Oplev Abakion Legal
Tom Dornonville de la Cour og Jacob Reimer Olesen demonstrerer løsningen for dig – og du kan stille alle dine spørgsmål.
Du deltager uden kamera, og du vælger selv, om du vil stille spørgsmål eller bare lytte med.
Sådan gør Abakion Legal din hverdag nemmere
Hold møder online
Du kan møde din klient på Teams, dele dokumenter i sikkerhed, chatte privat med kollegerne og tilgå alle dokumenter på sagen direkte i Teams
Tag dokumenter
med overalt
Du kan tage alle sagens akter med offline i retssalen. Du kan sidde på en ødegård og arbejde offline på sagens dokumenter – og synkronisere arbejdet, når du vender hjem
Drop fjernskrivebordet
Fjernskrivebordet hæmmer din produktivitet og gør samarbejde med kollegerne besværligt. Og så er det irriterende. Fjernskrivebord er heldigvis fortid.
Gør likviditeten bedre
Send fakturaen straks, og få pengene hurtigere i hus, inden kunden har glemt dit gode arbejde. Og få udlæg med i samme omgang
Godkend fakturaer
uden papir
Du sidder i sommerhuset og tjekker fakturaer på den bærbare. Du har ikke behov for papirer. Du bruger bare en app i Outlook
Til store og til små
Du kan begynde med Abakion Legal som nystartet
advokat – og vokse med løsningen, efterhånden
som dit advokatfirma bliver større og større.
Nystartede
advokater
Du har startet dit eget advokatfirma, og du skal undgå at bruge tid på manuel håndtering og repetitive opgaver. Abakion Legal gør det nemt at være nystartet advokat.
Små
advokatfirmaer
Skab overblik over dit firma, lad systemet holde styr på processerne for dig, og fokusér på at øge indtjeningen. Abakion Legal hjælper små advokatfirmaer med at blive effektive.
Større
advokathuse
Få alle de værktøjer, som store advokathuse har behov for. Udnyt de stærke funktioner til fakturacontrolling og tilsvar til at spare meget tid. Abakion Legal giver dig kontrollen.
Elsket og brugt af
mere end 3.000 hver dag
Vi har mange glade kunder
”Systemets design bærer præg af, at der er kigget grundigt på den almindelige ekspeditionsproces. Det giver Abakion Legal (Navokat) et naturligt flow.”
Troels Rovsing Koch, advokat og partner hos Rovsing Advokater
» Læs hele artiklen her”Vi har set, hvad det betyder i dagligdagen, og det gjorde os i Reimer Legal overbeviste om, at vi skulle have et advokatsystem fra begyndelsen.”
Janie C. Nielsen, advokat og partner hos Reimer Legal
Abakion Legal er det nye navn for Navokat, som i mange år har været en af de mest kendte løsninger til advokatfirmaer i Danmark.
I efteråret 2020 opgraderede vi Navokat til den nyeste Microsoft ERP-løsning, som hedder Dynamics 365 Business Central, som er en ægte cloud-løsning, og i den forbindelse gjorde vi også løsningen tilgængelig for advokatfirmaer uden for Danmark. Derfor var det tid til et navnskifte, og vi valgte at omdøbe Navokat til Abakion Legal, som sikkert er nemmere at udtale rundt om i verden. Men du er meget velkommen til stadig at kalde din løsning for Navokat. Det kommer vi også selv til at gøre ind i mellem.
Advokaten og bogholderen skal være på samme hold
Hvis du skal have en sund forretning, så skal du både kunne sagsbehandle effektivt – og du skal kunne omsætte det til penge.
Sagsbehandling og økonomi hænger tæt sammen, og vi synes ikke, at det giver mening af have en separat sagsløsning, der skal integrere til et andet system for at overføre data, hver gang der er noget, der handler om penge.
De advokatsystemer, der ikke er bygget på et økonomisystem, vil tale varmt for en integration, men der er altid noget, der bliver tabt i oversættelsen. Separate løsninger giver altid manuelle processer.
Hvis du vil være virkelig effektiv, så skal du vælge en løsning, der omfatter både sagsbehandling og økonomistyring.
Bliv betalt hurtigere
Registrér tidsforbrug direkte i Outlook som en del af din arbejdsgang. Så kan du straks danne fakturaer på baggrund af tidsregistreringerne.
Tidsregistrering er kun smart, når registreringerne går direkte ind i økonomisystemet. Det er en af fordelene ved, at Abakion Legal er bygget på et ERP-system.
Nem tidsregistrering er ikke smart, hvis det giver ekstra arbejde, når der skal dannes fakturaer.
Håndter tilsvar på få minutter
Registrér tidsforbrug direkte i Outlook som en del af din arbejdsgang. Så kan du straks danne fakturaer på baggrund af tidsregistreringerne.
Du kan få svar på differencer inden for få minutter – og systemet hjælper dig med at udregne reguleringer.
Håndtering af tilsvar i Abakion Legal er ikke gør-det-selv som i andre systemer. Det er full-service, og det kommer virkelig til sin ret, at Abakion Legal er bygget på et ERP-system.
