Apps til Business Central

Abakion har udviklet en række apps til din Dynamics 365 Business Central (eller Dynamics NAV), som erstatter gamle tilretninger og udvider funktionaliteten inden for finans og supply chain management.

 
mobilappdag

Apps til Business Central 

Onsdag d. 15 juni 2022 Kl. 9.00 – 15.40
i København

Kom og vær med når vi træder speederen i bund og underviser dig i så mange Apps til Business Central, som vi overhovedet kan nå på én dag

Vores produktansvarlig hos Abakion, Sune Lohse, vil tager dig gennem dagens program, som er fuldt pakket med masser af nyheder og smarte anvendelsesmuligheder 

maga-kusus

Apps til Business Central 

Onsdag d. 15 juni 2022 Kl. 9.00 – 15.40 i København

Kom og vær med når vi træder speederen i bund og underviser dig i så mange Apps til Business Central, som vi overhovedet kan nå på én dag

Vores produktansvarlig hos Abakion, Sune Lohse, vil tager dig gennem dagens program, som er fuldt pakket med masser af nyheder og smarte anvendelsesmuligheder 

Jesper Nielsen - ekspert i Apps til Business Central

Se hvordan Apps virker i Business Central

Dynamics-konferencen i 2021 gav Jesper Nielsen en demonstration af, hvordan Apps fungerer i Business Central. I den første del af videoen kan du se, hvordan du installerer og afinstallerer en App. Du skal også se, hvordan Apps bliver opdateret, og hvordan du afprøver en App, før du tager den i brug. Se optagelsen lige her.

arrow-right-87x60

Hele udvalget af apps

Abakion tilbyder mange apps til Business Central,
og du kan se hele udvalget på vores internationale side.

Populær
Document Customizer
Den nemme løsning for at tilpasse og layoute dokumenter, inkl. best practice skabeloner for de mest anvendte udgående dokumenter.
Populær
Document Handling
Den komplette løsning til at sende personaliserede emails, som dine modtagere vil stole på, med vedhæftede dokumenter fra Business Central.
Populær
Dynamic Data Exchange
En effektiv men simpel måde at opsætte integrationer, der sparer dig penge i forhold til at udvikle integrationer fra bunden.
Populær
Master Data Information
Definér din egen stamdata-struktur uden at skulle foretage udvikling. Dette er den nemme måde at håndtere Master Data på.
Populær
App Bundle
Vælg 5 apps til Business Central og få al den funktionalitet, som du traditionelt ville hyre en konsulent til at udvikle.
Assign Quantity
Opfyld alle Salgsordrer på en intelligent måde og giv kunderne hurtigt og troværdigt svar på, om du kan levere.
3PL Manager
Styr din tredjeparts logistik med eksterne warehouse lokationer som en del af dine salgs- og indkøbs-processer.
B2B E-commerce
Nu kan du lancere en B2B webshop, der hænger sammen med ERP, uden at bygge en integration eller vedligeholde data.
Commerce Manager
Automatiseret styring af konsignationsvarer og genopfyldning med et harmoniseret format for alle automatiske indlæsninger af salgsordrer.
Danmark
Electronic Invoicing with Sproom
Kom nemt i gang med at sende elektroniske fakturaer via OIO-UBL til det offentlige i Danmark – ved at forbinde din Business Central med Sproom.
Flexible Forecast
Skab overblik over forecasts, efterspørgsel, leverancer og historik i ét billede. Alt i én linje per vare.
Global Master Data Sync
Centralisér og styr dine stamdata ét sted og synkronisér til alle regnskaber i Business Central, der abonnerer på de centrale data.
Gratis
Graphical Inventory Profile
Forudsig og undgå forsyningsproblemer. Få et overblik over den fremtidige lagerstatus for hver vare i Business Central.
Intercompany
Minimér manuelle opgaver med nem, automatiseret og funktionsrig ordreintegration mellem flere regnskaber.
Gratis
Job Time Mobile
Registrér tid og materialer på sager – via en wizard eller med start/stop – på computer og mobile enheder.
Labels Mobile
Print labels med stregkoder direkte fra Business Central som en del af dine almindelige lager­processer.
Production Order Cost Calculation
Find uoverensstemmelser og korrigér stamdata. Sammenlign realiserede produktions­ordre­omkostninger med omkostningerne fra ruter og styklister.
Purchase Order Management
Få kontrol over indkøbsprocessen, og få et overblik over alle de indkøbs-forespørgsler, der ikke er besvaret af leverandører endnu.
Rental Management
Den komplette udlejningsløsning inkl. fakturering, planlægning, lokationer, tilgængelighed, reservationer, serienummer-styring m.m.
Reverse Planning
Styr lagerniveauer og få handlingsbaserede forslag til ordrer og indkøb. Find de varer, der ikke kan leveres inden for lead-time.
Sales Configurator
Byg varehierarkier til salgsordrer effektivt, uden at skulle oprette nye varenumre for hver salgsordrelinje.
Sales Container Handling
Tildel salgsordrelinjer til containere og afsend alle salgsordrelinjer på én gang.
Shipping Manager
Opret fragtbreve og send dem til din shipping broker for at få den bedste og billigste levering til dine kunder.
Shop Floor Mobile
Registrér forbrug og output nemt. Få handlingsorienteret overblik over driften, kapacitetsbelastning og produktionsordrelinjer.
Shortage on Demand Orders
Planlægnings­værktøjet til at optimere opfyldelse af salgsordrer, så du undgår delleverancer ved at styre mangel og flytte leveringsdatoer.
Subscription Management
Administrér abonnementsbaseret fakturering på kunder på en enkel og effektiv måde i Business Central.
VAT Rate per Dimension
Administrér delvis moms og flere momssatser pr. konto med VAT Rate per Dimension.
Warehouse Mobile
Nem registrering af lagerposter. Systemet udfører alle bogføringer automatisk bag kulisserne. Opsætning på få minutter med en guide.
Gratis
Use Dynamics
Få kontekstafhængige video-brugervejledninger inde i din Business Central – helt gratis at bruge.
Gratis
Created-by on Documents
Den enkle og gratis app, der hjælper dig med at få indsigt i, hvem der har oprettet de originale dokumenter – ved at der bliver tilføjet et ‘created-by’ felt
Gratis
Search Items
Search Items gør det muligt at søge efter varer uden komplicerede filtre, og lader dig nemt tilføje varerne til salgsordrelinjer.
Kun til NAV
Advanced Planning
Forsyningsplanlægning og udførelse af ordrer i mindre og mere håndterbare processer.
Kun til NAV
Routing and BOM Overview
Et samlet overblik over ruter og styklister med versioner og rute-linkkoder.
TimeLog PSA
Denne app forbinder din Business Central med TimeLog PSA, som hjælper dig med at forbedre de interne processer i din konsulentvirksomhed.
microsoft-appsource-359[1]

