samvirke har fået samlet alt i én integreret løsning

Jane Prior fra Mellemfolkeligt Samvirke deler sine erfaringer med implementeringen af deres kursusløsning, som er en integreret del af deres CRM- og NAV løsning.

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune
Af Abakion

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune

Souschef for Kulturværftet, Vibeke Dalskov, fortæller om oplevelsen af at effektivisere processer med en bookingløsning baseret på CRM

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Succes på Den Blå Planet med CRM

Christina Brodersen Chudner og Sara Tougaard deler deres erfaringer med implementeringen af Den Blå Planets CRM-system som bookingplatform.

Vi kan hjælpe dig i flere situationer:

Du har Dynamics CRM i forvejen,
og du søger en erfaren samarbejdspartner til at supportere dig og få større gevinst ud af løsningen, fx ved at anvende CRM-løsningen til flere formål. Det er os.
Abakion kan hjælpe dig med CRM
Du overvejer Dynamics 365
som din kommende løsning til at styre relationer i Marketing, Salg og Kundeservice. Og du har brug for en erfaren rådgiver og leverandør. Det er os.
Sine Helth Tikjøb
Sine Helth Tikjøb

Du har Dynamics CRM i forvejen

I Abakion får du en samarbejdspartner med mange års erfaring i CRM. Vi kan supportere dig, så du får større gevinst ud af løsningen, både ved at få hverdagen til at glide nemmere og hurtigere, og ved at anvende CRM-løsningen til flere formål.

Vi lægger stor vægt på at lære din virksomhed godt at kende, så vi kan give dig en personlig service, der hjælper dig på rette vej med det samme, løser din udfordring, og er i overensstemmelse med din virksomhed mål.

Skriv til os på [email protected], hvis du vil have en snak om, hvordan vi kan supportere din CRM-løsning – eller ring til os på 70 23 23 17.

Rune Daub
Rune Daub

Du overvejer Dynamics 365

I Abakion har vi specialiseret os i Dynamics 365-suiten fra Microsoft. Vi leverer klassiske CRM-løsninger, men vi bruger også Dynamics 365 til at bygge løsninger, der styrer alle former for relationer. Vi har fx. mange kunder, der styrer bookinger og kurser. Men løsningen kan anvendes til al relationsstyring i din marketingafdelingen, i salgsafdelingen, i leverancen og i din efterfølgende kundeservice.

Når det er sagt, så handler et CRM-projekt mere om din organisation og dine processer – end om teknologien. Det er en forandringsproces, hvor arbejdsgange omlægges, effektiviseres eller automatiseres, og det kræver meget af din organisation. Vi hjælper med at lægge en plan, som bringer din virksomhed sikkert igennem forandringen – frem til dit forretningsmæssige mål med projektet.

Skriv til os på [email protected], hvis du vil have en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i gang med en CRM-løsning – eller ring til os på 70 23 23 17.

Viden om CRM
Af Abakion

Brug AI i CRM og ERP

Dynamics 365 Copilot tilføjer AI til CRM og ERP, så du kan få hjælp til at skrive tekster, emails, referater, kategorisere varer og alt det, som kunstig intelligens er god til.

Hans Ludvigsen underviser i brugen af ClickDimensions
Af Ludvig Ludvigsen

Se gevinsten ved at samle Salg og Marketing i CRM

Ludvig er CRM-rådgiver, og han møder mange virksomheder, der ønsker at bringe Salg og Marketing tættere sammen, og har brug for gode råd til, hvordan IT kan hjælpe med det.

Støv dit CRM-system af – og få den gevinst du gik glip af
Af Benjamin Truelsen

Støv dit CRM-system af – og få den gevinst du gik glip af

Hvis CRM ikke bliver brugt og ikke giver den ønskede effekt, så kan du revitalisere dit CRM-system, så du kan få den gevinst, du gik glip af.

Social Media Marketing og CRM
Af Ludvig Ludvigsen

Social Media Marketing og CRM

Nu kan du styre firmaets Social Media-kanaler direkte fra CRM. Det er ikke blot nemmere – det giver Marketing mulighed for at generere leads direkte fra Social Media.

De 2 største udfordringer med pipeline i CRM
Af Benjamin Truelsen

De 2 største udfordringer med pipeline i CRM

Når pipeline i CRM ikke stemmer med virkeligheden, så handler det ofte om udfordringer med mavefornemmelser og automatiserede salgsprocesser.

