Jesper hjælper dig

Support på ERP & Power BI

Har du brug for hjælp til din ERP-løsning eller Power BI så kontakt os venligst.
Marc Baasch og hans team står klar til at hjælpe dig.

Support til ERP og Power BI ydes alle hverdage mellem 08:30 til 16:30, dog fredag mellem 08:30 til 16:00.

Ring til os på: +45 7023 2317

Eller send os en email på: frontdesk@abakion.com. Dette vil automatisk oprette en supportsag for dig.

Supportaftale

Har du en supportaftale hos os? Så kan du se her, hvad den præcis dækker af support »

Hurtigt svar

Vi bestræber os på at give dig et kvalificeret svar indenfor 24 timer i hverdagene, men som regel meget hurtigere.

Vi holder dig altid informeret om, hvem der arbejder på din supportsag, og hvor hurtigt du kan forvente et svar.

Del din skærm

Vi bruger applikationen “TeamViewer” til at dele skærm og fjernsupportere dig. Det giver os mulighed for at vejlede dig via din egen skærm. Det er meget bedre end blot at forklare over telefonen.

Du kan gratis downloade TeamViewer her. Vælg Windows eller Mac.

Team Viewer til Windows Team Viewer til Mac

1. Klik på Windows eller Mac ovenfor.
2. Klik RUN for at starte programmet
3. Angiv dit ID nummer og kodeord til supportkonsulenten
4. Supportkonsulenten kan nu se din skærm og supporten kan begynde

Du har downloadet en lille fil, som gør det muligt for os at se din skærm. På den måde kan vi hjælpe dig med dine spørgsmål. Du kan til enhver tid afbryde forbindelsen.

Support på Navokat

Har du som advokatkunde brug for support vedrørende Navokat, så hop til denne side.
Therese van Dijk Jensby og Navokatteamet står klar til at hjælpe dig.

Support til Navokat ydes alle hverdage mellem 08:30 til 16:00, dog fredag mellem 08:30 til 15:30.

Ring til os på: +45 7023 2317

Eller send os en email på: frontdesk@abakion.com. Dette vil automatisk oprette en supportsag for dig.

Support på Apps

Hvis du har spørgsmål til en app, som du har downloadet fra Microsoft AppSource, vil vi henvise dig til vores videobrugerhjælp, da vores apps er selvbetjente produkter. Du finder det relevante videolink i den email du modtog, da du installerede app’en.

Alternativt, kan du sende en email til Tina Mille Kristiansen på: appsales@abakion.com, så vil hun hjælpe dig med at finde de rette videoer. Bemærk venligst, at svartider er afhængige af Tinas tilgængelighed.

Sune yder support til dig som partner

Support for Partnere

Hvis du har en forespørgsel om at blive partner på Abakion 365, Supply Chain Box eller ønsker du at stille et teknisk spørgsmål, så kontakt venligst Chief Strategy Officer Sune Lohse og hans produktteam.

Ring til os på: +45 7023 2317

Eller send en email til Sune Lohse på: slo@abakion.com. Dette vil IKKE oprette en supportsag, og svartider afhænger af Sune Lohses tilgængelighed.

Betingelser for Abakion Supportaftale

Hvad må Kundens løsning bestå af?

Abakion standard supportaftale
  • Standard Microsoft Dynamics (NAV eller 365 Business Central).
  • Standardløsninger og ISV-løsninger, som fx:
    • Dynamics CRM
    • Abakion Supply Chain Box
    • Continia Payment Management
    • Continia Expense Management
    • Continia Document Output
    • TimeLog projektstyring og tidsregistrering
    • Lessor Payroll
  • Infrastruktur; hosted hos Microsoft eller af 3. part eller on-premises.
  • Microsoft Dynamics kundespecifikke tilretninger.
  • Kundens egen data/opsætning.
Abakion 365 supportaftale
  • Abakion 365, Go eller Unbox (Dynamics NAV eller Business Central og afhængig af hvilken udgave af Abakion 365, Go eller Unbox kunden har valgt, et udvalg af Abakion Supply Chain Box addons eller Abakion Apps).
  • Abakion 365 Best Practice opsætning.
  • Standard ISV-løsning, som f.eks.:
    • Continia Payment Management
    • Continia Expense Management
    • Continia Document Output
    • TimeLog projektstyring og tidsregistrering
    • Lessor Payroll
  • Infrastruktur; hosted hos Microsoft.

Bemærk: Har Kunden mere end 3 brugere på Abakion 365 (undtagen for Abakion365 Small Edition) kan kundens superbrugere anvende Abakions Frontdesk ubegrænset, dog fortsat inden for rammerne af supportaftalen.

Hvad dækker supportaftalen?

