Større advokathuse

En skalerbar løsning til fortsat vækst og automatiserede processer

Større advokathuse

Der er mange større advokatfirmaer, der anvender Abakion Legal. I det store advokatfirma er arbejdsprocesserne veletablerede og detaljerede, og medarbejdernes roller er mere specialiserede end i de mindre virksomheder. Det stiller krav til IT-understøttelsen.

Det er vigtigt, at Sagsbehandlings-systemet har en ERP-løsning som fundament. Som et stort advokatfirma har du behov for effektiv økonomistyring med automatiserede processer og fuld sporbarhed.

Du får værktøjer til controlling, centraliseret fakturering og centraliseret klient/sag-oprettelse. Det er blot nogle af fordelene ved et integreret Sagsbehandlings- og ERP-system.

Det handler om at bruge mindst mulig af advokaternes tid på administrative opgaver. I Abakion Legal har vi skåret alt ind til benet, så systemet ikke ulejliger advokaterne unødvendigt.

Det er trin-for-trin guides, som hjælper advokaterne med registreringer, og så kan administrative medarbejdere supplere, hvilket ofte er af hensyn til compliance, og I kan endda trække på en række skabeloner, bare for at gøre arbejdet endnu nemmere.

Større advokathuse

Store krav til compliance og sikkerhed er overholdt

Store advokatfirmaer stiller også store krav til sikkerhed og compliance. Hvad det angår er Abakion Legal i front.

Vi er hjulpet af, at Abakion Legal er baseret på Microsoft Dynamics 365, som er en cloud-baseret Software-as-a-Service-løsning. Den kører i Microsofts datacenter, hvor sikkerhed, performance og driftstabilitet er så godt, som man kan ønske sig.

Og når vi kigger ud mod verden, så har vi med Abakion Legal truffet et valg om at være åben for at integrere til andre systemer.

Fakturerings­grundlaget er altid klar


Når du opretter en klient, så kan du angive, hvor ofte der skal faktureres, og så kan backoffice med få klik sætte gang i faktureringsprocessen. Systemet har et automatiseret workflow, der styrer hvilke personer der skal godkende, og i hvilken rækkefølge. Der er ikke behov for at rundsende papir. Det er nemt, især i denne tid med meget hjemmearbejde.

Sådan hjælper fakturacontrolling dig i hverdagen »

Få den største effektiviserings­gevinst


Når det kommer til at effektivisere administrative processer, så sammenlign gerne Abakion Legal med konkurrerende løsninger i detaljer. Vi føler os meget selvsikre på, at du får den største effektiviseringsgevinst hos os.

Funktionaliteten i Abakion Legal »

Abakion Legal er forandringsparat, og det er en komplet Sags- og Økonomiløsning, som du kan anvende til at effektivisere din advokatforretning.

Du behøver ikke bygge alt i én løsning. Der kommer jævnligt nye teknologiske muligheder for advokatfirmaer, og vi kobler gerne Abakion Legal sammen med andre systemer, så dit advokatfirma konstant har den skarpeste løsning.

Integrationer: Få endnu mere ud af din løsning »

Tom-Abakion

VIL DU VIDE MERE?


Stil et spørgsmål og få en
snak med Tom Dornonville
de la Cour om jeres behov.

Tlf. 29 40 96 58 | [email protected]