Intro til Field Service med Dynamics 365
Af Rune Daub

Intro til Field Service med Dynamics 365

Se en demo af Field Service-løsningen, som er en del af Dynamics 365-platformen, med fokus på kørende teknikere og servicemedarbejdere.

Intro til CRM med Dynamics 365 Sales
Af Sine Tikjøb Hagedorn

Intro til CRM med Dynamics 365 Sales

Se en demo af Microsofts CRM-løsning, der hedder Microsoft Dynamics 365 Sales, og er en del af Dynamics 365-platformen.

Overblik: Dynamics 365 og Power Platform
Af Rune Daub

Overblik: Dynamics 365 og Power Platform

Når du bruger Business Central, så bør du også kende Dynamics 365-familien og Microsoft Power Platform. Få overblik her.

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen
Af Sune Lohse

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen

AH Transmission A/S bruger både CRM og ERP fra Microsoft, og fortæller om, at de ville undgå vedligehold og være klar til at skalere.

Domino Systems samler CRM og ERP
Af Sune Lohse

Domino Systems samler CRM og ERP

Domino Systems ville gerne have én samlet platform med ERP og CRM for at kunne samarbejde og vidensdele.

Skal Marketing og Salg dele data i et fælles CRM-system?
Af Rune Daub

Skal Marketing og Salg dele data i et fælles CRM-system?

Det lyder jo som et teknisk spørgsmål. Men svaret på spørgsmålet ligger i et mere fundamentalt spørgsmål i din virksomhed, som du måske overser.

Et CRM-projekt er et forandrings-projekt
Af Rune Daub

Et CRM-projekt er et forandrings-projekt

Det kan godt være, at virksomheder ringer til os, fordi de har brug for et CRM-system. Men det er alligevel tankevækkende så lidt af dialogen, der handler om selve systemet.

Kom i gang med CRM på kun 4 uger

Unbox Sales er den nemme, hurtige og sikre måde at komme i gang med CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365 Sales.

Du får en pakkeløsning til fast lav pris, hvor vi holder dig i hånden gennem processen og deler vores erfaringer med opstart af CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365 Sales.

Hurtigt i gang

Effektivisér din salgsproces

CRM er ikke et værktøj, du skal tage i anvendelse uden en plan. Du skal benytte muligheden for at strukturere og effektivisere hele din salgsproces.

Du får værktøjer, som kan forbedre alle trin i din salgsproces, og vi hjælper dig med at få mest muligt ud af mulighederne.

Det er grunden til, at et samarbejde med Abakion om CRM altid begynder med, at vi sammen lægger en plan for trinene i din salgsproces, rådgiver dig om systemets muligheder og aftaler de forretningsmæssige målsætninger.

Lad os se på, hvilke muligheder der typisk er i spil igennem salgsprocessen:

Salgsforløb trin 1 Abakion

Trin 1: Tiltræk kundeemner

Uanset om du ønsker at målrette din kommunikation mod nye eller eksisterende kunder, kan Dynamics 365, LinkedIn og Social Engagement hjælpe dig med at planlægge og afvikle kampagner for at tiltrække kundeemner.

Målet er at skabe effektive budskaber, som skaber opmærksomhed og trafik ind på dit website, shop eller sociale profiler. Ved at aktivere modulerne i en tidlig fase, kan du forberede statistik og rapportering på kampagnernes succes.

Trin 2: Indsaml kundeemner

Når du ønsker at tiltrække kunder, kan du med effektive marketingværktøjer og Dynamics 365 for Sales følge emnets færden og måle på effekten af jeres tiltag. Denne data kan din salg- og marketingafdeling bruge til at skabe effektiv markedsføring.

Kundeemnerne indsamles i Dynamics 365 for Sales via formularer på dit website, sociale profiler eller import af datakilder. Hvis den besøgende sidder i en virksomhed, du er interesseret i som kunde, viser systemet også det. Det giver dine sælgere nyttig viden til at åbne deres pitch over for den pågældende virksomhed.

Al data bliver lagret i jeres CRM. Hvis emnet afgiver sin emailadresse for at modtage din tilbudte værdi, kan du sætte din målrettede markedsføring i værk, fordi data allerede viser det nye emnes interesser.

Salgsforløb trin 2 Abakion
Salgsforløb trin 3 Abakion

Trin 3: Skab interesse

Nu hvor du har tiltrukket kundeemnet, skal du starte med at målrette dine budskaber ud fra deres registrerede interesser og segmenter. Herefter kan du starte deres kunderejse i din virksomheds univers med automatiserede processer.

