Velkommen til webinarrækken, hvor vi sætter fokus på Unbox-metoden. Den enkle og hurtige metode for dig til at tage en Microsoft-forretningsløsning i brug i din virksomhed.

Vi har fire webinarer, hvor vi dykker ned i forskellige systemer. Vi har allerede snakket med Jesper Nielsen om ERP med Business Central. Vi har også snakket med Jacob Sanchez om Power BI. Og så skal vi altså kigge på en B2B E-commerce løsning til Business Central. Og i næste uge, der dykker vi ned i CRM med Microsoft Dynamics 365 Sales.

Men i dag har vi inviteret Anders Thue Pedersen i studiet for at snakke om B2B E-commerce til Business Central.

Anders har arbejdet med E-commerce løsninger i årtier. Han har altså bygget virkelig mange webshops, så han ved lige præcis, hvad han taler om.

Anders skal vise, hvordan han kan etablere en E-commerce løsning ved at installere en app i Business Central.

E-commerce løsninger er jo normalt nogle separate systemer, som kan være virkelig omfattende og vedligeholdende. Men Anders kommer altså i dag og viser dig en app, hvor du kan installere den direkte i din Business Central.

Det vil altså sige, at du kan styre din B2B portal direkte fra Business Central. Det er virkelig cool. Så lad os skynde os videre til Anders.

Unbox-webinarerne
SMB Unbox webinar
46:12
Af Sune Lohse

ERP med tilskud fra Microsoft

I dette webinar bliver du introduceret for redskaber, som gør det nemmere og hurtigere at flytte dit gamle ERP til Business Central.

32:48
Af Sine Tikjøb Hagedorn

Det koster dig penge, at dit CRM ikke er i orden

Brug 30 min i selskab med Sine og Benjamin – og få CRM til at skabe værdi i stedet for at koste dig penge

Dynamics 365 Sales - CRM på kun 4 uger
32:46
Af Benjamin Truelsen

Dynamics 365 Sales - CRM på kun 4 uger

Se hvordan du kan indføre Microsofts CRM-system på 4 uger, og hvad der er med i pakken med CRM-løsningen, som er klar til brug. Se optagelsen af webinaret her

B2B Ecommerce - som App til Business Central
24:41
Af Anders Thue Pedersen

B2B Ecommerce - som App til Business Central

Se hvordan du lancerer en B2B webshop på få dage – med en app, styrer alle produkt­data fra Business Central. Se optagelsen af webinaret her

Power BI - Plug & Play til dine ERP-data
27:37
Af Jacob Sanchez Garcia

Power BI - Plug & Play til dine ERP-data

Se hvordan du kan visualisere finans­data fra Business Central med plug & play-løsningen i Power BI. Se optagelsen af webinaret her

Business Central - i gang på 10 dage
30:38
Af Jesper Nielsen

Business Central - i gang på 2 uger

Jesper Nielsen har masser af Unbox-erfaring, og han fortæller, hvordan du går live med Business Central på bare 2 uger. Se optagelsen her.

Her kan du læse, hvad Anders Thue Pedersen fortæller om i denne video:

Jeg er i studiet her med Anders Thue Pedersen. Vi skal tale om E-commerce og Business Central i dag og hvordan de to spiller sammen.

Jeg har to fine kasser, fordi det er det, der normalt foregår. Man har en Business Central og så har man en E-commerce løsning ved siden af. Og så laver man lidt integration for at få de ting til at hænge sammen.

Ja, eller meget integration. Det kommer på, hvor meget data man gerne vil have til at hænge sammen. Men ja, det er sådan, vi klassisk har gjort det i 20 år.

Og vi har lavet en ekstra kasse, fordi din point er, at det her skal ikke være to kasser.

Det behøver ikke være to kasser. I nogle tilfælde skal det være to kasser. Men i vores tilfælde har vi set, at til B2B-kunder er det måske en fordel, at det ikke er to kasser, men en i stedet for.

Ja, men se, så gør vi lige det, at vi finder sådan en her frem i stedet for. Og der er E-commerce løsningen puttet ind i Business Central.

Ja, og det er den jo ikke helt, men det ligner et website, og det er et website.

Det ligner en shopløsning, men de data, vi viser dig, er ikke synkroniserede data, som vi har gjort et eller andet ved.

Det er bare Business Central data, vi viser til slutkunden.

