Support hos Abakion


Har du brug for hjælp, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Ring til os på tlf. +45 7023 2317

Eller send os en email på: [email protected].
Dette vil automatisk oprette en supportsag for dig.

Marc Baasch, Supportchef

Mit navn er Marc Baasch, og jeg er afdelingleder for vores Supportafdeling. Mit team og jeg sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 8:30 og 16:30, dog fredag mellem 8:30 og 16.00.

Ring til os på tlf. +45 7023 2317

Eller send os en email på: [email protected].
Dette vil automatisk oprette en supportsag for dig.

Therese van Dijk Jensby, Legal support

Har du som advokatkunde brug for support vedrørende Abakion Legal, så sidder Therese van Dijk Jensby og vores Legal-team klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 08:30 til 16:00, dog fredag mellem 08:30 til 15:30.

Ring til os på tlf. +45 7023 2317 eller hop til denne side.

Eller send os en email på: [email protected].
Dette vil automatisk oprette en supportsag for dig.

Supportaftale

Har du en supportaftale hos os? Så kan du se her, hvad den præcis dækker af support »

Hurtigt svar

Vi bestræber os på at give dig et kvalificeret svar indenfor 24 timer i hverdagene, men som regel meget hurtigere.

Vi holder dig altid informeret om, hvem der arbejder på din supportsag, og hvor hurtigt du kan forvente et svar.

Del din skærm

Vi bruger applikationen “TeamViewer” til at dele skærm og fjernsupportere dig. Det giver os mulighed for at vejlede dig via din egen skærm. Det er meget bedre end blot at forklare over telefonen.

Du kan gratis downloade TeamViewer her. Vælg Windows eller Mac.

Team Viewer til Windows Team Viewer til Mac

1. Klik på Windows eller Mac ovenfor.
2. Klik RUN for at starte programmet
3. Angiv dit ID nummer og kodeord til supportkonsulenten
4. Supportkonsulenten kan nu se din skærm og supporten kan begynde

Du har downloadet en lille fil, som gør det muligt for os at se din skærm. På den måde kan vi hjælpe dig med dine spørgsmål. Du kan til enhver tid afbryde forbindelsen.

 Abakions Supportaftale

Det skal være nemt at være kunde hos Abakion. Derfor får du adgang til vores Frontdesk til en fast månedlig pris.

Vi har faktisk kun 1 betingelse for, hvornår du kan få vores service. Hvis din henvendelse kan løses af vores Supportteam, så får du vores service til en reduceret timepris.

Du behøver ikke være kunde hos os i forvejen for at kunne få Abakions Supportaftale. Vi hjælper dig gerne videre selvom din løsning ligger hos en anden leverandør.

Det med småt … skriver vi med stort

  • Frontdesk eskalerer altid change requests til en Customer Manager. Hvis du fx ønsker at få ændret en funktionalitet, vil have en tilpasning eller andet, vil det ikke blive udført i Frontdesk og vil derfor være til normal timepris
  • Serviceaftalen gælder udelukkende for sager som er meldt direkte ind til Frontdesk
  • Hvis Frontdesk har brug for sparring fra en kollega, for at kunne løse en problemstilling, vil du blive bedt om at godkende følgende:
    • Frontdesk eskalerer sagen til en kollega, som løber sagen i mål. Den tid kollegaen bruger på at løse opgaven, vil blive faktureret til normal timepris.
    • Frontdesk holder fast i sagen og får sparring fra en kollega. I dette tilfælde vil kollegaens timer også blive faktureret til normal timepris, mens Frontdesk konsulentens timer fortsat faktureres til den reducerede timepris