Få hjælp af nogen, der kender dig

Når du har brug for lidt bedre hjælp i hverdagen med IT-løsningerne.

Du ved … tale med nogen, der ved hvad de snakker om … og som kender dig og din virksomhed … uden at vente i dagevis.

ERP BI CRM ECOMMERCE

Bedre service i hverdagen

Hjælp i hverdagen

God service i hverdagen handler om at tage ansvaret og holde bolden helt til mål. Den gode service kræver tre ting:

Når du kontakter os, fordi du har brug for hjælp, så gør det en stor forskel, at vi på forhånd kender dig og din virksomhed.

Og når du lægger røret på, så har du en oplevelse af, at vi har taget din problemstilling til os. Det er ikke længere dit problem.

Og det er os, der har bolden. Hele vejen. Der er ikke noget, der hedder at “kunden har bolden”. Det gælder i øvrigt alle serviceydelser hos Abakion.

Det skal være nemt og hurtigt at få hjælp i hverdagen.
Teamleder for Support Marc Baasch

Marc Baasch hos Abakion
Bedre service med en Customer Manager

Med blik for fremtiden

Vores handlinger i dag skal bidrage til, at du forbliver kunde hos os i lang tid. Det er vores grund-filosofi.

Hos Abakion får du en Customer Manager, som er din ambassadør og sparringspartner.

Din Customer Manager varetager dine interesser, og personen bliver ikke målt på omsætning, færdiggørelsesgrader og den slags. Din Customer Manager bliver udelukkende målt på, hvor glad du er som kunde i Abakion.

Vi er ikke drevet af kortsigtede mål. Vi ønsker at samarbejde med dig i årtier. Læs her, hvordan vi vil opnå det.

Konsulentchef Michael Møller-Jensen

Michael Møller-Jensen hos Abakion

… og glad service til at binde det hele sammen

Tal med et rigtigt menneske

Skriv til os og få en snak med Bo H. Hansen eller en af hans gode kolleger.

Bo Hansen hos Abakion
Navn*

Abakion A/S

København
Lyngbyvej 2, Vibenshuset
2100 København Ø.

Aarhus
Ny Banegårdsgade 48
8000 Aarhus

70 23 23 16
[email protected]

Facebook facebook.com/abakion.dk
Linkedin linkedin.com/company/abakion-as