Abakion standard supportaftale
  • Kundens driftsmiljø (tilkøb: testmiljø).
  • Support af navngivne super- eller slutbrugere hos kunden.
  • Hjælp til at forstå, identificere, diagnosticere og vejlede i udbedring af fejl i kundens løsning.
Abakion 365 supportaftale
  • Kundens driftsmiljø (tilkøb: testmiljø).
  • Support af navngivne super- eller slutbrugere hos Kunden.
  • Hjælp til at forstå, identificere, diagnosticere og vejlede i udbedring af fejl i kundens løsning.

Hvad dækker supportaftalen ikke?

Abakion standard supportaftale
  • Fejl direkte forårsaget af kunden selv.
  • Udvikling.
  • Rådgivning og udarbejdelse af løsningsdesign.
  • Installation.
  • Undervisning.
  • Udarbejdelse af bruger- og systemdokumentation.
  • Dataanalyse.
  • Opsætning af systemfunktionalitet.
  • Løbende opgradering af kundens løsning (tilkøb: Opgraderingsaftale).
Abakion 365 supportaftale
  • Fejl direkte forårsaget af kunden selv.
  • Udvikling.
  • Rådgivning og udarbejdelse af løsningsdesign.
  • Installation.
  • Undervisning.
  • Udarbejdelse af bruger- og systemdokumentation.
  • Dataanalyse.
  • Opsætning af systemfunktionalitet.
  • 3. parts løsninger.
  • Løbende opgradering af kundens løsning (det indgår implicit i Abakion 365 abonnementet).

Dækker supportaftalen løsninger Abakion ikke har leveret?

Abakion standard supportaftale
  • Som en tillægsservice kan tilbydes “Single Point of Contact (SPOC)”, hvor Abakion Frontdesk videreformidler kundens supporthenvendelse til 3. parts leverandøren. Servicen inkluderer 10 administrative henvendelser per måned.
Abakion 365 supportaftale

Nej

Hvordan supporteres kunden?

Abakion standard supportaftale
  • Alle supporthenvendelser skal ske direkte til Abakion Frontdesk per mail eller per telefon.
  • Kun navngivne super- og slutbrugere må kontakte Abakion Frontdesk.
  • Support til ERP og Power BIydes alle hverdage mellem 08:30 til 16:30, dog fredag mellem 08:30 til 16:00.
  • Som en tillægsservice kan kunden tilbydes adgang til Abakions cloud-baserede supportsystem for kr. 50,- per bruger/per måned.
Abakion 365 supportaftale
  • Alle supporthenvendelser skal ske direkte til Abakion Frontdesk per mail eller per telefon.
  • Kun navngivne super- og slutbrugere må kontakte Abakion Frontdesk.
  • Support til Navokat ydes alle hverdage mellem 08:30 til 16:00, dog fredag mellem 08:30 til 15:30.
  • Som en tillægsservice kan kunden tilbydes adgang til Abakions cloud-baserede supportsystem for kr. 50,- per bruger/per måned.

Hvad er betingelserne for abonnementet og hvordan prissættes det?

Abakion standard supportaftale
  • Supportaftalens periode 1 (obligatorisk) gælder for 12 måneder. Herefter fornys aftalen automatisk med 12 måneder.
  • Supportaftalen kan efter periode 1 opsiges med 1 måneds skriftligt varsel af kunden.
  • Supportabonnementet faktureres på månedsbasis.
  • Abonnementsprisen er bestemt af:
    • Type af installation (hosted eller on-premises).
    • Type og antal af navngivne brugere.
    • Support af Kundespecifikke tilretninger.
    • Single Point of Contact service.
    • Adgang til Abakions supportsystem.
Abakion 365 supportaftale
  • Supportaftalens løber for 1 måned ad gangen. Herefter fornys aftalen automatisk med 1 måned.
  • Supportaftalen kan efter periode 1 opsiges med 1 måneds skriftligt varsel af kunden eller senest den 10. i en måned.
  • Supportabonnementet faktureres på månedsbasis.
  • Abonnementsprisen er bestemt af:
    • Type og antal af navngivne brugere.
    • Adgang til Abakions supportsystem.

Hvilke øvrige vilkår og betingelser er gældende for supportaftalen?

Abakion standard supportaftale
  • Abakions Generelle Vilkår
  • Aktiv Microsoft Serviceaftale.
  • Abakions Databehandleraftale.
  • Microsoft Software-licens vilkår.

Ovenstående dokumenter kan findes her.

Abakion 365 supportaftale
  • Abakions Generelle Vilkår.
  • Aktiv Abakion365 abonnementsaftale.
  • Abakions Databehandleraftale.
  • Microsoft Software-licens vilkår.

Ovenstående dokumenter kan findes her.