Og det skal du nok få lov til at snakke om, hvorfor det lige er smart. Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at lige starte med at se noget på computeren af, hvad det er, det handler om. Fordi jeg ved, at du har sådan en lille, jeg kalder det, party trick demo, som lige giver en ahaoplevelse af, hvad det egentlig er for noget, vi snakker om.

Ja, lad mig vise det.

Her på skærmen, der har jeg min shop oppe, jeg er logget ind, og jeg har nogle af de cykler, vi sælger.

Jeg har fx den her, vores Citybike, og den kan jeg både fra oversigten herindefra, så kan jeg lægge den i kurven.

Og så kan jeg gå ind i min kurv her på shoppen, som en kunde, og se, at jeg har lagt noget i. Og så kan det være, at jeg tænker, at det var godt nok dyrt for to cykler, det synes jeg ikke, det skal være.

Og så ringer jeg til min leverandør, som jeg sidder og skal købe cykler hos. Og han går ind i Business Central, og så siger han, Anders hæng lige på et øjeblik, og jeg kigger lige her. Du ringer fra Bikemaster Atlanta, siger du. Ja, Anders, jeg kan se, at det, du har lavet, er det den sædvanlige fejl, kunderne kommer til at lave. Jeg kan se, at du har lagt en palle i stedet for et stykke i, så nu ændrer jeg lige det ene stykke til to herinde. Og så kan han bede slutkunden ude på websitet om at reloade siden, og så ligger der de to i derude.

Fordi det slutkunden ser, altså vores kunders kunder ser, det er ikke engang en kopi, det er bare salgstilbuddet inden på Business Central.

Så det, der lige skete her, det var, at du lagde noget i kurven, i webshoppen, og så bagefter så du fuldstændig det samme i Business Central?

Ja, så vores kunders kunder, altså brugerne af shoppen, de går ind og putter noget i kurven. Men det, de gør, det er, at de opretter et salgstilbud inden i vores kunders Business Central, hvor den beregner priserne.

Så fx det her med priser, som kan være et stort problem, jamen vi viser jo bare en kopi af Business Central. Så hvis du har lavet en speciel prisberegningsmodel og udvidet Business Central med alt muligt, så viser vi det stadig på shoppen, uden at skal tilrette noget, uden at skulle ændre noget, for vi viser bare salgstilbuddet.

Og det er så derfor, at den på den her fine kasse er tegnet ind i Business Central som en app?

Ja, det er fordi, der ligger en app inde i Business Central.

Udover, at vi bruger standard Business Central-API’er fra Microsoft, så bruger vi også noget, vi selv har udviklet, så vi kan spørge på alle mulige ting og få live-svar ud.

Og selvfølgelig gør vi lidt som i tv-køkkenet, vi snyder også, fordi fx billeder tager jo lang tid at få ud, så dem henter vi ud ved siden af og skal lære ned og gør det sindssygt hurtigt, så shoppen den svarer afsindig hurtigt, og vi får 100 ud af 100 i Googles Lighthouse score på, hvor hurtig shoppen er.

Fordi det er også vigtigt for vores kunder, at de ikke skal sidde og vente på deres shop.

Der er mange B2B-shop, hvor de kommer fra noget, hvor de sidder og venter på det, og her der svarer den lige med det samme.

Og noget af det, man jo normalt oplever, når man har en E-commerce løsning, der ligger ved siden af ERP-systemet, det er jo, at data skal synkronisere. Så ændrer du noget et sted, så er det ikke lige opdateret med det samme.

Og det er ikke engang kun det, der faktisk kan være en udfordring.

Det er også, og lad mig prøve at vise det inde i shoppen, hvis jeg må det et øjeblik.

Så hvis I hopper med ind her igen.

Først, når vi lægger en shop på en kundes løsning, og deres kunder logger ind, jamen det, de ser af fakturer, er jo ikke kun dem, de har lavet på shoppen. Hvis du har købt med Business Central i flere år, så er der flere års fakturer herinde, fordi vi trækker jo live data fra Business Central.

Og når du trykker på, at jeg vil gerne se min PDF, så spørger vi Business Central, hvordan ser PDF’en ud. Så hvis du lægger en Document Customizer på, eller andre produkter på, der modificerer PDF’en, så er det den, du ser herude.

Så det vil sige, at der ikke er noget synkronisering, og der er ikke noget tilretning, og der er ikke noget. Det er data, og du ser historiske data også, så der er ikke noget med, at du skal synkronisere gamle PDF’er ud eller noget, det er der bare. Hvis det er i Business Central, så er det på shoppen.

