Sådan får du Ecommerce til at hænge tæt sammen med din Business Central
Du har Business Central (Dynamics NAV), og du vil gerne have en Ecommerce-butik på dit website, som naturligvis skal være integreret med ERP-løsningen. Hør her, hvad der skal til.
Det er ikke så nemt som det måske lyder at koble ERP og Ecommerce sammen, og her kan du høre eksperternes gode råd til, hvad der skal til, og hvad de største udfordringer som regel er.
Og så fortæller Anders om sit nye tiltag, som er en konkret skabelon, så du kan sætte en Ecommerce-løsning i drift til din Microsoft Dynamics 365 Business Central på kort tid og med lille indsats. Skabelonen er næsten klar til brug. Vær med og hør, om det er noget for dig.
Tilmeld dig nu
Få 30 minutter i selskab med 2 erfarne Ecommerce og Business Central-eksperter. Lyt med – og stil gerne dine spørgsmål undervejs.
Arrangementet er et online webinar, og det foregår onsdag d. 17. marts kl. 9.30 – 10.00.
Det koster ikke noget at deltage.
Agenda
- Hvordan går et Ecommerce og Business Central-projekt typisk?
Det er de samme udfordringer, virksomheder løber ind i undervejs. Anders og Sune fortæller, hvad du bør vide. - Hvordan kan datakvalitet ødelægge projektet?
Der er mange, der har problemer med datakvaliteten, når Ecommerce skal bruge ERP-data. Det er en bestemt slags projekter, hvor det er et problem. - Hvilke data skal egentlig udveksles?
ERP og Ecommerce skal udveksle vare-stamdata, transaktioner, ordrer osv. Få det store overblik over, hvad en integration bør omfatte. - Hvordan kommer man i gang?
Hør om Anders’ tiltag med at etablere en Ecommerce-skabelon til Business Central, så du kan komme i gang hurtigt og med en lille indsats. Og billigt.
Talerne

Snup en plads på arrangementet nu:
Kan du ikke vente?
Kan du ikke kan vente med at høre mere om, hvordan I kommer i gang med lægge en plan for Ecommerce til Business Central, så stil et spørgsmål og få en snak med Anders Thue Pedersen og Sune Lohse