Book en gratis
Unbox-samtale

Unbox Sales er en komprimeret projektform til at komme nemt i gang med CRM med Dynamics 365 Sales.

Før du træffer en beslutning om et Unbox Sales CRM-projekt, så holder vi en unbox-samtale sammen, som kvalificerer dit CRM-projekt.

Det er en 1-times samtale mellem dig og vores ekspert i Unbox-projekter, hvor vi prøver at få alt på bordet fra begyndelsen af.

Vi stiller alle de spørgsmål, der typisk afdækker udfordringer eller kompleksitet.

Du nævner alle dine specielle behov og stiller alle de spørgsmål, du skal have afklaret.

Med Unbox-samtalen kan du vurdere, om Unbox-projektformen passer til din virksomhed – og vi kan vurdere, om der er noget, der falder uden for et Unbox-projekts rammer.

Book en samtale

Book en Unbox-samtale

Du får en time sammen med Søren Westergaard, hvor I snakker om det, der er relevant for et eventuelt Unbox-projekt hos dig.
Det er gratis – det er uforpligtende – og det er nemt, fordi vi holder mødet på Teams.

Kvalificeringssamtale formål

Formålet

Det er vigtigt for os, at du ved, hvad du går ind til, og at vi sammen er sikre på, at din virksomhed passer til Unbox-konceptet.

Derfor afholder vi denne samtale, hvor vi gennemgår projektet og stiller de relevante spørgsmål.

Vi skal sammen undersøge, om der er nogle specielle forhold i din virksomhed, så vi ikke støder på overraskelser undervejs.

Ordet ”sammen” er vigtigt i denne sammenhæng.

Vi vil naturligvis gøre alt for at afdække alt på forhånd, men du bærer også en stor del af ansvaret for, at evalueringen bliver en succes. Det er dig, der kender din virksomhed bedst, så du skal forberede dig på at nævne alle de forhold, hvor din virksomhed eller dit kommende CRM-system har specielle behov.

Derfor er evalueringen heller ikke en garanti fra vores side – men den er et effektivt værktøj for både dig og os til at sikre, at alle er bedst muligt forberedte på, hvad vi møder undervejs i projektet.

Kvalificeringssamtale agenda

Agendaen

1. Indledende overblik

Vi sørger for, at du har overblik over, hvordan et Unbox-projekt forløber.

2. Dine ambitioner

Vi har standardiseret de spørgsmål, som vi vil stille på mødet.
Du må gerne forholde dig til de følgende spørgsmål og tænke over, om der er noget specielt, vi skal tale om.

  • Hvad er dine ambitioner for CRM på kort sigt?
  • Hvad er dine ambitioner for CRM på længere sigt?
  • Hvad er dine ønskede gevinster for dette projekt?

3. Dine behov

Som forberedelse til dette møde må du gerne skabe dig et overblik over eventuelle specielle behov din virksomhed har.

  • Har du en eksisterende CRM-løsning, som dette projekt skal erstatte?
  • Er der funktionsområder, du gerne vil have CRM til at håndtere?
  • Hvilke data ønsker du at indlæse i CRM. Du kan efterfølgende få udleveret Excel-skabeloner og forberede arbejdet med at indsamle data.
  • Har din virksomhed nye styringsbehov, som du forventer understøttet af den nye CRM-løsning?

4. Forudsætningerne

Der er en række forudsætninger for et Unbox Sales-projekt, som du skal forholde dig til.

  • Hvor stort er dit behov for adfærdsændringer, herunder hvad deltagernes digitaliserings-parathed er?
  • Har du kortlagt og harmoniseret salgsprocessen?
  • Hvem skal deltage i projektet? Det skal være salgschefen og en repræsentant fra sælgerstaben.
  • Kan projektdeltagerne være tilgængelige i de 5 dage? Og er de afklarede og beslutningsdygtige?

5. Økonomien

Efter mødet kan vi give dig en fast pris på dit Unbox-projekt.

Vi glæder os til at snakke med dig.

Med venlig hilsen
Abakion

Book en samtale

Book en Unbox-samtale