Vind kundernes loyalitet med
Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Service

Giv dine kunder service når som helst – og hvor som helst.

Giv dit service-team indsigt i kundetilfredshed, analyser og AI-drevne funktioner, så de kan bruge tiden på at skabe værdi i hver eneste interaktion med kunden.

Alle i din virksomhed får den nødvendige indsigt til at yde en fremragende kundeservice og give en personaliseret oplevelse, der skaber tryghed.

Personlig kundeservice

Sørg for, at du konstant leverer den skræddersyede kundeservice, som dine kunder forventer på alle kanaler. Brug 360 graders overblik over kunden til at personalisere enhver interaktion.

Giv teamet kontrol

Giv kundeservice-medarbejderne de rigtige værktøjer på det rigtige tidspunkt, så de kan tage kontrollen over sagen og håndtere den på den rigtige måde.

Optimér med AI

Gør kundeoplevelsen enklere. Få indsigt, der hjælper med at løse servicesagerne hurtigere og være mere proaktiv – og identificér de processer, der med fordel kan automatiseres.

Customer Service
Customer Service er en del af Microsoft Dynamics 365 suiten. Læs mere her »

Gør livet nemt for kunden

Helt grundlæggende skal du have styr på sagshåndtering og alle kundeoplysninger. Du skal vide alt, der er relevant for kunden, præcis når du skal bruge det. Det giver tilfredse kunder, der gerne anbefaler dig.

Customer Service-løsningen giver dig oplysninger på hver kunde – fra alle modulerne i CRM-løsningen. Sådan kan dine medarbejdere nemt danne sig overblik over kundens sag, opdatere ethvert dokument og straks give kunderne svar på de fleste spørgsmål.

Denne lettilgængelige sagshåndtering får din virksomhed til at fremstå professionel og servicemindet i kundens øjne.

Dynamics 365 Customer Service screenshot_500px

Dine service-scenarier

Serviceløsningen er ”bare” et værktøj. Det er vigtigt, at du får løsningen konfigureret til dine konkrete service-scenarier, så du kan anvende data til at give kunderne en god oplevelse og derigennem opnå dine forretningsmæssige målsætninger.

Forestil dig dette scenario:

Din kunde ringer ind med en reklamation. Mens du har kunden i røret, slår du kunden op i CRM. Du åbner kundekortet og kan hurtigt danne dig et overblik over tidligere interaktioner.

Derudover kan du se følgende:

  • Kundens stamdata
  • Information om kontaktpersoner
  • Historik over tidligere samtaler
  • Kommende salgsmuligheder
  • Hvem der er kundeansvarlig hos dig
  • Hvilke produkter kunden har købt hos dig, hvornår de er købt, og om de har betalt (med ERP-integration)
  • Om kunden har en gyldig service aftale
  • Hvilke SLA er gældende
  • Tidligere sager som beskriver en mulig løsning (vidensdatabase)
  • Booking af servicebesøg hos kunden
  • Hvilke kolleger er ledige og har den nødvendige kompetence til at løse sagen

Hvilke scenarier skal din kundeservice-løsning dække?

Funktioner

Kundeservice med Dynamics 365 er designet til at understøtte dine servicemedarbejderes sagsbehandling. Sager (cases) er det centrale område i serviceløsningen, og du kan oprette sager på kunderne og følge sagens forløb.

Sager kan også oprettes automatisk ved at en kunde fx skriver til en support-email-adresse, og systemet kan foretage automatisk tildeling af ansvar for sagen baseret på kriterier, som du har defineret på forhånd.

Kundeservice på tværs af alt

De færreste kunder tænker over, at din virksomhed har kontakt til mange kunder hver dag – og har separate afdelinger for hvert trin i salget. Derfor er det naturligt, at kunden tager det personligt, hvis din virksomhed ikke har styr på aftaler eller vigtige oplysninger på tværs af afdelinger og funktioner.

Hvor mange gange har du ikke prøvet at ringe til en virksomhed og blive stillet om til forskellige medarbejdere og til sidst miste tålmodigheden?

Serviceløsningen er en del af Dynamics 365-platformen, så alle dine medarbejdere har fuld adgang til CRM-løsningen med kundens stamdata. Alle har adgang til kundens sager og stamdata, og ingen af dine kunder ringer forgæves. Det er både operationelt effektivt, og det skaber en bedre kundeoplevelse.

Customer Service-løsningen giver dig værktøjerne til at holde styr på kunden i alle stadier af kundens rejse, på tværs af alle afdelinger.

Personlig kundeservice

Skab værdi for kunden ved hver eneste kontakt – og personalisér enhver interaktion. Forudsig dine kunders behov ved at bruge Dynamics 365 Customer Insights til at skabe en 360-graders profil af kunden.

Skab en ensartet serviceoplevelse med fokus på kunderejsen. Sørg for, at hver kunde får en konsistent oplevelse, selv om deres sag overføres mellem medarbejdere eller på tværs af kanaler.

