Styrk din digitale salgsindsats med kunstig intelligens med Sales Insights

Microsoft Dynamics 365 Sales Insights

Med Dynamics 365 Sales Insights får dit salgsteam sin egen personlige assistent.

Du kan kombinere sælgernes intuition med kunstig intelligens og kommunikere med kundeemnerne som aldrig før.

Relationship Analytics

Relationship Analytics

Prioritér kunder med en helbreds-score baseret på kunstig intelligens, som afslører kundens tilfredshed, risici og anbefalede handlinger.

Predictive Lead Scoring

Predictive Lead Scoring

Opdag nye salgsmuligheder og skab nye kundedialoger ved at identificere de kunder, der har størst sandsynlighed for at købe, baseret på forudsigelser med kunstig intelligens.

Predictive Opportunity Scoring

Predictive Opportunity Scoring

Fokusér på de varmeste salgsmuligheder med størst vindermulighed ved at identificere og prioritere salgsmulighederne med forudsigelser med kunstig intelligens.

Connection Insights

Connection
Insights

Find kolleger, som kan introducere dig til kontaktpersoner og leads. Vær på toppen af relevante samtaleemner for den enkelte person, baseret på historiske email-samtaler.

Sales Insights
Sales Insights er en del af Microsoft Dynamics 365 suiten. Læs mere her »
Viden om CRM
Nøgletallene der øger performance i salg
27:35
Af Benjamin Truelsen

Nøgletallene der øger performance i salg

Det interessante er at kigge på, hvordan vi kan bruge den viden man får med CRM proaktivt til at træffe rationelle beslutninger, som gavner salgsorganisationen.

Af Benjamin Truelsen

Brug CRM til at skabe en Performance­drevet Salgs­afdeling

Som salgschef vil du gerne forbedre sælgernes performance, så du kan øge indtjeningen. Her er din guide til at blive en superhelt som salgschef.

Af Abakion

Brug AI i CRM og ERP

Dynamics 365 Copilot tilføjer AI til CRM og ERP, så du kan få hjælp til at skrive tekster, emails, referater, kategorisere varer og alt det, som kunstig intelligens er god til.

Hans Ludvigsen underviser i brugen af ClickDimensions
Af Ludvig Ludvigsen

Se gevinsten ved at samle Salg og Marketing i CRM

Ludvig er CRM-rådgiver, og han møder mange virksomheder, der ønsker at bringe Salg og Marketing tættere sammen, og har brug for gode råd til, hvordan IT kan hjælpe med det.

Støv dit CRM-system af – og få den gevinst du gik glip af
Af Benjamin Truelsen

Støv dit CRM-system af – og få den gevinst du gik glip af

Hvis CRM ikke bliver brugt og ikke giver den ønskede effekt, så kan du revitalisere dit CRM-system, så du kan få den gevinst, du gik glip af.

Social Media Marketing og CRM
Af Ludvig Ludvigsen

Social Media Marketing og CRM

Nu kan du styre firmaets Social Media-kanaler direkte fra CRM. Det er ikke blot nemmere – det giver Marketing mulighed for at generere leads direkte fra Social Media.

De 2 største udfordringer med pipeline i CRM
Af Benjamin Truelsen

De 2 største udfordringer med pipeline i CRM

Når pipeline i CRM ikke stemmer med virkeligheden, så handler det ofte om udfordringer med mavefornemmelser og automatiserede salgsprocesser.

Intro til Field Service med Dynamics 365
Af Rune Daub

Intro til Field Service med Dynamics 365

Se en demo af Field Service-løsningen, som er en del af Dynamics 365-platformen, med fokus på kørende teknikere og servicemedarbejdere.

Intro til CRM med Dynamics 365 Sales
Af Sine Tikjøb Hagedorn

Intro til CRM med Dynamics 365 Sales

Se en demo af Microsofts CRM-løsning, der hedder Microsoft Dynamics 365 Sales, og er en del af Dynamics 365-platformen.

Skal Marketing og Salg dele data i et fælles CRM-system?
Af Rune Daub

Skal Marketing og Salg dele data i et fælles CRM-system?

Det lyder jo som et teknisk spørgsmål. Men svaret på spørgsmålet ligger i et mere fundamentalt spørgsmål i din virksomhed, som du måske overser.

Et CRM-projekt er et forandrings-projekt
Af Rune Daub

Et CRM-projekt er et forandrings-projekt

Det kan godt være, at virksomheder ringer til os, fordi de har brug for et CRM-system. Men det er alligevel tankevækkende så lidt af dialogen, der handler om selve systemet.

Fremtiden for CRM

Dynamics 365 Sales Insights analyserer løbende den omfattende datamængde af kundeinteraktioner, der bliver opsamlet i din Dynamics 365 Sales (CRM) og hjælper dig med at vælge den bedste vej fremad.
Dette er fremtiden for CRM, der udnytter kunstig intelligens til at skabe indsigt, forudsigelser og foreslå handlinger, der kan styrke salgsindsatsen.

Vælg mellem 2 versioner

Dynamics 365 Insights for Sales findes i to udgaver, som du kan vælge mellem: Standard og Premium.

 

Her kan du sammenligne:

Standard features

  • Assistant
  • Auto capture
  • Email engagement

Premium features

  • Premium assistant
  • Premium auto capture
  • Notes analysis
  • Relationship analytics
  • Who know whon
  • Predictive lead scoring
  • Predictive opportunity scoring
  • Premium forecasting
  • Talking points
  • Sales accelerator
  • Assistant app for Teams
  • Conversations intelligence

Standardudgaven er en del af dit abonnement på Dynamics 365 Sales. Det eneste, du skal gøre, er at aktivere funktionaliteten.

Derudover kræver det naturligvis, at der er nok data, som AI-motoren kan arbejde med, og på baggrund af det foreslå handlinger. Med standardudgaven får din salgsafdeling en forsmag på mulighederne med kunstig intelligens.

Funktionerne

Vil du læse mere om, hvad Sales Insights tilbyder af funktioner, så kan du læse denne PDF hos Microsoft.

Hvilke scenarier skal din løsning dække?

Hvad koster Sales Insights og Service Insights?

Standard

kr.
0,-
Standard-udgaven er en del af Enterprise-licensen, både for Sales og Service.

Premium – Sales

kr.
315,00
Premium-udgaven koster kr. 315 per bruger per måned for Dynamics 365 for Sales Insights

Premium – Service

kr.
472,00
Premium-udgaven koster kr. 472 per bruger per måned for Dynamics 365 for Service Insights

Vil du vide mere?


Hvis du ønsker at vide mere,
så kan du stille et spørgsmål
og få en snak med
Tina Mille Mouridsen
eller en af vores
dygtige konsulenter
.

E-mail: [email protected]
Telefon: 70 23 23 16

Navn*

Vil du vide mere?


Hvis du ønsker at vide mere, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Tina Mille Mouridsen eller en af vores
dygtige konsulenter
.

E-mail: [email protected]
Telefon: 70 23 23 16

Navn*