
Mit navn er Marc Baasch, og jeg er afdelingsleder for vores supportafdeling. Mit team og jeg sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 8:30 og 16:30, dog fredag mellem 8:30 og 16.00.
Ring til os på tlf. +45 7023 2317.
Eller send os en email på: frontdesk@abakion.com
Dette vil automatisk oprette en supportsag for dig.

Har du som advokatkunde brug for support vedrørende Abakion Legal, så sidder Therese van Dijk Jensby og vores Legal-team klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 08:30 til 16:00, dog fredag mellem 08:30 til 15:30.
Ring til os på tlf. +45 7023 2317 eller hop til denne side.
Eller send os en email på: frontdesk@abakion.com.
Dette vil automatisk oprette en supportsag for dig.
Del din skærm
Vi bruger applikationen “Splashtop SOS” til at dele skærm og fjernsupportere dig. Det giver os mulighed for at vejlede dig via din egen skærm. Det er meget bedre end blot at forklare over telefonen.
Du kan gratis downloade Splashtop SOS her:
1. Klik på ikonet ovenfor, der svarer til det system, du bruger.
2. Klik RUN for at starte programmet.
3. Angiv dit ID-nummer til supportkonsulenten.
4. Supportkonsulenten kan nu se din skærm og supporten kan begynde.
Du downloader hermed en fil, som gør det muligt for os at se din skærm. På den måde kan vi hjælpe dig med dine spørgsmål. Du kan til enhver tid afbryde forbindelsen.
Hurtigt svar
Vi bestræber os på at give dig et kvalificeret svar så hurtigt som muligt. Vi har også support-aftaler, der indeholder en Service Level Agreement, og den garanterede responstid afhænger af typen af aftalen.
Men vi holder dig altid informeret om, hvem der arbejder på din supportsag, og hvor hurtigt du kan forvente et svar. Læs i øvrigt mere her om hvordan vi kan servicere dig i Abakion.
Serviceaftale hos Abakion
Det skal være nemt at være kunde hos Abakion. Og med en serviceaftale får du adgang til vores supportafdeling, der hedder Frontdesk, til en fast månedlig pris. (Hør mere om Frontdesk her) Hvis din henvendelse kan løses af vores supportteam, så får du vores service til en reduceret timepris.
Serviceaftalen gælder udelukkende for sager som er meldt direkte ind til Frontdesk. Frontdesk foretager altid en vurdering af, om den enkelte sag kan løses af medarbejderne i Frontdesk, eller om der er behov for sparring fra en kollega for at kunne løse en problemstilling. Hvis der opstår behov for at involvere en kollega, vil du blive bedt om at godkende dette på forhånd, da kollegaens tid bliver faktureret til normal timepris.
Frontdesk eskalerer altid change requests til en Customer Manager. Hvis du fx ønsker at få ændret en funktionalitet, vil have en tilpasning eller andet, vil det ikke blive udført af Frontdesk-medarbejdere og vil derfor være til normal timepris.