Her har du mulighed for at læse, hvad Johanna Leonard fra Meyers fortæller i videoen om deres nye Power Portal baseret på Microsoft Power Platform.

Tidligere har vores kunder fået alt information via e-mails, som vores kundechefer har sendt ud, så de har brugt meget tid på at downloade rapporter og vedhæfte dem i e-mails, men nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Portal platform.

Mit navn er Johanna Leonard, og jeg er Head of Digital i Meyers.

Erfaringer med CRM
Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal
2:48
Af Abakion

Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal

“Nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Portal Platform.” fortæller Johanna Leonard fra Meyers

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen
Af Sune Lohse

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen

AH Transmission A/S bruger både CRM og ERP fra Microsoft, og fortæller om, at de ville undgå vedligehold og være klar til at skalere.

Domino Systems samler CRM og ERP
Af Sune Lohse

Domino Systems samler CRM og ERP

Domino Systems ville gerne have én samlet platform med ERP og CRM for at kunne samarbejde og vidensdele.

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system
Af Abakion

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system

IT chef hos Dansk Flygtningehjælp fortæller om valget om at effektivisere med et CRM-system som er integreret med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Sales.

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Mellemfolkeligt Samvirke har fået samlet alt i én integreret løsning

Jane Prior fra Mellemfolkeligt Samvirke deler sine erfaringer med implementeringen af deres kursusløsning, som er en integreret del af deres CRM- og NAV løsning.

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune
Af Abakion

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune

Souschef for Kulturværftet, Vibeke Dalskov, fortæller om oplevelsen af at effektivisere processer med en bookingløsning baseret på CRM

Vores behov har været at finde en nemmere måde at kommunikere med vores kunder og samle alle vores rapporter og nyheder på et sted.

Vi har løst den udfordring ved at implementere en Power Portal Platform. På den platform kan vores kunder finde dokumenter, kontaktinformation, dashboards og nyheder fra Meyers. De finder dashboards med alt fra Co2 til ernæringsdata og økonomisk rapportering.

I dag kan vores kunder på en mere detaljeret måde trække data ud. Tidligere har vi kun delt PDF’er, altså har de ikke kunne se de små tal, men nu får de adgang til alt.

Vi går altid efter at lave korte projekter, og vi kan se at fra udviklingen starter til at vi har en testplatform op og køre hos tre af vores kunder, der er der gået tre måneder, og det synes jeg er supergodt.

Vi har valgt at gå Power Portals vejen, fordi det giver os en virkelig nem måde at udvikle på, som er omkostningseffektiv og hurtig. Vi har også valgt den her vej, fordi der findes en “out of the box” løsning, som vi så bare kunne bygge på.

Vores leverandør har i dette projekt leveret en tids- og omkostningseffektiv platform.

Det jeg virkelig godt kan lide, er, at de er et stort Microsoft hus, så hvis vi har brug for hjælp til en Power BI integration eller en integration med vores data warehouse, så kan vores konsulent altid tage fat i en kollega for at få hjælp til det område.

Vi fortsætter med at investere i Microsoft teknologi, og næste år kommer vi også til at opgradere vores Navision til en Business Central.