Om forfatteren

Michael Møller-Jensen

Michael Møller-Jensen

Michael er Chief Customer Officer, Business Unit Manager og medlem af den øverste ledergruppe i Abakion. Det betyder i praksis, at han er leder af konsulentforretningen og er ansvarlig for, at kunderne får en god oplevelse hos Abakion. Han fungerer desuden som strategisk rådgiver, når kunder har brug for hjælp eller inspiration til at planlægge en digital omstilling.

Titel: Chief Customer Officer og Business Unit Manager
Telefon: +45 21 41 84 07
Email: [email protected]

Michael Møller-Jensen hos Abakion

Michael Møller-Jensen

Michael er Chief Customer Officer, Business Unit Manager og medlem af den øverste ledergruppe i Abakion. Han har været med på hele rejsen, og har rundet 20 års erfaring hos Abakion.

Michael har en del erhvervserfaring fra tidligere, da han i 10 år har arbejdet som superbruger på Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV), hvor han har siddet på den anden side af bordet i salg, lager, produktion og distributions funktioner.

Derudover har Michael også været en del af mange projekter i udlandet, som har været rullet ud til multisitet selskaber i hele verden, hvor hans rolle har været som konsulent/arkitekt. Nu sidder han som leder af konsulentforretningen, hvor han er ansvarlig for at kunderne får en god oplevelse hos Abakion.

Han er en populær rådgiver i Abakion teamet for digital rådgivning, da han både bevæger sig en del indenfor strategi, men også ledelse. Når kunderne ønsker at skabe sammenhæng fra det strategiske niveau til den konkrete plan, så er Michael klar til at dele ud af sin viden og erfaringer.