Det lyder som om, at det hænger sådan 100 procent sammen. Hvad er begrænsningerne i det, var jeg lige ved at sige?

Begrænsning er sådan set, at Microsoft lægger nogle begrænsninger på, hvor meget vi kan spørge ind i Business Central udefra. Så derfor har vi ikke lavet det som en consumer shop, fordi vi kan ikke håndtere Black Friday 10.000 besøgende samtidig.

Men når vi kigger på vores B2B-kunder, så er der ikke nogen problemer med de her begrænsninger, fordi det er altså 600 forespørgsler i sekundet, så det er pænt mange ordre, man kan lægge ind. 600 ordre i sekundet – hvem vil ikke gerne have det?

Så begrænsningerne er meget teoretiske, men vi har valgt at sige, at det er derfor, vi laver en B2B-shop.

Så det er ikke… hvis man får gode idéer og tænker, det her kan jeg også bruge til at lave en consumer shop, så…

Det er det ikke.

Og den anden forskel er også, at det her det ikke en markedsføringsplatform. Så det er ofte det, som consumer shops handler om, at markedsføre produkter, en kunderejse, og man sælger på følelser.

Her er det til folk, der sammenhandler. Det er en portal, det er en sammenhandelsportal, det er ikke en consumer shop.

Kan vi ikke lige prøve at blive knivskarp på, hvad det er, vi mener, når vi snakker om forskellen mellem B2C og B2B?

Jamen, jeg snakker ikke om, vi sælger til business eller til consumer i virkeligheden.

Jeg snakker om, om folk de kommer og køber et produkt, de kan google sig til, og det er følelser.

Det kan både være kontorartikler, hvor man kan google sig til det, eller computereudstyr, hvor man kan google sig til den billigste pris. Det er det, jeg kalder en consumer shop, hvor det er vigtigt, at man ranker godt, og man kan finde ud af sine AdWords, og man har historiefortællingen på plads.

Det her er det til folk, hvis job det er at købe en Dynus bike.

Vi har en sammenhandelsaftale. Hvis der kommer en slutkunde, der vil have en Dynus bike, så er der kun ét sted, du kan købe den, og det er i vores shop.

Der er nogle andre ting, der skal vi have fokus på, at det skal være hurtigt for dig, at få dit job overstået. Det vil sige, at det skal være hurtigt for dig at kunne se den rigtige pris, kunne se, hvad betalingsbetingelserne er, kunne se lagerstatus, kan se, hvornår du får den, kan bestemme, hvornår du vil have den til. Alle de her ting, som er vigtige, når det er dit job at bestille varerne.

Og alle de ting er jo ikke kun generelle oplysninger. Altså, når du snakker om, hvornår du kan få leveret, og hvad er prisen, så er det jo den enkelte kundes pris, vi snakker om.

Ja, og igen er det jo forskellen mellem B2B og B2C. I de fleste B2C-shops, i consumer-shops, der har du en pris for en kunde, og så kan du få nogle rabatter og rabatkoder. Men i den her shop, der har hver eneste kunde jo sin egen pris, hvis du har sat det op i Business Central.

Så du kan lave alle de prisstrukturer, du vil have inde i Business Central, så er det den pris, vi viser på shoppen. Og du kan lave alle mulige tillægsydelser. Nogle kunder, når vi onborder dem, så har de jo miljøtillæg, og lignende de har bygget ind i Business Central, at når de laver en salgsordre eller et salgstilbud, så ligger den nogle linjer på med nogle priser på nogle forskellige ting. Når vi kobler en shop op på det, jamen, så virker det bare.

Så kommer de linjer også ind der, fordi det er ikke en shop. Det er bare en frontend til Business Central.

Altså, en klassiker er jo også, at sælgerne har været ude og været meget kreative med at lukke en aftale med en kunde, og har fundet på nogle helt specielle rabatstrukturer og helt specielle betingelser.

Ja.

Og der er det jo dejligt, at Business Central er stærkt til at kunne håndtere det. Men hvis man har en ekstern E-commerce løsning, så skal der jo som regel en konsulent til at replikere den funktionalitet, så den kan beregne på samme måde.

Og det er det, jeg har gået og lavet i 20 år. Siden 1999, hvor jeg lavede min første e-handelsløsning, der har jeg tilrettet e-handelsløsninger, så de passede til det, som folk hele tiden fik lavet inden for det der dengang hed Navision.

