Projektledelse

med Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Projektledelse er en del af CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365, der hjælper dig med at styre og automatisere projekter, så du kan levere profitable projekter til tiden og inden for budgettet, mens du samtidig øger medarbejdernes produktivitet.

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation er skabt til virksomheder, som arbejder med projekter, der kræver flere sideløbende processer, kendt økonomi, flere aktører og et klart slutresultat.

Styrken i Project Service Automation er, at løsningen giver et klart overblik over alle ressourcer, udgifter, arbejdsopgaver og tidsforbrug. I løbet af projektet kan du følge de enkelte delelementer og sikre dig, at alt forløber planmæssigt.

Project Service Automation gør det nemt for dig at give kunderne præcise estimater for projektet – og holde dem opdateret på forløbet undervejs.

CRM - fortsæt med

CRM med Microsoft Dynamics
Se alle funktionsområderne inden for Dynamics 365 CRM:

CRM for Salg
Kundeservice
Field Service
Projektledelse

Hør kundernes erfaringer
Den Blå Planet, Mellemfolkeligt Samvirke, Vikingeskibsmuseet m.fl. fortæller om deres erfaringer og gode råd.

Kontakt os
Stil os et spørgsmål her
eller ring til os på 70 23 23 17

Væg-til-væg projektstyring begynder her:

Styr projekter med sikker hånd

Planlæg og levér succesfulde projekter med en forudsigelig og kundeorienteret projektmodel.

Optimér dine ressourcer

Forudsig ressourcebehovet og sørg for, at de rigtige ressourcer er på de rigtige projekter, så udnyttelsesgraden er høj.

Skab prognoser for projektets rentabilitet

Prioritér salgsmuligheder i projekter via indbygget intelligens og planlæg efter profitable resultater.

Øg produktiviteten

Sæt dine projektdeltagere i stand til at yde deres bedste via intuitive samarbejds­værktøjer.

Project Service: Overblik i projektet

Overblik i projektet

Project Service Automation giver dig overblik i selv store projekter med flere sideløbende arbejdsprocesser og mange aktører.

Du kan visualisere projektets omkostninger, arbejdsopgaver, udfordringer, delleverancer og tidsfrister. Således kan du tage højde for mange af de overraskelser, som kan bremse store projekter.

Løsningen hjælper dig med at udregne et præcist estimat for indtægterne på det samlede projekt. Det giver dig gode muligheder for at finde de nødvendige midler til at realisere projektet.

Project Service: Planlægning

Planlægning

Når du har planlagt de præcise arbejdsopgaver for hver delleverance, så kan du sikre dig, at de rette kompetencer er i hus i god tid til projektstart. Det betyder, at projektet kan forløbe planmæssigt.

Du kan sammensætte intuitive dashboards, som giver både projektledere og medarbejdere indblik i opgaver og tidsrammer. På den måde kan alle tage ansvar for, at tidsfristerne bliver overholdt.

Gennemsigtigheden gør det også nemmere for andre medarbejdere at træde til på en opgave, hvis de har tid til overs i deres egen del af projektet.

Project Service: Kort reaktionstid

Kort reaktionstid

Project Service Automation kan sende advarsler, hvis de fastlagte estimater på timer, udgifter eller medarbejderressourcer ikke bliver overholdt. Det betyder, at du straks kan reagere og undgå at afvigelsen ender med at koste dyre forsinkelser i projektet.

På samme måde kan systemet give besked, hvis kunden ikke har betalt en delfaktura, eller hvis du mangler bekræftelser fra leverandører til projektet.

Resultatet er, at du kan holde projektet på ret kurs helt fra start til slut. Denne effektivitet giver tilfredse kunder og god projektøkonomi.

Lad os hjælpe dig med CRM

Vi vil gerne hjælpe dig med at afklare, hvad du præcis har behov for.
Ring til os på 70 23 23 17. Vi sidder klar til at tage telefonen.
Så tager vi en snak om din virksomheds behov og situation, og så bidrager vi gerne med gode råd og en handlingsplan.