Mellemfokeligt Samvirke er én af landets store kursusudbydere. 68.000 personlige undervisningsdage, 5.000 kursister og 6.000 kursusdage er den årlige kursusproduktion i Mellemfolkeligt Samvirkes kursusvirksomhed i forhold til indsatsen i Tanzania – også kaldet MS TCDC. Nu har de fået en effektiv løsning med Abakion.

MS TCDC gik metodisk til værks, da den veldrevne kursusvirksomhed skulle udskifte en 20 år gammel Navisionløsning. Målet var at samle alle dele af virksomheden på én sammenhængende it-løsning.
Administration af kurser og kursister hænger sammen med indlogering af kursisterne, med kapaciteten i køkkenet, med betaling, med økonomistyring og med udbud af nye kurser, markedsføring og CRM.

MS TCDC har nu Course Management, Microsoft CRM og Dynamic NAV i én integreret løsning udviklet og implementeret af Abakion.

Erfaringer med CRM
Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal
2:48
Af Abakion

Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal

“Nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Portal Platform.” fortæller Johanna Leonard fra Meyers

Mere effektiv hverdag med nyt bookingsystem hos Moesgaard Museum
Af Abakion

Mere effektiv hverdag med nyt bookingsystem hos Moesgaard Museum

Pia Bendix Jensen og Anders Vogt Norup fra Moesgaard Museum deler deres erfaringer med implementeringen af museets bookingsystem som er baseret på CRM.

Sådan indførte Vikingeskibsmuseet nyt booking-system
Af Abakion

Sådan indførte Vikingeskibsmuseet nyt booking-system

“Vi har nu kørt i drift i 6 måneder. Vi har ikke misset en eneste booking. Det er aldrig sket før over så lang en periode.” fortæller projektleder Lisbeth Weichel

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system
Af Abakion

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system

IT chef hos Dansk Flygtningehjælp fortæller om valget om at effektivisere med et CRM-system som er integreret med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Sales.

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Mellemfolkeligt Samvirke har fået samlet alt i én integreret løsning

Jane Prior fra Mellemfolkeligt Samvirke deler sine erfaringer med implementeringen af deres kursusløsning, som er en integreret del af deres CRM- og NAV løsning.

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune
Af Abakion

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune

Souschef for Kulturværftet, Vibeke Dalskov, fortæller om oplevelsen af at effektivisere processer med en bookingløsning baseret på CRM

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Succes på Den Blå Planet med CRM

Christina Brodersen Chudner og Sara Tougaard deler deres erfaringer med implementeringen af Den Blå Planets CRM-system som bookingplatform.

En integreret løsning

”Vi var vældigt begejstrede, da vi så NAV-løsningen fra Abakion første gang. Den har et lækkert og tidssvarende design og funktionalitet, hvor man klikker sig logisk frem til resultatet.

For eksempel giver Abakions løsning en komplet sammenhæng med hjemmesiden. Vi udbyder vores kurser på nettet. Derfor er det vigtigt at få stamdata på plads med det samme. Det er langt stærkere end at modtage en formular på email, som vi bagefter skal behandle i en ny arbejdsgang”, siger Jane Prior fra MS TCDC.

Behagelig oplevelse

”Folkene fra Abakion er stærke fagligt, og de er meget behagelige at arbejde sammen med. Vi har oplevet en fin og ansvarlig samarbejdspartner, og vi opfattede dem mere som kolleger end distancerede leverandører. Det er ikke helt nemt at arbejde på langdistance i en fremmed kultur, men det har de klaret med glans”.

”Vi kunne bare mærke, at de havde prøvet det før. De havde svar til os med det samme, hvis vi bad om en ekstra funktion og et ekstra felt i systemet. Vi fik en god rådgivning, så vi kunne beslutte om det var den rigtige vej at gå”, siger Jane Prior.

Helsam-logo-2019

Helsam A/S er Danmarks førende grossist- og detailvirksomhed inden for helsebranchen, med leverancer til 3500 B2B kunder.

Derudover driver Helsam A/S 30 fysiske butikker fordelt i Danmark, samt ejer en af landets største helsewebshops med helsekost, fødevarer, kosmetiske produkter m.m.
helsam.dk

crm-team

Lad os hjælpe dig med CRM

Vi vil gerne hjælpe dig med at afklare, hvad du præcis har behov for.
Ring til os på 70 23 23 17. Vi sidder klar til at tage telefonen.
Så tager vi en snak om din virksomheds behov og situation, og så bidrager vi gerne med gode råd og en handlingsplan.