“Det, der gjorde det tydeligt for os, at det var Unbox-løsningen, vi skulle gå med, det var, at vi havde været igennem et længere SMV-forløb, hvor det i sidste endte med, at vi fik bygget et rumskib.

Det kunne alverden, men det viste sig, at det ville være tungt at komme i gang og til en relativt høj pris, og vi skulle egentlig bare i gang.

Vi ville gerne have en B2B-platform, der var hurtig at skyde af sted, og som kunne hjælpe os her og nu.”

Martine Christiansen, E-commerce Manager hos Nuura

Viden om E-commerce
Vipp kundehistorie 2023
5:10
Af Abakion

Vipp har E-commerce med live-data for partnere og inhouse sælgere

“Den måde vi virkelig kan mærke forskel i vores hverdag, det er det med kun at skulle vedligeholde data ét sted. Shoppen er meget ligetil.”

Nuura kundehistorie
3:52
Af Abakion

Hurtig og nem ordrehåndtering med Nuura's nye B2B platform

“Vi skulle egentlig bare i gang. Vi ville gerne have en B2B-platform, der var hurtig at skyde af sted, og som kunne hjælpe os her og nu.”

4:24
Af Abakion

På få dage byggede TAKT en webshop i Business Central

“Jeg havde den første test op at køre i løbet af nogle timer. Og vi var klar til at køre de første ordrer igennem i løbet af få dage.”

Din B2B-wepshop skal vide alt
Af Anders Thue Pedersen

Din B2B-webshop skal vide alt - det forventer kunderne

Dine B2B-kunder er blevet forkælede. Det nytter ikke noget, at service-niveauet på din B2B-webshop er lavere end det, de kender fra deres private indkøb. Det skal faktisk være højere.

Sådan håndterer du data til e-commerce i dag
Af Anders Thue Pedersen

Sådan håndterer du data til e-commerce i dag

Data kan være drønirriterende, når man arbejder med e-commerce. Den nye tendens er at virksomheder samler data på en bestemt måde.

I dag vil dine B2B-kunder handle online hos dig
Af Anders Thue Pedersen

I dag vil dine B2B-kunder handle online hos dig

I dag synes de fleste, at det er nemmere at handle online. Det sætter et større pres på, at alle virksomheder – store som små – er nødt til at have en e-commerce platform.

Se Anders bygge en B2B-shop med Business Central
Af Anders Thue Pedersen

Se Anders bygge en B2B-shop med Business Central

Shopify revolutionerede B2C-shops med deres plug’n’play-løsning. Nu gør vi det samme for dig, der skal bruge en B2B-shop, der hænger sammen med din Business Central ERP-løsning.

Unbox-webinarerne
B2B Ecommerce - som App til Business Central
24:41
Af Anders Thue Pedersen

B2B Ecommerce - som App til Business Central

Se hvordan du lancerer en B2B webshop på få dage – med en app, styrer alle produkt­data fra Business Central. Se optagelsen af webinaret her

Her kan du læse, hvad Martine Christiansen fra Nuura fortæller i videoen:

Grunden til, at vi følte, at der skulle ske noget i forhold til den måde, vi førte forretningen førhen, det var, at det var en rigtig stor manuel arbejdsbyrde for vores salgssupport.

Så det skulle være en løsning, der gjorde, at de hurtigt og nemt kunne få nogle ordre af hånden, når de står nede i forretningen eller står ude hos nogle kunder.

Mit navn er Martine. Jeg er e-commerce manager hos Nuura.

Nuura er et dansk belysningsbrand, der har eksisteret siden 2018. Vi designer lampekollektioner med udgangspunkt i den nordiske natur.

Vores B2B-marked spænder ud over et bredt netværk af forhandlere. Det er fysiske butikker, der forhandler vores Nuura-produkter. Det e-tailers, som er online-forhandlere, og så er vi repræsenteret i mere end 40 forskellige lande.

Før vi fik vores B2B-platformløsning, der var det nogle meget manuelle processer. Det var forhandlere, arkitekter og også nogle af vores agenter ude i det europæiske marked, der sendte ordrebestillinger på mail, som vores salgssupport skulle gå manuelt ind og taste i vores ordresystem.

Så ønsket var, at vi kunne få hjælp til selve ordredelen. At ordrene kunne lægge sig direkte inde i vores ordresystem, frem for at det skulle tastes manuelt.

Den måde vi kan se, at systemerne arbejder sammen i dag, det er fx hvis vores salgssupport kan se, at der har ligget et salgstilbud i en uge, der endnu ikke er blevet gjort til en reel ordre, så kan de se i vores Business Central, at de kan følge op på ordren, de kan kontakte kunden og høre, er alt som det skal være? Mangler I noget? Har I brug for hjælp eller sparring i forhold til at få ført ordren videre?

Kunderne har skulle vende sig til den nye shop, men de har taget enormt positivt imod den.

De kan godt se, at det kan være et rigtig godt værktøj for dem i hverdagen, at de kan få ordrene af hånden med det samme.

De kan se, hvilke varer vi har på lager, og dem vi ikke har på lager, der kan de tydeligt se, hvornår vi får på lager, og så kan de lægge bestillinger ud fra det.

Det, der gjorde det tydeligt for os, at det var den unbox-løsning, vi skulle gå med, det var, at vi havde været igennem et længere SMV-forløb, hvor det endte med, at vi fik bygget et rumskib.

Det kunne alverden, men det viste sig, at det ville være tungt at komme i gang og til en relativt høj pris.

Vi skulle egentlig bare i gang. Vi ville gerne have en B2B-platform, der var hurtig at skyde af sted, og som kunne hjælpe os her og nu.

Unbox-forløbet har været knivskarpt, synes jeg. Vi har haft en rigtig god dialog fra dag et af.

Leverandøren har været meget lydhøre over for vores ønsker.

Vi havde stadigvæk nogle krav i forhold til det æstetiske, at det måtte gerne ligge så tæt op af vores nuværende brand-univers. Og så har vi haft nogle gode workshops, hvor alle mand blev sat godt ind i selve løsningen.