Prøv Apps gratis
på AppSource

Se hele udvalget af Apps for Business Central på Microsoft AppSource.
Nogle er GRATIS – andre kommer med en 60-dages gratis prøveperiode.

Velkommen til denne session om Apps for Microsoft Dynamics 365 Business Central

Velkommen til denne session om Apps til Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Vi skal snakke om, hvordan man udvider funktionaliteten i Business Central ved at installere en app, i stedet for at programmere ny funktionalitet manuelt.

Så det er ikke apps som dem, du har på telefonen, vi snakker om. Det er moduler med ekstra funktionalitet, som du kan installere i din ERP-løsning.

Agendaen for i dag er:

  • at vi skal tale om hvad formålet med apps er,
  • og hvordan Apps faktisk fungerer,
  • hvilken udgave af Business Central du skal have for at bruge apps,
  • og så vil gerne vise dig, hvordan du finder en app, der kan løse dit behov.

Lad os komme i gang.

1. Formålet med Apps

Microsoft vil gerne have at partnerne udvikler en masse ekstra funktionalitet til Business Central. Det kan både være funktionalitet til et bestemt fagområde, men det kan også være komplette brancheløsninger.

Det gør nemlig, at Business Central kan bruges af mange flere forskellige virksomheder, og det udvider markedet, og det er Microsoft naturligvis meget interesserede i.

Så Microsoft er glade for deres partner-netværk, og de vil meget gerne støtte partnerne i at udvikle apps.

Generelt er Microsofts formål med Apps at gøre det:

  • nemmere for kunderne at få ny funktionalitet,
  • nemmere for partnere at levere tilføjelser til deres kunder,
  • og lettere for Microsoft at administrere hele dette økosystem og gøre kunderne glade og tilfredse.

Tillægløsninger er intet nyt

Dengang løsningen hed Dynamics NAV, og i gamle dage Navision, der leverede partnerne også tillægsløsninger.

