Med appen B2B Ecommerce til Microsoft Dynamics 365 Business Central, kan du starte en B2B webshop på under 20 minutter – med en pris fra DKK 1680,- om måneden.
Den traditionelle udfordring
Traditionelt er en B2B-webshop dyr at etablere og integrere med ERP, og ofte kræver det manuel vedligeholdelse af data i hverdagen.
Når du har webshop og ERP i separate systemer, så har du alle produktdata, lagerbeholdninger og ordredata liggende to steder, og alle ændringer skal synkroniseres frem og tilbage. Det er ineffektivt.
Kravene
En B2B-ecommerce webshop skal være tæt integreret med ERP, fordi kunden skal have adgang til alle produktdata, præcise oplysninger om lager, leveringstid og webshoppen skal vise nøjagtige priser i forhold til kundespecifikke aftaler og aktuelle kampagner.
Du skal give kunden en præcis og pålidelig oplevelse.
Løsningen
Og den smarte løsning er at samle ERP og webshop i ét system. Brug denne app til din Business Central. Appen viser ERP-data i et interface, der fungerer nøjagtigt som en webshop.
Dine kunder arbejder faktisk med live Business Central-data, men alt ligner en almindelig webshop.
Der er ingen opdateringer eller integrationer, og webshoppen kan bruge alle processer og data i Business Central.

Virksomheder designer deres webshops lige som de ønsker
Funktionerne i B2B Ecommerce
B2B Ecommerce priser
Vi har 3 prismodeller, så vi kan tilbyde dig en lav startpris til at vokse med løsningen.
Planens grænser er vejledende. Og når du vokser, så rammer du aldrig et loft, hvor vi begrænser din webshop ved en trafikstigning.
Når dine tal konsekvent overstiger grænserne i din plan, så tager vi en snak med dig om, hvilken plan der passer bedst til dine behov.
Startup
< 100 aktive kunder
< 1500 varer i shoppen
Business
< 1000 aktive kunder
< 5000 varer i butikken
Enterprise
Ubegrænset antal aktive brugere
Ubegrænset antal aktive kunder
Snak med Anders
Tag en snak med Anders Thue Pedersen om funktionalitet, priser og abonnementer:
appsales@abakion.com
Kom igang med appen
Download og installer nu
Læs trin-for-trin guiden (på engelsk)
Business eller Consumer
Mange virksomheder har behov for både B2B og B2C, og de virksomheder, der har succes med begge dele, har opdelt det i hver sin løsning.
Vi har lavet e-commerce i årtier, og vi har aldrig mødt en virksomhed, der har haft succes med at samle B2B og B2C i én løsning uden at betale en formue.
Selv om funktionaliteten er cirka den samme, så handler B2B og B2C om forskellige behov hos kunderne – og forskellige afdelinger internt. Det er egentlig ikke afgørende, om du sælger til slutkunder eller ej. Det handler om det mindset, som kunderne har, når de handler i din webshop.
- Når det er Consumer, så sælger du varer, men kunderne køber følelser og oplevelser, som fx smart, nemt, smukt, lækkert osv.
- Når det er Business, så sælger du varer, og kunderne køber også varer. De køber hos dig, fordi det er deres job, og de har måske en forhandleraftale hos dig. Følelser og oplevelser er mindre vigtige. Det vigtige er at understøtte deres jobfunktion, fx at de ved, hvornår varen kan leveres, hvornår den næste sending ankommer, hvilke størrelser og farver der er tilgængelige osv.
B2B-webshoppen er en ordreportal. Det er et produktkatalog, hvor kunden nemt og hurtigt skal kunne afgive en ordre. Kunden skal se sine egne priser, se ordrehistorik og hente gamle fakturaer, se aktuelle kampagnevarer, se udestående leveringer og restordrer.
B2B-shoppen skal ikke nødvendigvis fjerne sælgerens arbejde, men den skal mindske supporten og fjerne administrative opgaver internt i din virksomhed. Vi har mange kunder, hvor den første, der ser en ny ordre, er plukkeren ude på lageret.
Mange B2B-shops begynder desværre i Consumer-paradigmet, fordi man instinktivt opprioriterer designoplevelsen. Det er ærgerligt. Lad os tegne scenarierne på tavlen for dig – så kan du træffe den rette beslutning.