Moderne Sagsbehandling for Advokater
med Abakion Legal til Business Central

Abakion Legal til Microsoft Dynamics 365 Business Central

Abakion Legal er både moderne sagsbehandling og økonomistyring for advokatvirksomheder.

Abakion Legal er en app til Microsoft Dynamics 365 Business Central, der skaber en samlet løsning sagsbehandling og økonomistyring for advokatfirmaer, der inkluderer sagsbehandling i Microsoft Office 365 Outlook og dokumenthåndtering i Microsoft SharePoint.

Betjening af Abakion Legal i Outlook

Sagskort i Abakion Legal

Rollecenter som indgangsvinkel

Overblik over tidsregistreringer

Som advokat kan du tilgå dine dokumenter, rapporter, og have alle funktioner til sagsbehandling tilgængelig på alle dine enheder, både online og offline.

Løsningen er designet til, at du som advokat kun arbejder i Outlook. De relevante funktioner er samlet i din Outlook, og det sparer tid, at du kan gøre alt i én arbejdsgang.

Uden at du behøver at gøre noget for det, så har bogholderen alt til rådighed for at kunne fakturere og klare al økonomistyring. Det er fordelen ved, at din sagsbehandling og økonomistyring er i samme system. Læs mere om løsningen her.

For Advokaten

For Advokaten:

Abakion Legal App
  • Journalisér dokumenter via drag’n’drop direkte i din Outlook.
  • Brevflet dokumenter på få sekunder.
  • Fakturér dit tidsforbrug direkte fra Outlook.
  • Strukturér dit arbejde og skab overblik.
For Bogholderen

For Bogholderen:

Abakion Legal App
  • Faktureringsgrundlaget er altid parat – uden at advokaterne skal overføre data eller gøre noget.
  • Løsningen er bygget på Microsofts Busines Central, og det giver bogholderen et komplet system til økonomistyring, likviditetsstyring og meget mere.

Funktionerne i Abakion Legal

Én samlet arbejdsgang i Outlook

Alle advokatens funktioner er samlet i én arbejdsgang med dokumentstyring, journalisering, sagshåndtering og tidsregistrering – mens du sender og modtager emails.

Journalisering i Abakion Legal

Journalisér emails fra Outlook via drag’n’drop.

Tidsregistrering i Abakion Legal

Effektiv tidsregistrering på sager direkte i din Outlook.

Styr relationer i Abakion Legal

Styr relationer, parter, opgaver osv. – og søg på tværs af alt.

Fakturering med Abakion Legal

Styr hele advokatfirmaets økonomi i Business Central. Faktureringsgrundlaget er altid opdateret og klar.

Tilgængelig på Microsoft AppSource

Denne app er tilgængelig på Microsoft AppSource. Den er evalueret og godkendt af Microsoft til at blive udbudt som app i deres butik for Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Available on Microsoft AppSource

This app is available on Microsoft AppSource. It has been reviewed and approved by Microsoft to be offered as an app on their app store for Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Tom Dornonville de la Cour hos Abakion

Snak med os

Stil dit spørgsmål og få en snak med Tom Dornonville de la Cour om, hvad der skal til for at din advokatvirksomhed kan komme i gang med Abakion Legal.
[email protected]

Support

Online bruger­hjælp

Hvis du har spørgsmål til betjening af løsningen, så se vores online guide med brugerhjælp til de hyppigst anvendte funktioner i Abakion Legal.

Brugerhjælp »

Support på Abakion Legal

Personlig support

Hvis du har support-spørgsmål vedrørerende denne app, så kan du kontakte os på: [email protected] eller ringe til os på +45 70 23 23 17. Vi vil guide dig frem til den rette hjælp. Support ydes alle hverdage fra 08:30 til 16:00, dog fredag fra 08:30 til 15:30.

Vi stræber efter at give dig et kvalificeret svar så hurtigt som muligt, senest inden for 24 timer men ofte meget hurtigere.

Vi vil til enhver tid holde dig informeret om, hvem der arbejder på din supporthenvendelse, og hvornår du kan forvente et svar.