Og nu har du gjort dig selv arbejdsløs.

Nej, men nu kan jeg fokusere på at lave fede nye features til vores shopløsning, i stedet for at skulle følge med andres løsninger.

Så i denne her uge har vi lavet det, så man også kan logge ind som en sælger, og se sine kunder, og logge ind som kunder og lægge ordre. Så vi har også lavet en sælgerløsning inde i vores egen shop, til agents og til sælger, der skal handle på vegne af deres kunder.

Og hele din pointe er, at hvis Business Central kan understøtte den funktionalitet, du har brug for, så bliver det også automatisk vist ude på webshoppen.

Ja, da vi gik ind på det amerikanske marked, så var der en amerikansk partner, der tog fat i os og sagde, at her i USA er sales tax kæmpe kompliceret. I nogle kommuner kan der være 50 forskellige regler for, hvordan man skal beregne sales tax. Så de har selvfølgelig nogle apps, der spørger live ud på nettet for at beregne sales tax.

Så installerede vi en sandbox, koblede shoppen på og så at det virkede.

Så det virker bare, for vi spørger bare Business Central, hvordan ser salgstilbuddet ud, og så viser vi de linjer, og de totaler, der er, og så er den ikke længere.

Og nu er det jo sådan lidt en pakkeløsning. Så har jeg lyst til at spørge, hvor meget kan jeg få lov til at skrue i det, og customise og lave det lige i de farver og striber, jeg gerne vil have, eller med de funktioner, jeg gerne vil have?

Jamen, vi kan ændre designet af løsningen lige så meget, som du har lyst til. Vi kan flytte rundt på elementerne, vi kan gøre alle mulige ting.

Men datamodellen er låst til det, vi bestemmer den er til. Der er masser af data med ude, men der er nogle felter, hvor at, hvis du får lavet et specielt bygget felt på salgsordren, og du siger, jamen jeg har et tredje telefonnummer, jeg samler op, og det er meget vigtigt for mig, så har vi en måde at løse det på, men vi kan ikke vise dine specielt tilrettede felter derude.

Så vi har nogle standardfelter, vi fylder det ind i, og så flytter vi det over i dit felt ind i Business Central.

Så det er ikke fordi, vi ikke kan understøtte det, vi må bare lige gå udenom, fordi vi skal holde os til standard, standard, standard hele vejen igennem, så vi kan ramme alle Business Central, og ikke kun dine.

Skal vi ikke snakke lidt om, hvad er kapaciteten i det? Vi berørte det lidt før, hvor meget kan den reelt klare? Hvor store virksomheder kan bruge sådan en løsning her?

Jamen, vi har virksomheder, der er helt nystartede, som starter med den her shop, og ikke engang har en eneste kunde endnu. Og så har vi virksomheder, der omsætter for 250 millioner dollars om året. Så den kan klare hvad som helst.

Vi har kunder, der har 50 varer i shoppen, tror jeg, har set ned til, og så har vi kunder, der har 5-10.000 varer i shoppen, og endnu flere.

Så der er egentlig ikke nogen begrænsninger på det, i forhold til som vi har set nu. Så det er mere et spørgsmål om, at man skal jo vedligeholde data inden i Business Central.

Og det er en pointe, som vi måske lige skal også fremhæve, som vi slet ikke har talt om endnu. Al vedligehold foregår inde i Business Central.

Så det er ikke noget med, at du skal lære et nyt system at kende, når du installerer den her shop. Når du skal ændre billeder, når du skal ændre beskrivelser, når du skal ændre priser, når du skal ændre leveringsbetingelser, så er det stadigvæk inde i Business Central det hele. Det er ikke to steder, du skal lære at gøre det.

Nej, fordi der er ikke sådan nogle E-commerce backend, du skal logge ind i for at gøre noget?

Nej.

Du laver dit almindelige arbejde i Business Central, og det bliver afspejlet ud på shoppen.

Når du skal lave hierarkiet, altså menu strukturen, når du skal lave noget med varerne, så er det der.

Det er klart, at der er nogle småting, vi laver ude på shoppen, nemlig at konfigurere op, hvad er det for en Business Central, den arbejder med, og hvad er det for nogle moduler, er er slået til og fra, men resten foregår inde i Business Central. Så i 99,9 procent af tiden, der er det inde i Business Central, du sidder og arbejder.

