Brug Best Practice opsætning i Business Central og start flyvende

Vores skabeloner for opsætning af Business Central er baseret på årtiers erfaringer, og de bruges hos rigtig mange virksomheder, både store og små. Vi føler os meget trygge ved, at skabelonerne også kan bruges i din virksomhed

Spring opsætnings­arbejdet over

Best Practice opsætning

Når vi taler om Best Practice, så handler det om, at vi har udført en stor del af opsætningsarbejdet på forhånd.

Du behøver ikke at betale for alt det, vi allerede har gjort før.

Vores best practice-opsætning udfylder automatisk mere end 150 tabeller og giver dig også et valg mellem 6 standardkontoplaner, der er klar til brug. Det sparer rigtig mange timers arbejde.

Det er denne Best Practice, der skaber sikkerhed for at al opsætning er valid, og så kan du bruge pengene på noget andet, som skaber værdi for din forretning.

Du kan fx tilføje moduler med ét enkelt klik, fordi standardopsætningen er på plads.

Afprøvet gennem mange år

Vi er ikke i tvivl om, at vores best practice-opsætning virker efter hensigten, for vi har anvendt den hos mange kunder i adskillige år. Vi ved, at de fleste virksomheder passer ind i vores standard.

Men du kan naturligvis sagtens få lov til at kigge nærmere på standardopsætningen, før du beslutter dig, så du kan være sikker på, at du kan se dig selv i det hele.

Du kan godt tilføje og ændre i opsætningen efterfølgende – du kan fx tilføje konti til kontoplanen – men du kan ikke ændre i kernen af standardopsætningen, hvis du ønsker at din løsning skal være vedligeholdelsesfri og nem at supportere. Men vi skal nok rådgive dig igennem de ændringer og tilføjelser, du ønsker at foretage.

Her får du Best Practice opsætning

Projekter

I langt de fleste Business Central-projekter anvender vi Best Practice opsætning. Selv om du ønsker noget helt specifikt, så er det altid smartere at begynde med en skabelon for opsætningen af Business Central-løsningen – end at starte fra bunden.

Projekter »

Unbox – Skabelonprojekt

Unbox er projektformen, hvor vi implementerer Business Central på 1,5 uge. Unbox er tilrettelagt med skabeloner, så projektet er hurtigt, enkelt og til fast pris. Og en af de skabeloner, vi anvender, er naturligvis Best Practice opsætningen.

Unbox »

Gør-det-selv med Go

Abakion Go er værktøjet, der sætter dig i stand til at implementere Business Central på egen hånd. Du følger en guide og anvender vores skabeloner i alle trin af processen. Og en af de skabeloner, vi anvender, er naturligvis Best Practice opsætningen.

Gør-det-selv »

Bo Hansen Hansen hos Abakion

Snak med et menneske

Stil et spørgsmål og få en snak med vores app-manager Bo H. Hansen
[email protected]

Du kan også være så heldig at komme til at snakke med Sune, Christina, Nadezda, Jesper eller Bernt

Navn*