Book en gratis
Unbox-samtale

Unbox af Abakion 365 er en projektform til at migrere til Dynamics NAV 2018 eller Dynamics 365 på én arbejdsuge.

Unbox-projekt til Dynamics 365 Business Central

Før du træffer en beslutning om et Unbox-projekt, så holder vi en kvalificeringssamtale sammen.

Det er en 1-times samtale mellem dig og vores ekspert i Unbox-projekter, hvor vi prøver at få alt på bordet fra begyndelsen af.

Vi stiller alle de spørgsmål, der typisk afdækker udfordringer eller kompleksitet.

Du nævner alle dine specielle behov og stiller alle de spørgsmål, du skal have afklaret.

Med Unbox-samtalen kan du vurdere, om Unbox-projektformen passer til din virksomhed – og vi kan vurdere, om der er noget, der falder uden for et Unbox-projekts rammer.

Undersøg om et Unbox-projekt er relevant for dig

ERP - fortsæt med

Kontakt os
Stil os et spørgsmål her
eller ring til os på 70 23 23 16

Læs om Unbox-projektformen
Sådan migrerer du til Dynamics 365 Business Central eller Dynamics NAV på 5 dage

Pakkeløsningen Abakion 365
Abonnement inkl. opgraderinger og ubegrænset support

Book en samtale

Book en Unbox-samtale

Du får en time sammen med Sune Lohse, hvor I snakker om det, der er relevant for et eventuelt Unbox-projekt hos dig.
Det er gratis – det er uforpligtende – og det er nemt, fordi vi holder mødet på Skype.

Sune Lohse afholder kvalifikationssamtalen
Sune Lohse hjælper dig til at vurdere, om Unbox er noget for dig – på en times samtale via Skype.
Kvalificeringssamtale formål

Formålet

Det er vigtigt for os, at du ved, hvad du går ind til, og at vi sammen er sikre på, at din virksomhed passer til Unbox-konceptet.

Derfor afholder vi denne samtale, hvor vi kvalificerer projektet og stiller de relevante spørgsmål.

Vi skal sammen undersøge, om der er nogle specielle forhold i din virksomhed, så vi ikke støder på overraskelser undervejs.

Ordet ”sammen” er vigtigt i denne sammenhæng.

Vi vil naturligvis gøre alt for at afdække alt på forhånd, men du bærer også en stor del af ansvaret for, at Unbox-samtalen bliver en succes. Det er dig, der kender din virksomhed bedst, så du skal forberede dig på at nævne alle de forhold, hvor din virksomhed eller dit ERP-system har specielle behov.

Derfor er Unbox-samtalen heller ikke en garanti fra vores side – men den er et effektivt værktøj for både dig og os til at sikre, at alle er bedst muligt forberedte på, hvad vi møder undervejs i projektet.

Kvalificeringssamtale agenda

Agendaen

1. Indledende overblik

Vi sørger for, at du har overblik over, hvordan et Unbox-projekt forløber.

2. Forudsætningerne

Vi har standardiseret de spørgsmål, som vi vil stille i løbet af samtalen. Det er en række forudsætninger for et Unbox-projekt, som du skal forholde dig til.

Du må gerne på forhånd forholde dig til de følgende punkter og tænke over, om der er noget specielt, vi skal tale om.

  • Cloud
    Du skal være indstillet på at afvikle din ERP-løsning i Microsofts cloud-miljø, og abonnere på ERP-løsningen – i stedet for at købe en licens.
  • Standard-apps
    Du skal kunne se fordelen i at bruge standard-apps, der giver dig forandringsparathed – i stedet for special-tilpasninger udviklet kun til dig.
  • Funktionsbehov
    Dit funktionsbehov skal dermed også kunne dækkes af standard-apps. Det kan det hos langt de fleste mindre virksomheder, men du skal være indstillet på alternative løsninger, hvis standard-apps ikke dækker alle dine processer.
  • Best Practice-opsætning
    Du skal se fordelen i at anvende en best practice-opsætning og kontoplan, som sparer hundrede af timers opsætningsarbejde.
  • Organisation
    Din organisation skal være klar på at ekspedere alt inden for én uge. Alle deltagere skal være afklarede og beslutningsdygtige. Hvis alle beslutninger kræver workshops og godkendelses-processer, så giver det sig selv, at tiden løber fra os.

3. Dine specielle behov

Som forberedelse til dette møde må du gerne skabe dig et overblik over, hvilke specielle behov din virksomhed har.

  • Tilretninger
    Er der tilretninger i den gamle ERP-løsning, som du ikke kan leve uden i den nye løsning? Vi tænker både på funktionalitet og felter, som er tilføjet eller ændret.
  • Moduler
    Er der moduler i den gamle ERP-løsning, som går ud over den grundlæggende finans, debitor, kreditor, lager, indkøb, salg? Anvender du fx produktionsstyring, warehouse management, shop floor, intercompany, document capture, løn-modul eller andet?
  • Nye behov
    Har din virksomhed nye styringsbehov, som du forventer understøttet af den nye ERP-løsning?
  • Integration
    Skal din ERP-løsning være integreret til andre systemer eller databaser, fx CRM, webshop, spedition, eller andet? Eller anvender du EDI til dataudveksling?

4. Økonomien

Efter Unbox-samtalen kan vi give dig en fast pris på dit projekt.

Vi glæder os til at snakke med dig.

Med venlig hilsen
Abakion

Book en samtale

Book en Unbox-samtale