I Abakion mener vi, at marketing skal understøtte salg med leadgenerering og kvalificering af kundeemner. Den proces letter Dynamics 365 for Sales ved at lade dig udnytte data til at kommunikere relevante og interessante budskaber til hvert kundesegment.

Trin 4: Konvertering

Kunderne bør opleve, at deres interesse i din virksomhed og produkter altid bliver taget seriøst. Dynamics 365 for Sales kan strukturere din arbejdsindsats over for dine potentielle kunder og optimere konverteringsraterne mellem de forskellige salgsfaser. Det gør systemet ved at give dig redskaber til at holde styr på arbejdsopgaver i konverteringsprocessen.

Ved en struktureret tilgang til dataregistereing understøtter vi en tidlig effektiv segmentering samt rapportering. Derved kan du blive klogere på din egen organisation, dine kunder og dine processer.

Salgsforløb trin 4 Abakion
Salgsforløb trin 5 Abakion

Trin 5: Levering af produktet

I overgangen fra kundeemne til kunde bliver kundens køb effektueret og overdrages typisk til en leveranceafdeling. Denne overgang kan foregå gnidningsfrit med de rette systemer, som sikrer en fejlfri overlevering uden tab af oplysninger.

Hvad enten kunden forventer effektiv Customer service, Field service, Project service eller Self service, kan det understøttes af Dynamics 365 for Sales. Når du samler alle virksomhedens kommunikationspunkter, kan du skabe et 360 graders overblik over kunden. Det understøtter den gode dialog med kunden, idet alle dine medarbejdere har fuld indsigt i kundens ønsker og behov.

Trin 6: Mersalg til kunden

Mersalg er kundeservice. Når du kender dine kunders behov er det naturligt at foreslå løsninger, der matcher deres ønsker. Mersalget kommer derved både kunden og dig til gavn.

Med 360 graders overblikket i CRM kan du være proaktiv og målrettet, når du arbejder på at skabe et behov hos kunden. Med Marketing Automation kan du eksempelvis sende emails med spørgeskema – NPS – som afdækker kundens tilfredshed og øvrige interesser eller sende målrettede nyhedsbreve baseret på kundens aktiviteter. CRM letter processen og gør den mere effektiv for dig, fordi du kan måle effekten og holde styr på mersalgsmulighederne.

Salgsforløb trin 6 Abakion
Salgsforløb trin 7 Abakion

Trin 7: Skab netværk

Den gode relation imellem kunde og leverandør kan omsættes til salg i netværket.

Med Dynamics 365 for Sales, LinkedIn og Social engagement kan du få simple eller avancerede netværksanalyser, identificere netværksbaserede salgsmuligheder, danne ice-breakers og følge op på den generelle stemning på markedet. Kort fortalt sprede den gode historie via den bedste salgskanal – dit udvidede netværk.

Booking Service

Styr på dine bookinger

Abakion tilbyder løsningen Booking Service, som giver dig samlet styring af kunder, ressourcer, medarbejdere, faktureringer, arrangementer og bookinger i Microsoft Dynamics 365.

Booking Service er udviklet i samarbejde med virksomheder, organisationer og museer, som i dagligdagen arbejder med bookinger og arrangementer – og den anvendes af fx. Moesgaard Museum, Den Blå Planet og Vikingeskibsmuseet.

Snak med os om CRM til Booking

Snak med Shahid om en CRM-løsning til Booking. Han er eksperten.
Skriv til ham på [email protected] eller ring 70 23 23 17.

Tag en snak med Shahid om Booking
Overblik over Microsoft Dynamics 365 og Microsoft Power Platform

Her er alle dine Microsoft-løsninger til at styre relationer

DYNAMICS 365

Sales

CRM sætter kundeemnerne i system med deres oplysninger, købspotentiale, placering i salgsforløbet og købshistorik for en mere effektiv salgsproces.
DYNAMICS 365

Customer Service

Servicemodulet er et værktøj til sagshåndtering. Det sikrer, at kundens overgang fra salg til service / implementering sker flydende.
DYNAMICS 365

Field Service

Field Service er skabt for udkørende teknikere. Det holder styr på kundelisten, aftaler, ruteplanlægning, tidsregistrering, brug af reservedele og caseforløbet.
DYNAMICS 365

