Svar hurtigt på kundens feedback med Customer Voice

Dynamics 365 Customer Voice

Undersøg dine kunders holdninger, få feedback og reagér hurtigt – og skab indsigt i nøgletal, der er vigtige for din virksomhed – alt sammen med Dynamics 365 Customer Voice.

Få feedback med det samme

Få feedback med det samme

Når du indsamler tilbagemeldinger fra kunderne via personaliserede undersøgelser, så får du større indsigt og kan gøre det rigtige på det rette tidspunkt.

Integrér data for at få større indsigt

Integrér data for at få større indsigt

Når tilbagemeldinger fra kunder automatisk beriger kundeoplysninger i andre Microsoft-systemer, fx CRM, så får du større indsigt i kundens situation.

Reagér på kundens aktuelle situation

Reagér på kundens aktuelle situation

Automatiserede handlinger og tilpassede dashboards giver dig et aktuelt indblik i, hvad der i dette øjeblik er nødvendigt for at skabe tilfredshed hos kunden.

Customer Voice
Customer Voice er en del af Microsoft Dynamics 365 suiten. Læs mere her »

Se funktionerne og mulighederne i Customer Voice

CRM og Customer Voice

Hvis du gerne vil sætte kunden i centrum, så kan du få feedback fra dine kunder integreret med dit CRM-system, Dynamics 365 Sales. Det beriger dine kundedata i CRM og giver dig mulighed for at reagere hurtigt i afgørende situationer.

Customer Voice er en del af Microsofts Power Platform, og du kan med fordel også kigge på Customer Insights – og vi kan nemt koble din CRM-løsning sammen med Customer Voice.

Der er indbyggede skabeloner, som giver dig nemme værktøjer, fx til at udsende et spørgeskema efter afslutning af et servicebesøg, eller en årlig kundeundersøgelse, hvor kundens besvarelser automatisk bliver forankret i CRM.

Power Automate og Customer Voice

Du kan også med fordel koble Customer Voice sammen med automatiseringsværktøjet Power Automate.

Så kan du definere kriterier, der udløser en handling. Fx kan du bede systemet om at sende en notifikation, hvis en kunde giver en dårlig tilbagemelding i en tilfredshedsundersøgelse.

Du kan automatisere mange ting. Hvis du gennemfører en kundeundersøgelse, så kan du fx få resultater direkte ind i CRM, opdatere statistik på svarprocent, og udløse en automatisk opfølgning baseret på, hvad den enkelte har svaret. Du kan også opsætte kriterier for positive tilbagemeldinger og automatisk udnævne kundeejere i CRM til at være ’customer champions’, hvis deres kunder svarer positivt.

Hvad koster Customer Voice?

Customer Voice er inkluderet i Dynamics 365 Sales Enterprise, Dynamics 365 Customer Service Enterprise, Dynamics 365 Field Service, Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Human Resources og Dynamics 365 Project Operations, og det inkluderer 2000 svar på undersøgelser. Andre Dynamics 365-kunder kan købe Customer Voice separat til kr. 630 om måneden pr instans.

Vil du vide mere?

Hvis du ønsker at vide mere om dette produkt, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Sarkis Derbedrossian eller Søren Westergaard fra vores CRM-afdeling.
E-mail: abakion@abakion.com
Telefon: 70 23 23 16