Optimér salget med Linkedin og AI

Dynamics 365 handler ikke kun om ERP. I dag er Business Central (NAV) en del af Dynamics 365-pakken, som indeholder mange andre spændende teknologier og systemer. Du bør overveje, om der er andre dele af pakken, ud over ERP, som du skal udnytte.

I dette indlæg sætter Steen Helmer fokus på Linkedin og CRM, som kan være en del af Dynamics 365-pakken.

Det handler grundlæggende om dine forretningsmæssige muligheder med at udnytte andre dele af Dynamics 365 til salg og forretningsudvikling.

Det gør han ud fra en forretningsmæssig tilgang. Steen er ikke teknisk men forretningsorienteret – han hjælper dig med at finde ud af, hvad du skal bruge teknologien til, før du kaster dig over løsningerne.

Du har adgang til en enorm mængde data, fordi Microsoft har købt LinkedIn. Men det kan være svært at skabe værdi med LinkedIn-data uden at bruge for meget tid.

Steen fortæller, hvordan du kan anvende automatisering, machine learning og kunstig intelligens (AI) til at styrke og effektivisere salg og forretningsudvikling.

Vi skal konkret høre, hvordan LinkedIn, Sales Navigator og 3. part add-ons kan anvendes til at optimere indsigt i jeres udvalgte målgruppe, skabe synlighed af jer og jeres produkter/services samt genere kvalificerede leads uanset om det er kunder, nye medarbejdere eller samarbejdspartnere.

Steen giver dig konkrete eksempler på, hvordan du kan være mere effektiv og spare tid ved hjælp af LinkedIn uanset om du ønsker at optimere virksomhedens positionering, salg, marketing eller rekruttering.

Dette indlæg kan opleves på Dynamics Konferencen 2019.
Klik her for at læse programmet.

Steen Helmer på Dynamics-konferencen

Steen Helmer

Executive Partner
TBK Consult

Steen er Executive Partner i TBK Consult, hvor han hjælper virksomheder med at effektivisere og forretningsudvikle med teknologi og sociale medier.

Steen har mere end 15 års operationel erfaring med international forretningsudvikling inden for kommerciel ledelse i IT-branchen.