Spar tid på fakturacontrolling
Fakturacontrolling er en funktionalitet, der kan være enormt tidsbesparende for advokater.
I Abakion Legal har vi fjernet papiret, så du kan klare fakturacontrolling direkte i en browser. Så kan du godkende fakturaer uden den traditionelle stak af papir.
Vi har en kunde, der siger, at de sparer en million kroner om året alene på denne funktion.
Vi hjælper dig med at komme hurtigt i gang
Præsentation
Vi gennemgår løsningen for jer og indgår en aftale.
Dataindsamling
I samler jeres data om klienter, parter, sager osv.
Implementering
Vi indlæser jeres data og gør løsningen klar til brug.
Igangsætning
I får adgang til løsningen, og vi underviser jer, og så er I kørende.
… og du behøver ikke at interessere dig for IT
Alt kører over internettet.
Der skal ikke installeres noget. Du logger bare ind, lige som når du tjekker din email på nettet.
Du er i gang på 14 dage,
så du ikke skal bruge tid på IT-projekter. Brug hellere din tid på din advokatforretning.
Vi sidder klar til at hjælpe
på både email og telefon. IT må ikke spilde din arbejdstid.
Compliance og teknologi
Abakion Legal er en Cloud-løsning, som er Software-as-a-Service. Løsningen er bygget i ERP-løsningen Microsoft Dynamics 365 Business Central, og den driftes af Microsoft i deres eget datacenter. Abakion Legal er verificeret af Microsoft, hvilket garanterer, at løsningen lever op til Microsofts krav og standarder. Microsoft tilbyder Abakion Legal på deres app-butik Microsoft AppSource.
Client-Matter-Intake
En trin-for-trin guide hjælper med anti-hvidvask, compliance, GDPR og interessekonflikt-tjek.
GDPR
Abakion Legal giver dig værktøjerne til at overholde GDPR og bevare kontrollen over data. Læs ekspertens gode råd her.
Sikkerhed
Microsofts datacenter er et af de mest sikre miljøer, både hvad angår driftsikkerhed og sikkerhed mod hacking.
Brugersikkerhed
Udnyt Microsofts features til at styre rollebaserede brugerrettigheder, password-politikker og bruger-administration.
Du behøver ikke interessere dig for teknologi
Hånd i hånd med verden
Sagsbehandling og compliance med Microsoft Teams
Når du møder din klient på Teams, så er der et eksternt rum, der er krypteret og GDPR-compliant, og et internt, hvor du kan se alle dokumenter og chatte med kolleger
Det daglige arbejde i
Microsoft Outlook
Meget af dit daglige arbejde foregår i Outlook med emails og aftaler. Herfra kan du sagsbehandle, journalisere, tidsregistrere m.m. Alle relevante værktøjer skal være ved hånden i Outlook.
Dokumenthåndtering med Microsoft SharePoint
Uanset om du er online eller offline kan du tilgå dokumenter på alle dine enheder. Du kan dele dokumenter og styre rettigheder.
Find de reelle ejere med Lasso X
Identificér de reelle ejere bag enhver dansk virksomhed, som Hvidvaskloven og AML (Anti Money Laundering)-regulativer foreskriver.
Elektroniske signeringsprocesser med esignatur
Underskriv dine dokumenter sikkert, hurtigt og effektivt med en elektronisk signeringsproces fra start til slut.
Paradigme-samling med Pingo Documents
Hvis du ikke vil bygge din egen paradigmesamling, så brug Pingos imponerende samling af skabeloner, der er bygget af eksperter inden for hvert fagområde.
Indsigt og beslutnings-grundlag med Microsoft Power BI
Business Intelligence-løsningen Power BI har virkelig gode rapporteringsmuligheder. Løsningen er ideel til advokatfirmaer. Se de mange eksempler på dashboards her.
Know Your Customer med Penneo
Bliv hvidvask-compliant med et system, der kortlægger dine kunders reelle ejere, indhenter identitets-dokumenter og udarbejder risikovurderinger.
Prisen på Abakion Legal
Komplette brugere
Inkluderer Abakion Legal
+ Outlook plugin
+ Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Lette brugere
fakturere og oprette klienter og sager.
Inkluderer Abakion Legal
+ Outlook plugin
+ Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Vi er her for at hjælpe
Vores mantra er, at IT-løsninger ikke skal spilde din arbejdstid. Derfor går vi meget op i at kunne tilbyde dig hurtig support, så du hurtigt kan komme videre.
Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål på både mail og telefon. Med nogle af de bedste supportere i branchen og en solid ekspertviden, sørger vi for, at du hurtigt kan komme tilbage til arbejdet.
Vi stræber efter at give dig et kvalificeret svar så hurtigt som muligt, mindst inden for 24 timer, men ofte meget hurtigere.
VIL DU VIDE MERE?
Stil et spørgsmål og få en
snak med Jacob Reimer Olesen
om jeres behov.
Tlf. 27 85 95 15 | jol@abakion.com