Project Operations

Project Operations er skabt til at håndtere salg til store virksomheder, hvor salget kræver flere sideløbende processer og derfor kræver projektstyring.
DYNAMICS 365

Marketing

Knyt kundeemner tættere til dig i begyndelsen af kunderejsen – og skab bedre kommunikation ved at nurture leads og styrke sælgernes indsats.
DYNAMICS 365

Sales Insights

Dit salgsteam får sin egen personlige assistent. Kombinér sælgernes intuition med kunstig intelligens og kommunikér med kundeemnerne som aldrig før.
DYNAMICS 365

Customer Insights

En kundedataplatform giver dig indsigt i realtid og sætter dig i stand til at skabe personlige kundeoplevelser og få et 360 graders overblik over hver kunde.
DYNAMICS 365

Customer Voice

Undersøg dine kunders holdninger, få feedback og reagér hurtigt – og skab indsigt i nøgletal, der er vigtige for din virksomhed.
POWER PLATFORM

Power BI

Visualisér data fra hele Dynamics 365 og giv dine kolleger indblik og støtte til at træffe kloge beslutninger, både på computeren og på mobilen.
POWER PLATFORM

Power Automate

Automatisér de repetitive opgaver med at flytte eller indtaste data. Brug Power Automate som integrations-værktøj eller som robot til trivielle opgaver.
POWER PLATFORM

Power Apps

Design og byg apps, som gør dine kollegers arbejde nemmere, når de skal se information eller registrere data i stedet for at bruge Dynamics 365.
POWER PLATFORM

Power Virtual Agents

Byg chatbots, der kan servicere dine kunder online, og før samtalerne videre i CRM og kundeservice-løsningen i Dynamics 365.

… og her er branche­løsningerne baseret på Microsoft Dynamics 365

BRANCHELØSNING

Booking Service

Booking Service er et modul, som Abakion har udviklet open på standardudgaven af Microsoft Dynamics 365 for Sales. Løsningen sætter dig i stand til at ressourcestyre optimalt.

Booking Service skaber overblik og sikrer, at alle ressourcer er til stede på det ønskede tidspunkt, inden aftalen kan blive lagt i kalenderen. Det kan eksempelvis være et ledigt lokale, udstyr og personale.

Løsningen kan med fordel sammensættes med de øvrige CRM-moduler for at systematisere kundedata, salgsflow, marketing m.m. til glæde for både den gode kundeoplevelse og en styrket salgsindsats.

BRANCHELØSNING

Kursus Service

Kursus Service er en løsning udviklet af Abakion til store kursusvirksomheder. Løsningen systematiserer de store mængder data, som følger af omfattende kursusaktivitet i mange emner for mange deltagere hvert år.

Modulet holder grundlæggende styr på både kontaktpersoner og virksomheder, men det har en overbygning, som skaber overblik over kurser, undervisere, deltagere, kursusdage, ressourcer, certificeringer, økonomi, tilmeldinger og opkrævninger.

Modulet har tilknyttet Marketing Automation for at effektivisere mange af de nævnte opgaver og fx sende remindere til deltagere og kursusholderne.

Integrér din CRM-løsning til ERP og andre systemer

CRM-integration med Kingswaysoft

CRM-integration med Kingswaysoft

For at berige dine CRM-data er integrationer ofte en del af et CRM-projekt. Vi kan integrere fx ved at anvende Kingswaysoft baseret på SQL Server Integration Services.
CRM-integration med Tibco Scribe

CRM-integration med Tibco Scribe

For at berige dine CRM-data er integrationer ofte en del af et CRM-projekt. Vi kan integrere fx ved at anvende TIBCO Scribe, der findes både i en on-premise og en cloud-udgave.
CRM-integration med Azure Logic Apps

CRM-integration med Azure Logic Apps

For at berige dine CRM-data er integrationer ofte en del af et CRM-projekt. Vi kan integrere fx ved at anvende Azure Logic Apps, der er en del af Azure Integration Services.
Synkronisér stamdata mellem CRM og ERP

Synkronisér stamdata mellem CRM og ERP

Dette add-on kobler din Microsoft CRM-løsning sammen med Business Central, så stamdata altid er up-to-date på tværs af CRM og ERP.

Vil du vide mere?

Hvis du ønsker at vide mere om dette produkt, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Tina Mille Mouridsen.

E-mail: [email protected]
Telefon: 70 23 23 17

Navn*