Men nu er Business Central jo ikke nødvendigvis lige bygget til en struktur, så man kan koble en E-commerce løsning på, og derfor er der jo noget ekstra funktionalitet, som følger med den her pakke, som man vel skal lære inde i Business Central?

Det er der. Vi har jo forskellige apps i Abakion, og en af dem er vores Master Data Information, som er en app, der tillader os at putte al mulig information på alle steder inde i Business Central i virkeligheden.

Så ud over standard data, altså varenavn, priser, billeder eller primærbillede, så har vi udvidet varetabellen og kundetabellen og lavet et hierarki i den her Master Data App, sådan at vi kan berige varerne og kunderne, så de kan logge ind og se de her ting.

Jeg kan prøve engang at vise, hvordan det ser ud.

Meget gerne.

Så hvis vi nu tager igen vores City Bike her, så kan I se, at der er noget udvidet tekst, der er nogle specifikationer, og alt det her ligger inde på varen, inde i Business Central.

Vi har primærbilledet herovre i højre side, men så har vi de her master data Informationer, som både kan være en udvidet tekst, altså den her HTML-tekst, der har vi faktisk en HTML-editor til det, så man kan sidde og lave lidt marketing tekst. Jeg sagde godt nok, at det ikke er et marketingwebsite, men man kan lave noget marketing tekst herinde.

Så kan vi lægge filer på, både PDF’er og flere billeder, lige så mange billeder, vi har. Vi kan have billeder, vi viser indlejret siden, så man kan se dem, og så kan vi have billeder, man kan downloade som marketings materiale.

Og så har vi de her specifikationer, som kan være fx, hvad for en topmenu er den i, hvad for et køn er cyklen, hvad for nogle dæk bruger den, og nogle af dem her viser vi, og nogle af dem bruger vi til noget andet. Men det er stadigvæk standardfunktionalitet.

Det er en standard-app, vi vedligeholder og udvider hele tiden. Og det er inde i Business Central, så når du har lært den her app at kende, så er du kørende.

Du får det jo til at lyde nemt.

Ja, men lad mig sige det her, og jeg siger det til alle kunder, når vi onboarder dem, så siger jeg, de første 14 dage, det er hårdt.

Altså, du skal lære de nye apps, og du skal have data ind, men når man først sidder og arbejder med det, så kører det bare derudad.

Det tager lang tid at få 1000 varer beriget, men det er bare at sidde i Business Central. Så det er lige så nemt, som det lyder.

Ja. Det er jo faktisk sådan, at der findes sådan et lille dokument her, som man kan hente på vores website, der forklarer, hvad processen for at komme i gang med det er. Og vi kan lige få en URL på skærmen, så man kan se, hvor man kan hente det hen.

Men kunne du ikke lige give os sådan highlights af, hvad skal man igennem for at komme i gang med det, og hvor lang tid tager det?

Jo, det vil jeg rigtig gerne.

Det første er noget teknik. Vi skal lige have forbundet vores shop, som ligger ude i en Microsoft Azure løsning, med din Business Central. Så der er noget teknik der. Det tager 45 minutter.

Du skal have installeret appsene. Det tager et par minutter.

Og derefter bruger vi lidt tid på at lægge dit design på løsningen, så den ser ud sådan, så du kan se dig selv i den, og den passer til dit hoved-website og til dit marketingsmateriale.

Og så er der en opgave for dig i at få bygget nogle hierarkier, altså menu strukturen, og få lagt data ind i det. Og det kan være, at du har data til det. Så tager det jo ikke noget tid. Men det kan også være, at du skal til at putte det ind i Business Central, eller importere det fra Excel-sheet eller fra andre systemer, du har haft det tidligere. Det kan vi også hjælpe med.

Så en 14-dages tid til at lægge nogle menuer ind og få lagt nogle data ind, og så er vi klar til at gå live.

Så for vores side er det en meget lille indsats. Der er noget designarbejde, og så er der noget undervisning og hjælp til at komme i gang.

Fra kundens side er det lidt større projekt, nemlig at få beriget de her data.

Og det lyder som om, at det er ret afgørende, hvor klar ens data egentlig er, altså hvor meget forarbejde man tidligere har gjort. At det er en stor opgave, hvis ens data ikke rigtig er klar til et E-commerce, det ville det vel også være, hvis man skulle lave en anden E-commerce løsning.

