Få Business Central som gør-det-selv

Af: Sune Lohse, Chief Strategy Officer, Abakion
» Mere om SuneSune på Linkedin

Nu kan du gå i gang med Microsoft Dynamics 365 Business Central på egen hånd – altså uden at hyre eksterne konsulenter til et implementerings- eller opgraderingsprojekt.

Det har altid været sådan, at hvis du ville i gang med Dynamics NAV (eller opgradere til Business Central), så var du nødt til at hyre en konsulent.

Det vil vi ændre på nu.

Vi introducerer Abakion Go, som er en gør-det-selv metode.
Med Abakion Go kan du selv idriftsætte Dynamics 365 Business Central (som er den nye Dynamics NAV i skyen).

På egen hånd.
Uden konsulenthjælp.

Dynamics NAV har aldrig været plug’n’play, og det har længe undret os, at der skal udføres så meget arbejde, før du kan bogføre den første faktura.

Derfor har vi samlet en masse skabeloner, så du selv kan klare opsætning, dataimport og idriftsætning. Det hele er støttet af en trin-for-trin guide og en masse undervisningsvideoer.

Vi har allerede haft flere pilot-kunder igennem processen, og erfaringerne er gode. Kunderne kan godt klare opgaven på egen hånd. Der er også personer uden økonomi- og it-baggrund, som har gennemført Abakion Go med succes. Det er tilgængeligt for langt de fleste.

Alt ligger frit tilgængeligt på vores website, så du kan kigge på det hele nu.

Her fortæller vi om Abakion Go (og hvad det koster): https://abakion.com/da/go/

Og her kan du se selve produktet, som er de 12 trin med alle opgaverne og videoerne: https://abakion.com/da/go-1/

Du kan sagtens selv.
Kan du ikke?