Ved at integrere med Outlook og dit CRM-system hjælper Sales Copilot dig med hurtigt at få overblik over komplekse e-mail-tråde, så du ikke behøver at bruge unødvendig tid på at læse og sortere information.

I denne video viser Benjamin Truelsen, hvordan Sales Copilot kan gøre din hverdag som sælger mere effektiv.

I stedet for at kæmpe med lange mails kan du få et kort resumé af det vigtigste indhold og endda få forslag til svar baseret på dine CRM-data.

Det betyder, at du kan reagere hurtigere, bevare overblikket og bruge mere tid på det, der virkelig betyder noget, som er at skabe værdi for dine kunder.

06:16
Af Benjamin Truelsen

Få hjælp fra Sales Copilot til at læse og skrive e-mails i Outlook

I stedet for at kæmpe med lange mails kan du få et kort resumé af det vigtigste indhold og endda få forslag til svar baseret på CRM-data.

03:24
Af Benjamin Truelsen

Sådan håndterer du dine CRM-opgaver direkte fra Outlook

I denne video viser Benjamin, hvordan du kan håndtere dine CRM-opgaver direkte fra Outlook – uden at skulle åbne CRM.

03:13
Af Benjamin Truelsen

Få overblik over kundedialoger på tværs af sprog i CRM

Se hvordan du kan arbejde mere effektivt og undgå sprogbarrierer i din salgsproces med Highlights & Summary-funktionen i CRM.

Af Benjamin Truelsen

Nyhederne i CRM oktober 2024

Abakion har lavet et sammenkog af de funktioner i den nyeste release af Business Central, vi vurderer, er mest relevante for daglige brugere.

19:52
Af Benjamin Truelsen

Sådan hjælper CRM sælgerne med at bruge tiden bedst

I denne video vil jeg gerne vise, hvordan salgs-acceleratoren i CRM hjælper sælgerne med at bruge tiden på de rette opgaver.

18:35
Af Benjamin Truelsen

AI for sælgere med Sales Copilot

I denne video skal du se, hvordan kunstig intelligens, i form af Sales Copilot, kan gøre sælgerens hverdag lettere i Microsofts CRM-løsning

Her kan du læse Benjamins forklaring af, hvad du kan se i videoen:

Hej, i dag skal vi snakke om Sales Copilot og lidt om, hvordan man kan bruge Sales Copilot sammen med Outlook og sit CRM-system til at skrive fornuftige e-mails, læse e-mails og i det hele taget effektivisere hverdagen som sælger.

Lad os se på det.

Jeg er i Outlook, og jeg bruger, som sælger jo meget af min tid og min hverdag, i Outlook og i CRM-systemet.

Det som vi kan se her, derude i højre side, der har vi Sales Copilot, som jeg anvender i forhold til situationer, hvor det er, at jeg gerne vil effektivisere min tid. Det vil sige for eksempel situationer, hvor det er, at jeg som her har fået en e-mail fra min kollega Mille, og det er vedrørende et lead, som jeg som sælger har modtaget.

Og når jeg scroller ned her, så kan I se, at der er en masse brødtekst og masser af informationer, som står hulter til bulter, og det er faktisk ret svært for mig som sælger, lynhurtigt at sætte mig ind i, hvad drejer det sig om.

Og der er det, at Sales Copilot kommer ind i billedet.

Sales Copilot giver mig muligheden for lynhurtigt at sætte mig ind i, hvad er det for nogle informationer, der er vigtigt på det her lead.

Så i stedet for, at jeg skal sidde og læse det hele igennem og bruge rigtig meget tid på det, så kan jeg gå ud i højre side, hvor Sales Copilot har dannet sådan et summary af informationerne her.

I stedet for at bladre igennem hele e-mailen og alt det indhold, der er herovre, så kan jeg her se, at Bernt, han siger, t vi har fået det her lead, og det er fra Microsoft, og der er nogle andre informationer fra en kollega her, som hedder Kenneth, et lead til Abakion, som jeg skal reagere på inden den 25. december, og så er der navnet på kunden, og så er der lidt omkring, hvad er de interesseret i.