Så det er fuldstændig det samme, bare i nye rammer.

Førhen var det mere håndholdt, og nu har Microsoft sat tingene mere i struktur ved at oprette en app-butik, som hedder Microsoft AppSource.

Microsoft har flere mål med butikken:

  • Microsoft vil gerne have mere styr på kvaliteten. Førhen skulle den enkelte partner selv styre kvaliteten af deres løsning, men i dag bliver tillægsløsningerne publiceret i Microsofts egen app-butik, og dermed har Microsoft selv styr på kvaliteten. De tester og godkender simpelthen alle apps, før de publicerer dem.
  • Microsoft vil også gerne opnå, at de gode løsninger bliver tilgængelige i hele verden. Førhen ville en partner markedsføre deres løsning i deres eget land, men i dag er det nemt at sætte en App til salg i hele verden på Microsoft AppSource.
  • Og så vil Microsoft gerne sørge for, at kunderne kan bruge Apps fra mange forskellige partnere. Det var svært førhen, for det kunne skabe mange konflikter, hvis der var forskellige partnere, der rettede i løsningens kode. Det er blevet meget nemmere i dag.

Man kan bruge Apps fra mange forskellige partnere, og der er meget mindre risiko for at de skaber konflikt med hinanden.

Det er heller ikke længere sådan, at en kunde kun hører til én partner. Sådan var det førhen, men i dag kan man som kunde sagtens handle hos mange forskellige leverandører.

microsoft-app-01

Hvad er en app egentlig?

Og så skal vi også snakke lidt om teknikken.

Førhen var det nemlig således, at tilretninger var omfattende at vedligeholde. Hvis du har haft Dynamics NAV eller Navision i gamle dage, så ved du at opgraderingsprojekter var utrolig dyre.

Årsagen til det var, at tilføjelserne var skrevet ind i koden, og når der kom en ny version, så overskrev det tilføjelserne. Det var noget værre rod.

Med Apps har Microsoft lavet en struktur, hvor tilføjelserne ligger uden for koden, og det betyder, at det er meget nemmere at vedligeholde.

Det er et af hovedformålene med, at Microsoft har opfundet App-konceptet.

I dag kan du have en Business Central med hundrede apps installeret, og når Microsoft ruller en ny version af Business Central ud, så bliver din løsning automatisk opdateret, og det gør dine apps også, og du skal slet ikke gøre noget.

Der er ikke nogen vedligeholdelse for kunden. Der er faktisk slet ikke nogen versions-opgraderingsprojekter længere.

Det er hovedårsagen til at bruge apps.

Så lad os se på, hvordan apps egentlig fungerer.

2. Sådan fungerer Apps

Cloud-udgaven af Business Central kan tilrettes lige så meget, som on-premise udgaven altid har kunnet. Det foregår bare på en anden måde.

Bare rolig, vi skal ikke dykke alt for meget ned i teknikken, men det er vigtigt, at du forstår konceptet i, hvordan apps og tilretninger foregår i cloud-udgaven af Business Central.

De traditionelle tilretninger

Førhen. Det vil sige, før der fandtes Apps til Business Central, så var det sådan, at hvis du havde behov for at ændre i løsningen, så skulle du få en konsulent til at udvikle ændringen.

Det kan vi illustrere på denne måde.

Lad os sige, at dette er Business Central, og dette er en linje kode inde i Business Central-løsningen.

microsoft-app-11
microsoft-app-12

Nu vil vi gerne have løsningen til at fungere på en anden måde. Vi vil gerne have et X i stedet for et D i vores kodelinje.

Og førhen, så ville man udføre den ændring ved at ændre koden direkte i kernen af løsningen. Det er naturligvis en hurtig og effektiv ændring, men der er bare lige et problem.

Og det er faktisk et ret stort problem.

Problemerne med tilretninger

Indimellem frigiver Microsoft en ny version af kerne-løsningen, og når de gør det, hvad tror du så der sker?

microsoft-app-14
microsoft-app-15

Ja, så overskriver den nye version den ændring du har udført. Den er væk.

Det betyder, at du er nødt til manuelt at gennemgå hver evig eneste tilretning og flytte dem individuelt over i den nye version.

Det er årsagen til, at opgradering altid har været utrolig langsommelig og dyr

Konceptet med tilføjelser (extensions)

Men i dag foregår det helt anderledes.

