Abakion Legal for advokatvirksomheder

Funktionerne i Abakion Legal

Betjening af Abakion Legal i Outlook

Sagskort i Abakion Legal

Rollecenter som indgangsvinkel

Overblik over tidsregistreringer

Som advokat kan du tilgå dine dokumenter, rapporter, og have alle funktioner til sagsbehandling tilgængelig på alle dine enheder, både online og offline.

Løsningen er designet til, at du som advokat kun arbejder i Outlook. De relevante funktioner er samlet i din Outlook, og det sparer tid, at du kan gøre alt i én arbejdsgang.

Uden at du behøver at gøre noget for det, så har bogholderen alt til rådighed for at kunne fakturere og klare al økonomistyring. Det er fordelen ved, at din sagsbehandling og økonomistyring er i samme system.

Se andre gode værktøjer til dit advokatfirma »

Navokat

Abakion Legal er det nye navn for Navokat, som i mange år har været en af de mest udbredte løsninger til advokatfirmaer i Danmark.

For Advokaten

For Advokaten:

Funktioner
  • Journalisér dokumenter via drag’n’drop direkte i din Outlook.
  • Brevflet dokumenter på få sekunder.
  • Fakturér dit tidsforbrug direkte fra Outlook.
  • Strukturér dit arbejde og skab overblik.
For Bogholderen

For Bogholderen:

Funktioner
  • Faktureringsgrundlaget er altid parat – uden at advokaterne skal overføre data eller gøre noget.
  • Løsningen er bygget på Microsofts Busines Central, og det giver bogholderen et komplet system til økonomistyring, likviditetsstyring og meget mere.

Klar dit arbejde i Outlook

Brug Abakion Legal direkte i Outlook. Abakion Legal finder selv de sager der er relateret til emailen. Du kan åbne en sag og se de centrale oplysninger om sagen, fx uafregnet tid og beløb. Og du kan åbne i et større vindue for at se detaljer.

Redigér sagerne i Outlook

Du kan redigere sager og kontaktpersoner direkte i højre side af Outlook. Og du kan åbne sagskortet og få adgang til alle funktionerne på sagen.

Abakion Legal på mobiltelefon
Du kan bruge Abakion Legal – uanset hvilken enhed du har til rådighed; iPhone, Android, iPad, tablet, PC eller Mac. Dit sagsbehandlings- og økonomisystem er tilgængeligt, når du er på kontoret, hos klienter, på farten eller hvor du end befinder dig.
Søgning i Abakion Legal
Med Abakion Legal SharePoint fritekstsøgning kan du søge på tværs af fil-typer, sager, klienter og perioder, på f.eks. et navn, et bestemt ord eller en formulering.
Sager i Abakion Legal
Fra SharePoint kan du udlæse filer eller mapper, så du kan arbejde offline uden internet-adgang. Når du er online igen, synkroniseres filer og mapper automatisk tilbage med dine tilføjelser.

Opret ny kontaktperson fra en email

Opret en ny kontaktperson på en sag direkte fra en email. Kontaktoplysningerne trækker systemet automatisk fra emailen. Og så skal du bare vælge sag og typen af relation.

Håndtér tilsvar på få minutter

Hold styr på klientmiddelkontoen, og dan kontoudtog for hver klient, og foretag tilsvarsregulering. Få svar på differencer inden for få minutter – og bogfør selv reguleringen.

Du kan anvende Business Intelligence-løsningen Power BI sammen med Abakion Legal. Det giver virkelig gode rapporteringsmuligheder. Det er en løsning, som er klar til brug, og er skræddersyet til advokatfirmaer. Prøv selv løsningen her – og se de mange dashboards.
GDPR med Abakion Legal
Abakion Legal hjælper dig med databeskyttelse for at overholde GDPR og med datasikkerhed. Læs her om funktionerne i løsningen – og læs også vores gode råd til hvordan advokater skal overholde GDPR i sagsbehandling.
box-headset-solon

VIL DU VIDE MERE?


Stil et spørgsmål og få en
snak med Christian Solon
om jeres behov.

Tlf. 53 75 40 19 | [email protected]

Navn*