Dansk Flygtningehjælp er med en årlig omsætning på 1,7 milliarder kr. blandt Danmarks største NGO’er. Danskernes varme hjælpsomhed og et effektivt CRM-system er en del af styrken i organisationens vigtige arbejde.

Dansk Flygtningehjælp modtager hvert år omtrent 50 millioner kr. hvoraf knapt en tredjedel kommer ind via den årlige store landsindsamling.

Dansk Flygtningehjælp valgte at effektivisere med et CRM-system integreret med økonomisystemet Dynmics NAV i samarbejde med Abakion. En løsning der giver dem mulighed for at effektivisere deres vigtige indsats.

”Abakion løste vores akutte udfordringer på en måned, og fik os op at køre på to måneder. De mødte op med den helt rigtige kompetence, og bragte os ud af et dødvande, som havde varet for lang tid, hvor vi ikke selv kunne komme i gang”

Erfaringer med CRM
Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal
2:48
Af Abakion

Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal

“Nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Portal Platform.” fortæller Johanna Leonard fra Meyers

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen
Af Sune Lohse

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen

AH Transmission A/S bruger både CRM og ERP fra Microsoft, og fortæller om, at de ville undgå vedligehold og være klar til at skalere.

Domino Systems samler CRM og ERP
Af Sune Lohse

Domino Systems samler CRM og ERP

Domino Systems ville gerne have én samlet platform med ERP og CRM for at kunne samarbejde og vidensdele.

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system
Af Abakion

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system

IT chef hos Dansk Flygtningehjælp fortæller om valget om at effektivisere med et CRM-system som er integreret med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Sales.

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Mellemfolkeligt Samvirke har fået samlet alt i én integreret løsning

Jane Prior fra Mellemfolkeligt Samvirke deler sine erfaringer med implementeringen af deres kursusløsning, som er en integreret del af deres CRM- og NAV løsning.

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune
Af Abakion

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune

Souschef for Kulturværftet, Vibeke Dalskov, fortæller om oplevelsen af at effektivisere processer med en bookingløsning baseret på CRM

Skræddersyet information

”Ideen om at opsamle relevant viden om vores indsamlere og vores danske donorer er helt rigtig. Det handler om, at vi i højere grad skræddersyr informationen til visse målgrupper, og organisationens 6.400 frivillige i Danmark er naturligvis blandt de allervigtigste målgrupper,” siger IT chef Mads Lundwall, Dansk Flygtningehjælp.

”Abakion løste vores akutte udfordringer på en måned, og fik os op at køre på to måneder. De mødte op med den helt rigtige kompetence, og bragte os ud af et dødvande, som havde varet for lang tid, hvor vi ikke selv kunne komme i gang”, siger it-chefen.

Begejstret kunde

”Jeg er faktisk ret begejstret for partnerskabet med Abakion. Måske fordi alle i den organisation har teknisk viden. De kan forklare sammenhænge, og man kan diskutere med dem. Det betyder, at man som kunde sparer tid og hurtigere når frem til gode løsninger. Hos andre firmaer skal man først fægte sig gennem nogle møder med sælgere og projektledere, der ikke kan tage beslutninger, før de har talt med deres teknikere derhjemme”, siger Mads Lundwall.

”Godt partnerskab handler også om troværdighed. Mange it-leverandører er alt for optimistiske og rammer ofte langt ved siden af, når de skal estimere et projekt. Hos Abakion fik vi holdbare estimater”.

Helsam-logo-2019

Helsam A/S er Danmarks førende grossist- og detailvirksomhed inden for helsebranchen, med leverancer til 3500 B2B kunder.

Derudover driver Helsam A/S 30 fysiske butikker fordelt i Danmark, samt ejer en af landets største helsewebshops med helsekost, fødevarer, kosmetiske produkter m.m.
helsam.dk

Lad os hjælpe dig med CRM

Vi vil gerne hjælpe dig med at afklare, hvad du præcis har behov for.
Ring til os på 70 23 23 17. Vi sidder klar til at tage telefonen.
Så tager vi en snak om din virksomheds behov og situation, og så bidrager vi gerne med gode råd og en handlingsplan.