Og til sidst, så kan jeg se, at jeg så beder Tina Mille, faktisk mig som sælger, om at række ud til kunden og snakke med dem omkring den her henvendelse, der er kommet. Og det er jo noget, som sparer mig for en masse tid.

Man kan sige, at det interessante her, det er, at jeg som sælger, som ligesom mange andre, jo i min hverdag faktisk bruger helt op til 70% af min tid på at læse og skrive e-mails.

Og en mail som denne, den er jo svært tilgængelig at komme igennem lynhurtigt.

Det samme gør sig gældende, hvis man har situationer, hvor man for eksempel har en e-mail-tråd, som er meget lang. I kender sikkert det her med, at man modtager en e-mail, så skriver man lidt frem og tilbage med nogle personer. Det kan også godt være, at jeg arkiverer de informationer, jeg får i mit CRM-system på et tidspunkt. Så kan der gå 2-4 uger, inden dialogen bliver taget op igen. Og hvad gør man så?

Så kan man bruge Sales Copilot til at få genopfrisket sin hukommelse.

I stedet for at man vender tilbage til et emne, man har snakket med en kunde om på et tidspunkt, så kan man pludselig være i den situation, at man kan få hurtig hjælp til at gå ind på en e-mail med en lang, lang tråd, som måske vil tage 10-15 minutter at læse, og så kan man få det her summary lynhurtigt, så man kan sætte sig ind i, hvad er det egentlig, man har snakket med den her kunde om, eller hvad er det, det drejer sig om, det her, man har skrevet frem og tilbage om med den her person.

Det var lidt om muligheden for at få et summary i forhold til at læse e-mails.

Så har jeg en anden e-mail hernede fra en kunde.

I det her tilfælde, der er en, der skriver “Hej igen, den 7/11 er fint herfra, sender du en mødeindkaldelse”. Her får jeg også et summary over i højre side. Men her er et godt eksempel på, at man rent faktisk har mulighed for også at skrive e-mails.

I stedet for at man i det her tilfælde kan anse et CRM-system, eller den integration, der er mellem CRM og Outlook, som værende noget besværligt, så kan jeg rent faktisk spare en masse tid på at læse e-mails, skrive tilbage i det her tilfælde, og det vil jeg så også vise jer et eksempel på her.

Så her kan man se min kollega Anders, han skriver og informerer om, at den her kunde ønsker en scoping, og når det starter, der er nogle andre detaljer, så jeg behøver ikke at læse hele e-mail-tråden igennem igen, fordi der er en hel masse informationer her.

Det næste jeg så kan gøre, det er, okay nu har jeg forstået, hvad det her drejer sig om, men så i stedet for at bruge rigtig meget tid på at skrive en e-mail, så kan jeg rent faktisk få mulighed for at svare tilbage med Sales Copilot.

Så her kan jeg vælge fx at sige, jeg kunne godt tænke mig at fremsætte et forslag.

Han spørger til dato på en mødeindkaldelse. Det kunne også være, at jeg kunne adressere et problem, hvis det var noget i den stil, men i det her tilfælde, der kunne jeg for eksempel bare svare på en forspørgsel eller fremsætte et forslag, og så tygger Copilot faktisk min e-mail igennem, kigger på om der er relevante informationer inde i CRM-systemet på den her konkrete kunde, som skal bruges.

Og så kommer Sales Copilot så med et forslag til en e-mail.

“Hej, og *navnet på kunden*, tak for din hurtige tilbagemelding, jeg sørger for at sende en mødeindkaldelse til workshoppen, den 7. og 11. og så forslag til nogle forskellige ting, jeg kan adressere og nævne.

Det var det, jeg havde til jer i dag. Tak fordi I så med.