Unbox din B2B E-commerce

Unbox er en projektform til at implementere en B2B Ecommerce-løsning i din Microsoft Dynamics 365 Business Central. Her får du mulighed for at komme i gang med din nye ecommerce-løsning på 3 uger.

Unbox er et komplet ecommerce-projekt, som består af apps der installeres i din Business Central ERP-løsning. Vi står for både installation og undervisning, som sætter dig i stand til selv at stå for fremtidig vedligeholdelse af løsningen.

Med Unbox Ecommerce kan du udbygge din eksisterende Business Central med en ecommerce-løsning – helt uden at du behøver skifte leverandør af Business Central.

Ingen integration - kun live data

Ingen integration
– kun live data

Kort projekt. Hurtigt i drift

Kort projekt.
Hurtigt i drift

Ingen tunge manuelle processer

Ingen tunge manuelle processer

Billigt månedligt abonnement

Billigt månedligt
abonnement

Unbox til Microsoft Dynamics NAV

Unbox er et komplet projekt, som inkluderer installation og undervisning. Vi sikrer en god igangsættelse samt underviser dig og dine kollegaer.

Den færdige løsning er et B2B Ecommerce-site styret af to apps, som vi installerer i din Business Central.

Dokumentet om Unbox E-commerce
Læs alt om Unbox E-commerce.
18 siders PDF med beskrivelse af:
– Projektets forløb
– Standard-apps
– Prisen
– Roller og ansvar

Vi sender straks dokumentet til dig, når du har udfyldt formularen:

Navn*

Ved udfyldelse accepterer du at modtage email fra Abakion med link til det ønskede indhold og om forretningsløsninger, og du accepterer de generelle betingelser. Du kan nemt afmelde, når du vil.

Overblik over et Unbox-projekt

Projektet

I et Unbox-projekt indleder vi med en scopingdag, hvor vi evaluerer dine behov, så vi sammen kan beslutte, om B2B E-commerce er rigtig for din virksomhed. Herefter planlægger vi forløbet sammen.

Når vi har sikret fælles overblik, vil vi igangsætte implementeringsfasen. Sammen skaber vi struktur på stamdata, opretter webshoppen og implementerer dit design. Så sikrer vi, at du kommer godt i gang med data – og bliver klar til at gå i drift.

Overblik over Unbox Ecommerce-løsningen

Løsningen

Resultatet af et Unbox Ecommerce-projekt er en abonnementsløsning med 2 apps, som bliver vedligeholdt og automatisk opdateret i takt med, at der kommer nye opdateringer i din Business Central.

Du slipper for alt teknisk vedligeholdelse selv, da Abakion og Microsoft sammen sørger for, at dine apps altid fungerer og er i overensstemmelse med de nyeste versioner.

Løsningen er baseret på ERP-løsningen Microsoft Dynamics 365 Business Central. Hvis du ikke allerede har en Business Central, skal du tegne abonnement på dette ved siden af dit Unbox Ecommerce projekt. Du kan sagtens fortsætte med din sædvanlige leverandør af Business Central, hvis du allerede har en leverandør, du er glad for.

B2B E-commerce med Unbox til
Dynamics 365 Business Central

Punkt 1

Scoping

Processen begynder med en scopingdag, hvor du mødes med en Ecommerce-konsulent fra Abakion. Formålet er at undersøge, om Unbox Ecommerce er det rette for din virksomhed. Vi kortlægger dine behov og lægger en plan for projektet.

Det er vigtigt for os, at du ved, hvad du går ind til, og at vi sammen er sikre på, at din virksomhed passer til konceptet. Efter scopingdagen kan du vælge, om du ønsker at fortsætte med selve Unbox-implementeringsprojektet.

Punkt 2

Implementering

Implementering består hovedsagligt af to dele: Den tekniske implementering og design implementeringen.

I den tekniske del installerer vi først de to apps “Master Data Information” og “B2B Ecommerce“, hvorefter vi opsætter strukturen i Business Central og det grundlæggende masterdata hieraki.

Som del af implementeringen sikrer vi også, at jeres design kommer ind i jeres nye ecommerce-site, så jeres butik ligner jeres visuelle identitet. Her er det dog en forudsætning, at I allerede har et design, som vi kan implementere.

Hvis du er en nyopstartet virksomhed uden et design, kan du også begynde med et af de standarddesigns, vi tilbyder.

Punkt 3

Undervisning

For at sikre, at du efter Unbox-projektets afslutning selv kan varetage vedligeholdelsen af din B2B Ecommerce-løsning, samler vi alle de medarbejdere hos dig, som skal lægge data ind i systemet, og underviser dem i netop hvordan de skal administrere det hele.

Her giver vi dem mulighed for at oprette varer og varegrupper, så de ved hvordan de skal udføre det praktiske arbejde. 

Punkt 4

Data

Det er din hovedopgave i projektet at holde styr på jeres data, og levere en komplet hierakisk struktur for varer og grupper/kategorier. Kort efter scopingdagen vil du blive vejledt i, hvordan dette skal gribes an. 

Når vi har din vare-struktur, så opretter vi de første varegrupper, så du kan se hvordan dine data skal struktureres. Det er disse opgaver, du og dine medarbejdere vil blive instrueret i til undervisningen. 

Efter undervisningen er det jeres ansvar at lægge de resterende data ind. Vi står selvfølgelig til rådighed til at svare på spørgsmål i processen. 

Punkt 5

Idriftsætning

Når du er tryg ved, at alt er som det skal være, flytter vi ecommerce-miljøet fra test-serveren til drift-serveren, og lukker kunderne ind i din nye B2B Ecommerce-butik. 

Dokumentet om Unbox

Læs alt om Unbox

18 siders PDF med beskrivelse af Unbox-konceptet.