Med Business Central i skyen kan du udvide funktionaliteten med Apps, som er baseret på en teknologi, som Microsoft kalder ”extensions”.

Med en extension kan du placere kode uden for Business Central. Det er en tilføjelse til løsningen, ikke en ændring.

microsoft-app-16
microsoft-app-17

Det udnytter ”events”, som Microsoft har placeret inden i kernen af løsningen, hvilket gør det muligt for udviklere at udløse kode, når man kommer til ”eventet”, også selv om koden ligger uden for løsningen.

For brugeren er der ikke nogen forskel. Slutresultatet er det samme for brugeren.

Men når Microsoft udgiver en ny version af Business Central, så er der en kæmpestor forskel: Din tilretning bliver ikke overskrevet.

Nye versioner fra Microsoft vil ikke ødelægge din løsning.

Dine egne extensions

Denne teknik med at lægge tilføjelser til koden uden for løsningen – det kalder Microsoft for ”extensions”, og når det er en extension, som en leverandør har udviklet kun til din løsning, og den kun er installeret i din løsning, så kalder man det en ”customer extension”.

Så er det stadigvæk dig og din leverandør, som er ansvarlig for at holde den vedlige og sørge for, at den fortsætter med at virke, når Microsoft udgiver nye versioner – men det er dog en meget mindre vedligeholdelsesopgave, når der er tale om extensions i forhold til den gammeldags metode med at ændre direkte i koden.

Så er der kun ét skridt tilbage, og det er, at vi kan gøre en extension til en app.

Når en extension bliver til en app

Hvis leverandøren indsender en extension til Microsoft AppSource, og Microsoft godkender kvaliteten, så bliver den udgivet på AppSource som en App, og så kan alle Business Central-kunder downloade og abonnere på app’en.

De leverandører, som får udgivet apps på AppSource, de forpligter sig samtidig til at vedligeholde deres apps.

Det betyder, at når Microsoft udgiver nye versioner af Business Central, så tester app-leverandørerne på forhånd, at deres apps fungerer med den nye version, og de sørger for at rette de udfordringer, der eventuelt opstår med nye versioner.

Derfor vil kunderne ikke opleve nogen udfordringer med nye versioner. De fleste kunder opdager i det hele taget ikke, at deres Business Central bliver opdateret hver måned. Det er noget, der sker bag kulisserne. Det er ikke automatisk, men det er ikke længere kundens opgave, og det er ikke noget, man skal betale ekstra for.

Hvornår skal man vælge hvad?

Så er det gode spørgsmål jo, hvornår man skal vælge at bruge en app, og hvornår man hellere skal få en konsulent til at udvikle en ”customer extension”?

Valget mellem apps og specialudvikling er en IT-strategisk beslutning, og sådan skal du behandle det spørgsmål.

Specialudvikling gør det nemmere at løse ufleksible og omfattende behov, mens apps gør det nemmere at idriftsætte ny funktionalitet hurtigt og opgradere til nye versioner.

Hver ting til sit behov. Du skal vide, hvilket hjørne du maler dig ind i.

Nok om teknik. Nu skal vi snakke om, hvilken Business Central der overhovedet kan bruge apps.

3. Hvilken udgave er krævet?

Der findes flere forskellige udgaver af Business Central. Hvad angår funktionalitet, så kan du vælge mellem Essentials og Premium, og de kan begge to bruge apps.

microsoft-app-21

Men på det teknologiske niveau er der også forskellige udgaver, og de hedder alle sammen Business Central. Dem har Microsoft ikke givet forskellige navne, og det er ærlig talt lidt forvirrende.

microsoft-app-22
  • Den traditionelle teknologi kaldes ”on-premise”. Hvis du vil lære lidt IT-jargon, så kalder IT-folk det ofte bare for ”on-prem”. Det betyder, at du køber en software-licens, og at du installerer softwaren på en server.

    Traditionelt står den server hos dig selv, og så har du selv ansvar for at holde den vedlige.
  • Men du kan også vælge at installere softwaren på en server i skyen, fx på Microsoft Azure. Så siger man som regel, at løsningen er ”hosted”, men teknisk set er det stadig en ”on-premise”-løsning, fordi du selv har fået installeret løsningen og selv skal vedligeholde den.


