T&W Holding skiftede fra en on-premise ERP-løsning til Business Central som Cloud-løsning. Se videoen og hør, hvordan de oplevede at komme i skyen.
Her kan du læse, hvad Carsten Lundberg fra T&W Holding fortæller om i videoen:
En af de fordele vi har ved at køre Office 365 og Business Central, er, at de er så tæt integreret.
Så blandt andet sådan noget som databehandling i Excel, det foregår ret smertefrit. Det er virkelig en forbedring i forhold til andre ERP-systemer, som jeg tidligere har arbejdet med.
Mit navn er Carsten Lundberg. Jeg er IT-ansvarlig i T&W Holding.
Jeg har en masse aktiviteter inden for hoteller og ejendomsvirksomheder, investeringer og medicinsk udstyr.
Min oplevelse af at gå i skyen? Vi kommer jo fra en on-premise verden, hvor der er man jo vant til, at der er en masse ting og sager ude i datacenteret, der kan skrues på og der hele tiden skal passes og plejes.
Så det var en af de vigtige ting ved at gå i skyen at kunne slippe for det, sørge for at vores service-provider har styr på det hele og performance er i orden.
En anden vigtig ting er applikationen. Der er nogle andre, der tager ansvaret for at holde den ved lige. Du kører altid på den seneste platform med de seneste features. og en dag når du går ind og åbner applikationen, er der pludselig kommet et par nye funktioner, der er fejl der er rettet osv. Så det har virkelig været en stor lettelse på den side.
Vi har jo været på den her cloud-rejse længe, så det var naturligt også at få ERP-systemet op i skyen. Det har været en stor lettelse.