Dansk Flygtningehjælp er med en årlig omsætning på 1,7 milliarder kr. blandt Danmarks største NGO’er. Danskernes varme hjælpsomhed og et effektivt CRM-system er en del af styrken i organisationens vigtige arbejde.
Dansk Flygtningehjælp modtager hvert år omtrent 50 millioner kr. hvoraf knapt en tredjedel kommer ind via den årlige store landsindsamling.
Dansk Flygtningehjælp valgte at effektivisere med et CRM-system integreret med økonomisystemet Dynmics NAV i samarbejde med Abakion. En løsning der giver dem mulighed for at effektivisere deres vigtige indsats.
”Abakion løste vores akutte udfordringer på en måned, og fik os op at køre på to måneder. De mødte op med den helt rigtige kompetence, og bragte os ud af et dødvande, som havde varet for lang tid, hvor vi ikke selv kunne komme i gang”
Skræddersyet information
”Ideen om at opsamle relevant viden om vores indsamlere og vores danske donorer er helt rigtig. Det handler om, at vi i højere grad skræddersyr informationen til visse målgrupper, og organisationens 6.400 frivillige i Danmark er naturligvis blandt de allervigtigste målgrupper,” siger IT chef Mads Lundwall, Dansk Flygtningehjælp.
”Abakion løste vores akutte udfordringer på en måned, og fik os op at køre på to måneder. De mødte op med den helt rigtige kompetence, og bragte os ud af et dødvande, som havde varet for lang tid, hvor vi ikke selv kunne komme i gang”, siger it-chefen.
Begejstret kunde
”Jeg er faktisk ret begejstret for partnerskabet med Abakion. Måske fordi alle i den organisation har teknisk viden. De kan forklare sammenhænge, og man kan diskutere med dem. Det betyder, at man som kunde sparer tid og hurtigere når frem til gode løsninger. Hos andre firmaer skal man først fægte sig gennem nogle møder med sælgere og projektledere, der ikke kan tage beslutninger, før de har talt med deres teknikere derhjemme”, siger Mads Lundwall.
”Godt partnerskab handler også om troværdighed. Mange it-leverandører er alt for optimistiske og rammer ofte langt ved siden af, når de skal estimere et projekt. Hos Abakion fik vi holdbare estimater”.
Lad os hjælpe dig med CRM
Vi vil gerne hjælpe dig med at afklare, hvad du præcis har behov for.
Ring til os på 70 23 23 17. Vi sidder klar til at tage telefonen.
Så tager vi en snak om din virksomheds behov og situation, og så bidrager vi gerne med gode råd og en handlingsplan.