Dynamics 365 platformen samler dit ERP og CRM

Microsoft Dynamics 365 er en samlet forretningsløsning i skyen, som består af en række ERP- og CRM-løsninger, der integrerer dine processer og data i én fælles og sikker løsning.

Vælg én, nogle eller alle. Applikationerne i Dynamics 365 arbejder sammen om at drive hele din virksomhed – inklusive salg, marketing, service, drift og handel. Du får en 360-graders indsigt i din organisation i realtid, og det styrker din virksomheds resultater.

DYNAMICS 365

Business Central

ERP-løsningen til små og mellemstore virksomheder til økonomistyring, supply chain management, produktionsstyring og meget mere.
DYNAMICS 365

Sales

CRM sætter kundeemnerne i system med deres oplysninger, købspotentiale, placering i salgsforløbet og købshistorik for en mere effektiv salgsproces.
DYNAMICS 365

Customer Service

Servicemodulet er et værktøj til sagshåndtering. Det sikrer, at kundens overgang fra salg til service / implementering sker flydende.
DYNAMICS 365

Field Service

Field Service er skabt for udkørende teknikere. Det holder styr på kundelisten, aftaler, ruteplanlægning, tidsregistrering, brug af reservedele og caseforløbet.
DYNAMICS 365

Project Operations

Project Operations er skabt til at håndtere salg til store virksomheder, hvor salget kræver flere sideløbende processer og derfor kræver projektstyring.
DYNAMICS 365

Marketing

Knyt kundeemner tættere til dig i begyndelsen af kunderejsen – og skab bedre kommunikation ved at nurture leads og styrke sælgernes indsats.

Abakion er kendt for skabelonbaserede og standardiserede ydelser til Dynamics 365

Rune Daub - CRM-ekspert hos Abakion

Video om Dynamics 365 og Power Platform

Dynamics-konferencen i 2021 holdt Rune Daub et spændende indlæg om hele familien af Dynamics 365 og Power Platform løsninger fra Microsoft. Se optagelsen lige her.

arrow-right-87x60

Visionen om at samle data

Vi befinder os i en tid, hvor der nærmest foregår en digital revolution, og virksomhedernes evne til at indsamle og anvende data er nøglen til succes for mange virksomheder.

Vi synes, at Microsofts tempo af innovation har været imponerende i de seneste 5 år. Microsoft har i mange år haft en vision om at sammenkoble alle deres forretningsapplikationer, så virksomhederne kan få komplet overblik uden dyre integrationer – og den vision er i dag en realitet med Dynamics 365.

Applikationerne i Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 indeholder en hel række af løsninger til at styre relationer inden for salg, marketing og service. Det er løsningerne, der ofte betegnes som CRM. ERP-løsningen Business Central, som tidligere hed Dynamics NAV, er også en del af Dynamics 365.

Microsofts samling af applikationer og værktøjer er udvidet markant i de senere år. Det giver dig mulighed for at forbinde dine data meget nemmere – og uden at have behov for 3. parts-løsninger og integrationer.

Det er nemlig oplagt at anvende Microsoft Power Platform sammen med Dynamics 365. Der får du både Power BI, som er Business Intelligence til at visualisere data – du får Power Automate til at automatisere dine forretningsprocesser – du får Power Apps til at bygge applikationer der aktiverer dine brugere – og du får Power Virtual Agents til at bygge chatbots.

Og det hele hænger sammen med Dynamics 365.

Sådan hjælper Dynamics 365 din organisation

Nedbryd siloer – Saml løsninger - Microsoft Dynamics 365

Nedbryd siloer – Saml løsninger

I mange år har virksomheder været nødt til at anvende silo-baserede systemer inden for ERP og CRM. Dynamics 365 nedbryder siloerne og giver dig mulighed for at skabe en fælles platform for alle data, som er tilgængelige ét sted.

Microsoft kalder det for ”Common Data Model (CDM)”, og det er rammeværket bag Dynamics 365 platformen.

Microsoft Power Platform anvender også Common Data Model, og dermed er det blevet meget nemmere at binde data sammen på tværs af løsninger.

Frigør ressourcer og beskyt din investering - Microsoft Dynamics 365

Frigør ressourcer og beskyt din investering

Den største udfordring ved traditionelle IT-løsninger er, at softwaren med tiden bliver forældet, fordi virksomhederne selv bærer byrden med at opdatere og vedligeholde infrastruktur og software.

Dynamics 365 er en Software-as-a-Service (SaaS) Cloud-platform. Den er med andre ord i skyen, og det er Microsoft, der har det fulde ansvar for at vedligeholde og opdatere.

Din software er altid up-to-date, og Microsoft udgiver ny funktionalitet flere gange om året, uden at du skal gøre noget. Den tid og de penge, du førhen brugte på opdateringer, er nu frigjort til andet, der kan skabe forretningsmæssig værdi for din virksomhed.

Frihed med Microsoft-stakken - Microsoft Dynamics 365

Frihed med Microsoft-stakken

Microsoft Dynamics 365 er den eneste platform af forretningsløsninger, der hænger automatisk sammen med Microsoft Office 365, som fx Outlook, OneNote, Teams, SharePoint, OneDrive og LinkedIn.

Linkedin-integrationen kræver, at du har et Sales Navigator-abonnement i Linkedin, mens ellers kræver integrationerne til de andre Microsoft-produkter intet. Løsningerne hænger sammen helt af sig selv. Du kan flytte data rundt i Microsoft-applikationerne og arbejde i den løsning, du foretrækker.

Finans og Operations

Et skridt videre end traditionel økonomistyring. Automatisér processer og øg effektiviteten. Reducér driftsudgifter. Gå fra at være reaktiv til at forudsige behov og leverancer. Automatisér og forenkl din produktionsstyring og supply chain management.

Finans og Supply Chain Management med Dynamics 365

Service

Overgå kundens forventninger. Skab positive kundeoplevelser – hurtigere. Optimér ressourcer og hjælp serviceteknikere til at være mere effektive. Reducér driftsomkostningerne.

Service med Dynamics 365

Marketing og Salg

Find og nurture de rigtige kundeemner. Skab ensartede oplevelser i hele kunderejsen. Byg stærkere relationer med kundeemnerne. Få et samlet overblik over den enkelte kunde, øg produktiviteten – og vind flere sager.

Salg og Marketing med Dynamics 365

Vil du vide mere?

Hvis du ønsker at vide mere om dette produkt, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Søren Westergaard.

E-mail: [email protected]
Telefon: 70 23 23 16