Interagér med kunderne på deres foretrukne kanal – fx telefon, chat, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat m.m. – alt sammen fra én samlet applikation.

Tilbyd selvbetjent service via en online portal. Giv kunderne adgang til artikler i vidensdatabasen og AI-styret chat, der hurtigt kan finde løsninger, der sparer tid for både dig og dine kunder.

Personlig service

Den personlige kundeservice er et meget effektivt værktøj til at skabe kundetilfredshed og omsætning. Hvis du sigter efter et højt serviceniveau sammen med sælgerne og kundeservicemedarbejderne, er der en stor chance for, at kunderne husker servicen og den konkrete medarbejder.

Måske ønsker kunden at blive tilknyttet den samme medarbejder, og så giver Customer Service-løsningen dig mulighed for at skabe tilknytningen mellem kunden og medarbejdere, og at indsætte en stand-in medarbejder med lignende træk i medarbejderens fravær.

Giv teamet kontrol

Skab en bedre dialog med kunderne ved at analysere sagsbehandling og interaktioner. Indbyggede analyseværktøjer holder øje med stemningen hos kunden, skaber indsigt i data og samler supportemner på tværs af kanaler.

Inddrag eksperter hurtigere med samarbejde på tværs af virksomheder. Brug Microsoft Teams til at hjælpe servicemedarbejdere med nemt at kontakte eksperter for at løse komplekse sager hurtigere.

Mål og reagér på feedback fra kunder via undersøgelser efter en servicesag. Kombinér kundedata med indsigt fra undersøgelserne via Dynamics 365 Customer Voice, som er inkluderet i løsningen.

Skift nemt mellem åbne sager eller opgaver. Giv medarbejderne mulighed for at arbejde på tværs af flere åbne sager uden at miste konteksten for deres igangværende arbejde.

Fordel sager intelligent efter emner eller kanal. Tildel sager automatisk til den agent, der er bedst rustet til at løse dem, hvilket reducerer kundens churn og tid til løsning.

Transformér din timebetalte servicemodel til en proaktiv og ’predictive’ servicemodel, med diagnosticering via IoT-enheder – og sagsstyring på én samlet platform.

Optimering med AI

Indsigt giver mulighed for optimering, og den rette optimering skaber mere tilfredse kunder, der lægger flere ordrer. For at bruge indsigt og optimering til at øge omsætningen, så skal du kunne måle resultatet af et tiltag.

Med Dynamics 365 Customer Service har du adgang til relevante data på tværs af alle funktionsområder. Du kan udtrække rå data eller overføre tallene til Excel for at opstille dem i grafer – og så kan du trække på kunstig intelligens, som Microsoft har indbygget i løsningen.

Optimér med AI

Hjælp servicemedarbejdere med at svare hurtigere. Kunstig intelligens følger samtalen med kunden og giver forslag til artikler i vidensdatabasen, så medarbejderen kan løse sagen hurtigere.

Brug rapportering af indsigt til at opdage tendenser og muligheder for automatisering på tværs af sagsemner og kanaler.

Forstå kundernes interaktioner i realtid ved hjælp af analyse af følelser i samtalen. Giv medarbejderne den kontekst, de har brug for, for at styre samtaler i en positiv retning.

Prisen på Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Service Professional

kr.
314,70
Pr. bruger/måned
Kernefunktioner i kundeservice

Dynamics 365 Customer Service Enterprise

kr.
597,90
Per navngiven bruger per måned
Pr. bruger/måned

Vil du vide mere?

Hvis du ønsker at vide mere om dette produkt, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Sarkis Derbedrossian eller Søren Westergaard fra vores CRM-afdeling.
E-mail: abakion@abakion.com
Telefon: 70 23 23 16

Typiske spørgsmål

Hvad er Microsoft Dynamics 365 Customer Service?

Customer Service er navnet på en App i Microsofts suite af forretningsløsninger, Dynamics 365. Den tæller både CRM- og ERP-løsninger, der hænger tæt sammen, og en af disse er Customer Service, der hjælper dig med at yde en personaliseret kundeservice og skabe tryghed og loyalitet. Se mere på https://abakion.dk/dynamics-365-customer-service/

Hvad kan Dynamics 365 Customer Service?

Microsoft-løsningen Customer Service hjælper dig med at skræddersy og personalisere kundeservice, skabe et 360 graders overblik over hver enkelt kunde, optimere med AI for at være proaktiv – og give medarbejderne i kundeservice værktøjerne til at tage kontrollen og håndtere service-sager på den rigtige måde. Læs mere på https://abakion.dk/dynamics-365-customer-service/

Hvad koster Dynamics 365 Customer Service?

Kundeservice-løsningen Microsoft Dynamics 365 Customer Service findes i 2 udgaver. Du kan vælge Professional, som indeholder kernefunktionerne til kundeservice, og den koster kr. 315 per måned per bruger. Du kan også vælge den komplette Enterprise-udgave, som koster kr. 598 per måned per bruger. Se detaljer på https://abakion.dk/dynamics-365-customer-service/