Personalisér kunderejsen og skab interaktion med Customer Insights – Journeys
Knyt kundeemner tættere til dig i begyndelsen af kunderejsen – og skab bedre kommunikation i én samlet kunderejse ved at nurture leads og styrke sælgerne med Customer Insights – Journeys.
Lad Salg og Marketing bruge samme system
Marketingafdelingen er blevet en storforbruger af teknologi i de senere år, og langt de fleste marketingafdelinger anvender en række af IT-løsninger for at dække sit behov for styring og kommunikation.
Hvis din virksomhed anvender andre løsninger i Dynamics 365-suiten, så vil det give rigtig god mening at samle dine marketingmæssige IT-behov i Dynamics 365. Der er en stor gevinst i at have CRM og Marketing samlet, og det finder du kun i Dynamics 365.
Hos Abakion vil vi gerne nedbryde siloer, og der findes næppe en mere klassisk siloopdeling end forholdet mellem Salgsafdelingen og Marketingafdelingen. Adskilte systemer til Salg og Marketing fremmer ikke samarbejdet, og derfor er vi fortalere for at integrere alt i ét samlet system.
Se optagelsen af webinaret, hvor Sine demonstrerer Email Marketing-løsningen
og her er Microsofts præsentation, som er informativ efter de første 20 sekunders amerikanske stock-billeder
ClickDimensions Marketing Automation
Du kan også vælge ClickDimensions, som er et add-on til Dynamics 365 Sales – hvis du foretrækker det frem for Customer Insights – Journeys. ClickDimensions og Customer Insights – Journeys er alternativer – og begge to gode muligheder.
Med ClickDimensions kan din virksomhed udsende email-nyhedsbreve, oprette forms og landing pages, planlægge en udsendelse, designe marketing automation kunderejser, arbejde med lead scoring, event management og surveys.
Få Salg og Marketing til at arbejde sammen
Få et Single View of Customer, og udnyt CRM-data med Dynamics 365 Sales på tværs af kontakter, kundeemner og muligheder.
Identificér, målret og vind de vigtigste kunder med personaliseret Account Based Marketing.
Opbyg din marketing-pipeline og bearbejd den med relevant indhold og personaliserede kunderejser.
Prioritér kundeemner på tværs af alle touchpoints med flere lead-scoring-modeller og evaluering af salgskvalificering.
Forøg produktiviteten og styrk koordineringen med prædefinerede processer, der automatisk afleverer salgsklare kundeemner til sælgerne.
Gør samarbejdet nemmere med velkendte Microsoft 365-værktøjer, delte kalendere og synlighed på tværs af teams i kampagner og kundeemner.
Hvad koster Dynamics 365 Marketing?
Har du i forvejen minimum 10 brugere med Dynamics 365 for Sales (eller en af de andre kvalificerede applikationer), kan du tilkøbe Dynamics 365 Marketing for kr. 4720 om måneden (gælder for én instans). Abonnementet inkluderer 10.000 marketingkontakter.
Dynamics 365 Marketing-priserne er kun baseret på det antal kontakter, der skal anvendes til marketingaktiviteterne, og ikke på det samlede antal kontakter i databasen.
Dynamics 365 Marketing
Inkluderer 10.000 kontakter
Dynamics 365 Marketing
Inkluderer 10.000 kontakter. Kræver mindst 10 brugere af Dynamics 365-applikationer