Skab en platform for dine kundedata med Customer Insigths

Skab en platform for dine kundedata med Customer Insigths

En kundedataplatform giver dig indsigt i realtid og sætter dig i stand til at skabe personlige kundeoplevelser. Du kan samle alle dine kundedata på tværs af alle kilder og systemer – for at få et 360 graders overblik over hver kunde.

Hvis din indsigt er up-to-date i realtid, så kan du anvende indsigten til at styre kunderejsen. Så har alle i marketing, salg og service den rette indsigt til at personalisere og skræddersy deres service til den enkelte kunde i alle kontaktpunkter.

Marketing

… kan personalisere kampagner og interaktioner, så de kan vinde og fastholde kunder.

Sælgerne

… kan anbefale produkter, der matcher kundens behov, skabe krydssalg og opsalg for at øge ordrestørrelsen.

Servicemedarbejderne

… kan yde proaktiv service efter salget og øge kundernes loyalitet.

Controlleren

… kan skabe forretningskritisk indsigt hurtigt uden behov for integration eller programmering.

Customer Insights
Customer Insights er en del af Microsoft Dynamics 365 suiten. Læs mere her »

Saml alle data og skab overblik

Dynamics 365 Customer Insights hjælper din virksomhed med at opnå et 360 graders overblik over kunderne – baseret på alle dine datakilder.

Du kan samle data fra mange kilder, der fx kan være transaktioner, interaktioner og adfærd. Løsningen er født med en lang række ”connectors”, der giver mulighed for at samle data, fx de listede:

  • Filer (Excel, SharePoint, PDF, CSV, XML)
  • Databaser (Amazon RedShift, Google BigQuery, IBM Db2, Impala, MySQL, Oracle, PostgreSQL, SQL Server, Sybase, Teradata, Vertica)
  • Power Platform (Common Data Service)
  • Azure (Azure Blobs, Azure Data Lake Storage Gen2, Azure HDInsight Spark, Azure SQL Data Warehouse, Azure SQL-database, Azure-table)
  • Onlinetjenester (Microsoft Exchange Online, Salesforce-objekter, Salesforce-rapporter, SharePoint Online-lister)
  • Andet som fx. Active Directory, OData, ODBC, SharePoint-lister, Spark, Web API, Websider m.m.

Listen af standardforbindelser til datakilder er omfattende, og det er kun fantasien, der begrænser udnyttelsesgraden.

Se funktionerne i Customer Insights

Customer Insights algoritmen

Customer Insights indbyggede algoritme hjælper dig med at komme i gang med at analysere data på nem måde – men du kan også definere din egen data algoritme/model.

Microsoft har investeret meget i at bygge værktøjer til at udnytte kunstig intelligens, og med Dynamics 365 Customer Insights får du selv fingrene i værktøjer, så du kan bygge dine egne algoritmer, uden at du har behov for selv at have en data scientist ansat.

Når du har dataforbindelserne og arkitekturen på plads, så kan du eksponere den nye indsigt i kundernes data til dine kolleger. Du kan fx anvende Microsoft Power Apps til at bygge din egen app, der præsenterer kundeindsigten.

Forudsig kundernes hensigt

Kom hurtigt i gang med skabelonerne til maskinlæring til at forudsige opsigelser fra kunder, produktanbefalinger og kundernes livstidsværdi – eller find nye målgrupper med AI-drevne anbefalinger.

Hvad koster Customer Insights?

Prisen for en organisation pr. september 2020 er kr. 6.294 pr. måned.

Standard

kr.
0,-
Standard-udgaven er en del af Enterprise-licensen, både for Sales og Service.

Vil du vide mere?

Hvis du ønsker at vide mere om dette produkt, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Sarkis Derbedrossian eller Søren Westergaard fra vores CRM-afdeling.
E-mail: abakion@abakion.com
Telefon: 70 23 23 16