Hvilken service får du som kunde hos os?
Hos Abakion stræber vi efter at yde Danmarks bedste kundeservice på Microsofts forretningsløsninger.
Dine IT-løsninger skal skabe mest mulig værdi og hjælpe med, at du når dine forretningsmæssige mål.
Og vi skal sørge for, at du er parat til forandringer og vækst.
Dine IT-løsninger skal være forandringsparate, når markedet kræver det – så din virksomhed er parat til vækst, når mulighederne byder sig.

Din situation
Lad os begynde med at tage udgangspunkt i din aktuelle situation.
Du er ikke på udkig efter et nyt IT-system.
Men du søger måske en ny samarbejdspartner, der kan yde kompetent service, fx inden for ERP, BI, CRM eller ecommerce.
Vi kan hjælpe dig i tre forskellige situationer:
Efter dit projekt
De fleste IT-leverandører fokuserer på, hvordan de gennemfører en leverance til den aftalte tid, økonomi og omfang.
Men i et langsigtet samarbejde er det også vigtigt at aftale, hvad der sker efter et projekt.
Når projektet er færdigt, så rykker projektlederen og forretningskonsulenterne videre til et andet projekt, og så er det vigtigt, at du har en gennemgående kontaktperson, som proaktivt kan hjælpe med alt det, som er vigtigt efter afslutningen af et projekt:
At brugerne kommer godt i gang med at anvende den nye løsning.
At dine brugere ændrer adfærd og udnytter de nye muligheder.
At du får høstet de gevinster, som var formålet med projektet.
At nyopdagede behov og udfordringer bliver adresseret.
Vi er ikke drevet af kortsigtede mål. Det er bedst forretning for alle, at du er glad i dag og har lyst til at udvikle din forretning i samarbejde med os i al fremtid.
Vi ønsker at samarbejde i årtier.
Følg med
i de Microsoft forretningsløsninger, du anvender
Gode råd fra din Customer Manager
Nu skal du møde den vigtigste person i dit samarbejde med Abakion. Det er din Customer Manager.
Vores samarbejde kan begynde på mange måder – med et nyt projekt, med en enkelt konsulentydelse, eller med at vi varetager supporten på din eksisterende løsning. Uanset hvor vores samarbejde begynder, så knytter vi en Customer Manager til dig.
Din Customer Manager er dit faste holdepunkt i samarbejdet med supporterne og konsulenterne fra Abakion. Din Customer Manager varetager dine interesser, og personen bliver ikke målt på omsætning, færdiggørelsesgrader og den slags. Din Customer Manager bliver udelukkende målt på, hvor glad du er.
Vi sørger for at udfordre dig, når vi har noget klogt at bidrage med. Vi bruger energi på at etablere roller og kontaktflader, så vi kan komme tættere på dig, få lejlighed til at lytte og forstå dig bedre, inddrage dig i beslutninger og finde gode måder til at give dig præcis den information, du har behov for.
Du kan altid snakke med din Customer Manager.
Løbende forretningsudvikling med pakketerede ydelser
Når du har nye ambitioner, så har vi et stort katalog af standardiserede produkter og ydelser, som du kan trække på. Så kan du nemt udvikle din forretning.
Du kan naturligvis få bygget alt mellem himmel og jord hos os. Men vi synes alligevel ikke, at det er nødvendigt at opfinde den dybe tallerken hver gang.
Derfor har vi standardiseret alle de ydelser og produkter, som vi ofte leverer.
Når du har et behov, som vi skal hjælpe med at løse, så vil vi hellere møde dig med skabeloner – end med en tom notesblok.
Du er velkommen til at hoppe over i kataloget over produkter og services, men det nemmeste er at tale med en Customer Manager hos os. De er nemlig gode til at guide dig til at finde præcis, hvad du har behov for. Du kan ringe til os på 70 23 23 17.
Din situation
Der er to situationer, hvor vi kan hjælpe dig med forretningsudvikling med alle de pakketerede ydelser:
- Ny samarbejdspartner:Du søger en ny samarbejdspartner, som er bedre til at supportere din forretningsløsning, og som bedre kan hjælpe dig med at udnytte Microsofts moderne verden med Cloud, Apps, Power Platform osv.
- Nye ambitioner:Du har allerede et godt samarbejde med Abakion, og du har nye ambitioner om at understøtte flere forretningsprocesser med dine IT-løsninger, fx når dine forretningsløsninger skal understøtte vækst eller forandringer for at følge med markedet.
Hvis du står i en af disse situationer, så vil vi foreslå at begynde med en “Forretnings-scoping“.
Det er en workshop, hvor vi sammen dokumenterer dit systemlandskab og dit applikationslandskab, så vi har en fælles forståelse af det system, Abakion skal varetage driften af, og så lægger vi en fælles plan for nye tiltag og eventuelle leverancer fra Abakion.
Forretningsscopingen er et rigtig godt grundlag for et godt samarbejde.
Og når vi har det overblik, så bringer vi alle de pakketerede ydelser i spil, så vi kan komme hurtigt i mål med dine ambitioner. Dyk ned i en Forretnings-scoping her
Vores mål er at sørge for at du er parat til forandringer, når markedet kræver det, og klar til vækst når mulighederne tilbyder sig.
Personlig support
Når du i dagligdagen har behov for service og brugerhjælp til Business Central, så sidder vores support-konsulenter klar til at tage imod din henvendelse på telefon eller email.
Den afdeling kalder vi Frontdesk, og vores 15 Frontdesk-konsulenter fokuserer 100% på at hjælpe dig, når du har behov for det. Fra den første kontakt tager de ansvaret for din udfordring, sørger for at de forstår dine behov, og følger opgaven i mål.
Vi sætter en ære i at kende dig. Det gør en stor forskel, når vi på forhånd ved noget om dig og din virksomhed, og hvilke løsninger du bruger.
Erfaring og tilgængelighed
Vores supportkonsulenter bliver ikke sendt ud på kundeprojekter, så de er altid klar til at hjælpe, når du henvender dig.
I vores support-afdeling møder du nogle af de mest erfarne konsulenter, vi har i Abakion. Vi mener, at erfarne konsulenter i frontlinjen er bedst for både dig og os.
Gode forbindelser
Vi er også den Support-afdeling, som har de bedste forbindelser hos Microsoft. Vi har mange kunder på Microsofts forretningsløsninger, og det giver os en vægt hos Microsoft, som vi udnytter på vores kunders vegne. Vi kan tage direkte fat i de rette personer hos Microsoft og hoppe udenom bureaukratiet. Det giver meget hurtigere løsninger på komplekse udfordringer.
Det er ikke længere dit problem
Vi tager ansvaret og vender altid tilbage. Det er altid os der har bolden. Når du lægger røret på, så har du en oplevelse af, at vi har taget din problemstilling til os. Det er ikke længere dit problem.
Kom og vær med
i Danmarks nok største support-tjeneste på Business Central.
Få al den hjælp til Business Central du har brug for – på abonnement.
Timeprisen på support er 0 kr.