    Du kan også købe et abonnement hos en leverandør, som allerede har den hostede løsning klar. Måske omfatter abonnementet også vedligeholdelse og opgradering af løsningen. Så føles det rigtig meget som en Cloud-løsning – men det er faktisk stadigvæk en ”on-premise”-løsning, hvor du blot betaler en leverandør for at tage sig af alt det praktiske.

  • Og så kommer vi til den nyeste mulighed, som er Software-as-a-Service udgaven. Det er den, der som regel bliver kaldt for Cloud-udgaven.

    Denne udgave er installeret og bliver vedligeholdt af Microsoft, og den kører i Microsoft eget datacenter. Den er ægte software-as-a-service, og det betyder, at du ikke har din egen software. Du køber adgang til en løsning, som du deler med en masse andre kunder, men alle kunder kan naturligvis kun se sine egne data.

Stordriftsfordelene ved Cloud-løsningen medfører, at den er meget billigere i den løbende vedligeholdelse, end hvis du selv påtager dig opgaven med en on-premise-version.

Og så er det en vigtig pointe, at det er kun på Cloud-udgaven, at du kan bruge Apps fra Microsoft AppSource.

På de andre udgaver kan du godt installere extensions, men det skal gøres manuelt, og de skal vedligeholdes manuelt, og du kan ikke bare hente apps fra AppSource.

Så det er ret vigtigt, hvilken teknisk version du har.

Vælg klogt

Microsoft mener, at langt de fleste virksomheder bør være på cloud-udgaven.

Det er kun, hvis man har ganske specielle krav, eller er underlagt regulativer, at det kan være nødvendigt med en on-premise. Ud over det, så er det mest personlige præferencer og traditioner, der får virksomheder til at vælge on-premise. Hvad angår pris, performance og sikkerhed, så vinder cloud-udgaven.

4. Sådan finder du den rigtige App

Det kan være svært at finde de bedste apps på AppSource. Det er lidt af en jungle.

Der er mere end 2000 apps at vælge mellem, og tallet stiger hver dag.

Og lad os være helt ærlige: Der er rigtig mange gode apps, hvor du får meget for pengene, men der er også rigtig meget skrald.

Men nu skal jeg give dig nogle fif til at vælge rigtigt.

Tre forskellige prismodeller

Det første du skal vide, det er hvad teksterne på knapperne reelt betyder.

Der er apps, hvor der står ”Free” og på knappen står der ”Get it now”, og det lyder jo meget gratis, men det er det ikke altid.

microsoft-app-31

Du kender det måske fra mobiltelefonen. App’en er gratis at hente, men hvis du skal bruge den til noget, så skal du tegne et abonnement et andet sted.

Men der findes faktisk også mange apps, som er ægte gratis, men du kan desværre ikke skelne dem fra disse fake gratis apps. Det er lidt ærgerligt.

Denne app er fx helt gratis, mens den her kræver et abonnement, men de er begge kategoriseret som ”free”, og du kan ikke se forskel på dem, før du læser detaljerne.

microsoft-app-32

Den anden mulighed er, at der står ”Free trial”, og det er mere retvisende. Så har du adgang til at afprøve app’en i en periode, så du kan beslutte dig for, om du vil tegne et abonnement.

microsoft-app-33

Den tredje mulighed er, at der står ”Contact me”. Det betyder, at du ikke bare kan downloade app’en og tage den i brug. Du er nødt til at tale med leverandøren først.

Det kan være, at det er en udmærket app, men du kan godt regne med, at det kræver konsulentassistance eller et projekt at tage den i anvendelse. Det er sikkert ikke nemt, hvis det kræver at tale med en konsulent først.

Det kan også skyldes, at leverandøren ikke er særlig erfaren i at lægge apps på AppSource, og at de gerne vil håndbære installationen for at være sikre. Igen, så synes jeg, at du skal være lidt forbeholden.

Hvordan vælger man?

Hvordan vælger du så den bedste app?

Der er ikke andet at gøre, end at søge efter dit behov, og så prøve at tjekke mulighederne igennem.

Her har jeg som eksempel søgt efter ”demand planning”.

microsoft-app-34

Det giver en række resultater, og du kan se, at der er nogle apps, som indeholder det specifikke udtryk i titlen, og der er andre apps, som ikke virker til at ramme helt plet i forhold til vores behov. Men de handler i det mindste alle sammen (nogenlunde) om emnet.

