Mellemfokeligt Samvirke er én af landets store kursusudbydere. 68.000 personlige undervisningsdage, 5.000 kursister og 6.000 kursusdage er den årlige kursusproduktion i Mellemfolkeligt Samvirkes kursusvirksomhed i forhold til indsatsen i Tanzania – også kaldet MS TCDC. Nu har de fået en effektiv løsning med Abakion.

MS TCDC gik metodisk til værks, da den veldrevne kursusvirksomhed skulle udskifte en 20 år gammel Navisionløsning. Målet var at samle alle dele af virksomheden på én sammenhængende it-løsning.
Administration af kurser og kursister hænger sammen med indlogering af kursisterne, med kapaciteten i køkkenet, med betaling, med økonomistyring og med udbud af nye kurser, markedsføring og CRM.

MS TCDC har nu Course Management, Microsoft CRM og Dynamic NAV i én integreret løsning udviklet og implementeret af Abakion.

Erfaringer med CRM
Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal
2:48
Af Abakion

Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal

“Nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Portal Platform.” fortæller Johanna Leonard fra Meyers

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen
Af Sune Lohse

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen

AH Transmission A/S bruger både CRM og ERP fra Microsoft, og fortæller om, at de ville undgå vedligehold og være klar til at skalere.

Domino Systems samler CRM og ERP
Af Sune Lohse

Domino Systems samler CRM og ERP

Domino Systems ville gerne have én samlet platform med ERP og CRM for at kunne samarbejde og vidensdele.

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system
Af Abakion

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system

IT chef hos Dansk Flygtningehjælp fortæller om valget om at effektivisere med et CRM-system som er integreret med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Sales.

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Mellemfolkeligt Samvirke har fået samlet alt i én integreret løsning

Jane Prior fra Mellemfolkeligt Samvirke deler sine erfaringer med implementeringen af deres kursusløsning, som er en integreret del af deres CRM- og NAV løsning.

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune
Af Abakion

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune

Souschef for Kulturværftet, Vibeke Dalskov, fortæller om oplevelsen af at effektivisere processer med en bookingløsning baseret på CRM

En integreret løsning

”Vi var vældigt begejstrede, da vi så NAV-løsningen fra Abakion første gang. Den har et lækkert og tidssvarende design og funktionalitet, hvor man klikker sig logisk frem til resultatet.

For eksempel giver Abakions løsning en komplet sammenhæng med hjemmesiden. Vi udbyder vores kurser på nettet. Derfor er det vigtigt at få stamdata på plads med det samme. Det er langt stærkere end at modtage en formular på email, som vi bagefter skal behandle i en ny arbejdsgang”, siger Jane Prior fra MS TCDC.

Behagelig oplevelse

”Folkene fra Abakion er stærke fagligt, og de er meget behagelige at arbejde sammen med. Vi har oplevet en fin og ansvarlig samarbejdspartner, og vi opfattede dem mere som kolleger end distancerede leverandører. Det er ikke helt nemt at arbejde på langdistance i en fremmed kultur, men det har de klaret med glans”.

”Vi kunne bare mærke, at de havde prøvet det før. De havde svar til os med det samme, hvis vi bad om en ekstra funktion og et ekstra felt i systemet. Vi fik en god rådgivning, så vi kunne beslutte om det var den rigtige vej at gå”, siger Jane Prior.

Helsam-logo-2019

Helsam A/S er Danmarks førende grossist- og detailvirksomhed inden for helsebranchen, med leverancer til 3500 B2B kunder.

Derudover driver Helsam A/S 30 fysiske butikker fordelt i Danmark, samt ejer en af landets største helsewebshops med helsekost, fødevarer, kosmetiske produkter m.m.
helsam.dk

Lad os hjælpe dig med CRM

Vi vil gerne hjælpe dig med at afklare, hvad du præcis har behov for.
Ring til os på 70 23 23 17. Vi sidder klar til at tage telefonen.
Så tager vi en snak om din virksomheds behov og situation, og så bidrager vi gerne med gode råd og en handlingsplan.