
Sådan forløber et Unbox-projekt
Når du har besluttet dig for, at du vil “unboxe” Business Central i din virksomhed, så er det rart at vide præcis, hvad der kommer til at ske.
Når du har besluttet dig for, at du vil “unboxe” Business Central i din virksomhed, så er det rart at vide præcis, hvad der kommer til at ske.
Det tager mindre end to uger at få det nye ERP-system kørende, men for at lykkes er der nogle ting, der skal være på plads inden start.
Overvejer du at unboxe Business Central, så se disse videoer først, og få svar på dine spørgsmål og bekymringer.
Produktionsvirksomheden Eleven Australien ønskede cloud og apps til Business Central for at undgå tilretninger og vedligehold.
Produktions-virksomheden Scanantenna fortæller, hvordan de oplever at flytte til Business Central fra en DOS-baseret Navision 3.56.
Vipp udnytter de nye teknologiske muligheder i Power Platform, som mange virksomheder desværre ikke kender.
Vores erfaringer viser, at de succesfulde projekter er en blanding af standardløsninger og specialudvikling. Se optagelse af webinaret nu.
Dine B2B-kunder er blevet forkælede. Det nytter ikke noget, at service-niveauet på din B2B-webshop er lavere end det, de kender fra deres private indkøb. Det skal faktisk være højere.
Apps er add-ons til Business Central, som Microsoft har godkendt og udgivet i deres butik, som hedder AppSource.
Du kan være i skyen, altså cloud. Kender du SaaS? Er Azure noget andet end Cloud? Og on-premise?
Data kan være drønirriterende, når man arbejder med e-commerce. Den nye tendens er at virksomheder samler data på en bestemt måde.
I dag synes de fleste, at det er nemmere at handle online. Det sætter et større pres på, at alle virksomheder – store som små – er nødt til at have en e-commerce platform.