Du kan ikke regne med, at de er de apps, der bliver brugt mest, der bliver vist først. Det er heller ikke de apps, der har fået de fleste eller de bedste anmeldelser. Microsoft viser desværre ikke, hvor mange kunder der anvender hver app. Det ville ellers være en værdifuld information, for tallet ville sikkert være ret lavt på mange af dem.

Sorteringen afhænger mest af, hvor godt din søgeterm matcher det, som leverandøren har skrevet om app’en.

Der er alligevel nogle ting, du kan gøre for at vurdere flere apps op mod hinanden.

  • Jeg synes, at det er værd at prøve at spørge din leverandør, hvilke apps de plejer at bruge. Hvis de har succes med en bestemt app, så er det en god erfaring.
  • Du kan også google og se hvad der ligger øverst, og du kan prøve at finde artikler, hvor konsulenter i branchen fortæller hvilke apps de foretrækker at anvende. Der er nogle gode anbefalinger at læse, hvis du søger efter ”best apps for [some topic] for business central”.
  • Du kan naturligvis også lade dig guide af de stjerner og anmeldelser, som kunderne har givet på AppSource. Der er ikke særlig mange af dem, men de kan naturligvis give en indikation.
  • Jeg synes også, at du skal kigge efter, hvor mange apps leverandøren har lavet. Nede i bunden af app-siden er der links til andre apps fra samme leverandør. Hvis du tager leverandørens navn og søger efter det, så får du et overblik over alle apps fra den pågældende leverandør. Denne leverandør har faktisk udgivet mange apps, og det synes jeg er en lille indikation af, at det er en professionel leverandør, som er vant til at servicere app-kunder.
microsoft-app-35

Det vigtigste er dog at læse teksten om app’en. Tjek om den kan det, som du søger efter.

Og så synes jeg, at du skal danne dig et overordnet indtryk af, om app’en virker professionelt præsenteret. Det kan ofte afsløre de halvhjertede produkter, at de ikke er beskrevet særlig godt.

Det er et krav fra Microsofts side, at der er mindst 3 skærmbilleder, så det kan du ikke bruge som indikation af kvaliteten.

Men hvis leverandøren ikke har gidet skrive en ordentlig tekst og lave nogle gode skærmbillede-eksempler, så er kvaliteten af app’en sikkert i samme niveau.

Jeg synes også, at du skal gå videre til leverandørens website og se på, om de har produceret en god side om den pågældende app. Hvis du ikke kan finde flere detaljer, specifikationer og skærmbilleder, eller måske endda videoer på leverandørens website, så tæller det nedad.

Kig specifikt efter, hvilket hjælpe-materiale der er tilgængeligt. Er der en god manual eller instruktions-videoer om app’en, så er det en god indikation af, at leverandøren går op i kvaliteten og i kundernes tilfredshed.

Jeg vil klart anbefale apps, hvor der er grundigt hjælpe-materiale. Det er afgjort det bedste råd til at vælge den rette app.

Apps fra flere leverandører

Hvis du kan lide at bruge Apps i din Business Central, vil du sandsynligvis bruge apps fra mange forskellige leverandører. Og det gode spørgsmål er, om det er et problem?

Er der risiko for, at apps fra forskellige leverandører kommer i konflikt med hinanden?

Ja, den risiko eksisterer, men den er ikke særlig stor, medmindre du installerer apps, der har samme funktionalitet, og det er der ingen grund til.

App-leverandørerne tester naturligvis ikke deres apps med alle andre tilgængelige apps, så der er en lille risiko.

Du kan mindske denne risiko ved at gøre tre ting:

  1. Du kan vælge apps, der er almindeligt brugt af mange virksomheder. AppSource viser dog ikke, hvilke apps der bliver brugt mest, så det er faktisk svært i praksis.
  2. Du kan også vælge at handle med så få leverandører som muligt. Hvis du for eksempel kan bruge 5 apps fra samme leverandør, så ved du i hvert fald, at de 5 apps er testet og fungerer godt sammen.
  3. Men det vigtigste er selvfølgelig at teste i sandkassen. Hvis der opstår konflikter, så dukker de nok op ret tidligt, når du tester dine mest almindelige processer i sandkassen.

Så sørg for at teste. Men derudover bør risikoen for konflikter ikke afholde dig fra at bruge apps.

microsoft-appsource-359[1]

Prøv Apps gratis
på AppSource

Se hele udvalget af Apps for Business Central på Microsoft AppSource.
Nogle er GRATIS – andre kommer med en 60-dages gratis prøveperiode.