Der er ikke nogen forskel på vores og alle de andre E-commerce løsninger. Data skal jo være korrekte og struktureret, før det virker. Og siden 1999, har det været den største udfordring, jeg har mødt igen og igen og igen, når vi har bygget e-handelsløsninger, det er at få folk til at putte data i dem.

Og det starter ved noget så simpelt som, at der sidder meget få mennesker ude i virksomhederne og har en to-tre dage om ugen, hvor de ikke laver noget tilovers til at sidde og berige data.

Men hvis man skal igennem flere tusind varenummer, og man skal have lagt et billede, og man skal lige have rettet pris, eller hvad hedder det, rettet navnet til fra, måske er det kun i store bogstaver, fordi sådan var det i de gamle systemer, man har importeret det fra, så skal man jo rette det til.

Og det tager bare et par minutter per vare, gange tusind, jamen så er der lige pludselig til mange dages arbejde.

Så det er stadigvæk der, det ligger, men vi har flere og flere værktøjer til at automatisere det, og vi ser også ofte og ofte, at kunder har styr på data.

Altså det er en helt anden verden nu, end det var for bare fem år siden. Så det er blevet meget nemmere.

Ja, og hvis man vil prøve den her løsning, så ud over at hente det her dokument og læse om, hvad der skal til for at komme i gang, så kan man også gå på Microsoft AppSource, som er Microsofts website, deres portal for den her type apps, man kan installere i Business Central.

Og inden for Business Central apps, der ligger den jo faktisk nummer et på hitlisten over populære apps. Så noget må jo være populært ved det.

Men kan man bare downloade det og prøve det af, eller skal man have lidt hjælp fra sådan en som dig?

Nej, lige netop med det her, skal man jo lige have hjælp til det her teknik med at binde vores eksterne website ind i Business Central. Der er ikke bare lige en knap, vi kan trykke på.

Man skal sætte noget meget teknisk OAuth authentication op, og en Azure Active Directory, App Registration og alle sådan nogle meget fine ord. Vi har en manual til det, man bare skal følge. Igen, det tager 45 minutter, så er det klaret.

Så hvis der er nogen, der sidder derude og tænker, at det her vil jeg gerne, så kan I godt installere appen. Vi har også videoer på Use Dynamics om, hvordan du sætter det hele op.

Vi har igen og igen kunder, der kommer til os og siger, at jeg har sat det hele op og beredt min data. Hvordan connecter jeg det til et website? Så hjælper jeg dem med det. Det er de her 45 minutter, jeg snakker om. Og så er data derude.

Så man kan godt starte med at kunne blive ind i Business Central og så koble website på, men tag fat i mig, så skal jeg med glæde sætte en demo website op til jer, så I lynhurtigt kan se jeres egen data ude på shoppen og se, at I kan lægge ordre ind i Business Central.

Det er en helt speciel oplevelse at se det virke i løbet af en time eller to.

Ja, for det er jo det, der er sjovt at se, hvordan kommer det endelige resultat til at se ud. Og så kan man jo så vælge at teste, indtil ens data er på plads og så gå live derefter, hvis man vil.

Ja, i hvert fald i 60 dage. Så man skal lige huske, at der er noget trial-periode på de her produkter.

Så man skal lige sikre sig, at man tester af i en sandbox til at starte med, og hvis det så er det her, det vil vi gerne, så kan vi gå over på live server og ind i produktion og gå i gang.

Og for dem, der er lidt teknisk interesseret og tænker, ligger mit site så hos Abakion i en lille server, der står under Anders’ stol?

Nej, det ligger heldigvis bare i en Microsoft Azure App Service hos Microsoft i Azure, lige ved siden af Business Central serveren. Vi har flere datacentre, vi kan lægge det på, så alt efter hvor du er placeret henne, så får vi det til at køre drønhurtigt.

Og data ligger kun hos Microsoft, og al sikkerhed i forhold til hackerangreb og alt det her, det er også Microsoft, der styrer det, fordi det er kun websitet, du kan tilgå udefra. Business Central Connection er kun for mellem server til server, internt i Microsofts univers, at det her virker.

Det var en lille smagsprøve på, hvordan B2B E-commerce til Business Central ser ud. Og hvis man har lyst til at se mere til det, så er der jo som sagt det her dokument, og man kan få lov til at gå ind og prøve løsningen af. Det er bare at tage fat i Anders eller en af kollegerne.