Om forfatteren

Rune Daub
Rune var indtil 2023 Senior Consultant Dynamics 365 hos Abakion, hvor han udviklede og implementerede Microsoft Dynamics 365 for Sales, med særligt fokus på kundens organisationsudvikling samt Change Management processer.
Titel: var Senior Consultant Dynamics 365
Telefon: +45 70 23 23 17
Email: [email protected]
Rune Daub
Rune Daub skaber tryghed hos kunden med sine mere end 15 års erfaring med CRM udvikling, projektledelse, organisationsudvikling samt ledelse i forandringsparathed.
Rune er uddannet fra Copenhagen Business School med en cand.merc. i Strategi, Organisation og Ledelse.
Sammen med to kollegaer står Rune bag virksomheden Dynateam CRM A/S, som blev opkøbt af Abakion i 2018. Dynateam CRM var specialiseret i de kunderettede forretningsprocesser, sales og field service, som typisk er dem, vi kalder CRM.
Rune har certificiceringer i CRM 4.0, CRM 2011, CRM 2013, CRM 2015, CRM 2016, Dynamics 365, salgspecialist, presales specialist, Scrum master og SureStep.
Intro til Field Service med Dynamics 365
Se en demo af Field Service-løsningen, som er en del af Dynamics 365-platformen, med fokus på kørende teknikere og servicemedarbejdere.
Skal Marketing og Salg dele data i et fælles CRM-system?
Det lyder jo som et teknisk spørgsmål. Men svaret på spørgsmålet ligger i et mere fundamentalt spørgsmål i din virksomhed, som du måske overser.
De 9 fedeste features i Dynamics 365 for Sales du skal kende
Første frigivelsesbølge fra Microsoft er skyllet ind over os, og hvis du, ligesom jeg, altid er spændt på hvordan nyhederne kan påvirke dagligdagen så bør du læse med her.
Et CRM-projekt er et forandrings-projekt
Det kan godt være, at virksomheder ringer til os, fordi de har brug for et CRM-system. Men det er alligevel tankevækkende så lidt af dialogen, der handler om selve systemet.
Sådan skaber du gode kundeoplevelser og mersalg med IT til booking
Det er typisk de samme steder, det går galt for organisationer, der skal styre bookinger. Jeg fortæller her, hvordan du kan bruge IT til at forbedre både kundeoplevelser og omsætning – og hvad dine første skridt på rejsen skal være.