De 4 uundværlige apps alle har brug for i Business Central

App Bundle er en samling af uundværlige apps, som alle virksomheder har behov for i Business Central. Det er alt det, som du traditionelt ville hyre en konsulent til at tilrette. Og det er samtidig en god måde at opnå en markant rabat på yderligere apps til Dynamics 365 Business Central.

App Bundle til Microsoft Dynamics 365 Business Central
Abakion App Bundle

Microsofts standard er ikke nok

Det ville være dejligt, hvis du bare kunne bruge den ERP-løsning, som Microsoft leverer, helt uden at ændre på noget. Problemet er, at løsningen ikke er fleksibel nok.

Langt de fleste virksomheder er nødt til at udføre ændringer og tilføjelser. Det er helt banale ting som ekstra felter eller et logo på en faktura. Alle har brug for noget ekstra.

  • Hvis du vælger at løse behovet med en app fra Microsoft AppSource, så har Microsoft og app-producenten ansvaret og opgaven med at opgradere.
  • Hvis du vælger at løse behovet ved at udvikle funktionalitet specielt til dig, så har du selv ansvaret og opgaven med at opgradere.

Du behøver ikke at undgå tilretninger, men det er klart, at jo flere behov du løser via apps, des lettere bliver løsningen at vedligeholde i fremtiden.

Forskellen på opsætning og tilretning

Hvis du godt kan lide tanken om, at opgraderinger sker automatisk, og at du slet ikke behøver gøre noget, når Microsoft udruller nye versioner, så er det vigtigt at kende forskellen på opsætning og tilretning.

En tilretning er en ændring i selve systemet, som fx en tilføjelse af et felt, eller en ændring af en rapport. I dag hedder det en Customer Extension i fagsprog.

En opsætning er en indstillingsmulighed, f.eks. en nummerserie eller en momssats, som kan ændres uden at ændre i selve systemet.

Opsætninger er ikke noget problem at opgradere, for det er jo bare data. Tilretninger er du derimod nødt til at tjekke, når der kommer nye versioner ud. Du er nødt til at kontrollere, om hver tilretning virker i den nye version, eller om den konflikter med noget. Det er ikke sikkert, at det er noget problem, men det er en opgave, der skal udføres.

Opgradering fra Dynamics NAV

Hvis din virksomhed har en tidligere version af Dynamics NAV, så er du sikkert vant til, at opgraderinger er dyre og tager lang tid.

Der er mange virksomheder, som føler sig låst i en gammel version af Microsoft Dynamics NAV. Som regel skyldes det, at det er omfattende at opgradere specialtilretninger. Nogle kan ikke engang opgradere Word, fordi den nye Word ikke virker med en gammel Dynamics NAV, som er for dyr at opgradere.

Andre virksomheder har gennem årene brugt store beløb på opgraderinger, uden helt at vide hvad lønsomheden egentlig er i det. De opgraderer, fordi det er nødvendigt – ikke fordi det er god forretning, og det er en dårlig grund.

Derfor ønsker mange virksomheder at fjerne udfordringen med at opgradere.

Løs dine behov med App Bundle

De 4 apps i dette App Bundle giver dig større fleksibiliteten i opsætningsmulighederne, så behøver du ikke længere at foretage tilretninger i løsningen.

  • Du vil ændre på felter og styring af master data. Det kan du nu gøre i opsætning.
  • Du vil ændre på layoutet af fakturaer og andre dokumenter. Det kan du også gøre nu i opsætning.

Mulighederne med de 4 apps er rigtig mange, og derfor føler vi os overbeviste om, at 90% af dine tilretningsbehov kan løses med dem.

Abakions App Bundle forædler Business Central med de funktioner, der mangler. Vi har forbedret funktioner, der ikke er gode eller brugervenlige nok. Og vi har effektiviseret dit arbejde med processer, der udfører mange funktioner bag kulisserne, når du gør dit almindelige arbejde.

Abonnement inkl. opgradering

Du kan abonnere på App Bundle hos Abakion, uanset om vi er din leverandør af Business Central eller ej. Hvis du tegner et abonnement på både Business Central og App Bundle hos os, så kan du også nemt skifte til en anden leverandør og fortsætte med App Bundle, hvis du har lyst til det. Du er ikke bundet på nogen måde.

Abonnementsprisen går til, at vi vedligeholder og videreudvikler de 4 apps, og vi garanterer at de altid fungerer 100% sammen med nyeste version af din løsning.

Abonnementet inkluderer også automatisk opgradering til nye versioner, og vi garanterer i den forbindelse også, at du kommer op på nye versioner gnidningsløst og at dine opsætninger fungerer som du er vant til, også i den nye version.

Lad os se nærmere på de 4 apps

Master Data app til Business Central

APP

Master data

Design data-strukturer for varer, leverandører og kunder.

Document customization app til Business Central

APP

Dokumenter

Tilret indhold og layout af fakturaer og andre dokumenter.

Integrationer til Business Central

APP

Integrationer

Opsæt data-integrationer uden en udvikler.

Document Handling til Business Central

APP

Emails

Send personaliserede emails med dokumenter, man kan stole på.

Master Data Management

Denne app sørger for, at du undgår tilretninger til tabeller og skærmbilleder. Du har behov for at kunne designe datastrukturer for varer, kreditorer og debitorer.

  • Du kan oprette felter uden tilretning
  • og have tekstfelter uden begrænsning på længden
  • Du kan oprette varer fra en skabelon
  • og søge efter varer på tværs af alle master data
  • Du kan også masseopdatere mange poster på én gang, f.eks. hvis en vare skifter navn
  • Og filer med varedata fra leverandører er nemme at indlæse
  • Du kan også styre varedata i HTML-format, så du kan styre alle dine webshop-data centralt fra NAV
  • Ingen dobbelt vedligeholdelse af varedata

Tilpassede Dokumenter

Document Customizer sørger for, at du undgår rapporttilretninger, fx i faktura og følgeseddel. Du har behov for at kunne tilrette layout, så dine udgående dokumenter er i overensstemmelse med dit firmas brand – og indeholder de informationer du ønsker. Det gælder typisk:

  • Salgsfaktura
  • Salgskreditnota
  • Ordrebekræftelse
  • Følgeseddel
  • Købsordre
  • Tilbud

Du kan have rapporter på flere sprog, hvor du kan ændre alle tekster på rapporterne. Du kan også have forskellige layouts med forskellige profiler.

Du kan indsætte logo eller baggrundsbillede på alle rapporter, indstille placeringen af adressefeltet så det passer med kuverterne, og du kan endda periodestyre tekster på dokumenterne.

Her kan du se nogle eksempler, hvor vi har tilpasset en ordrebekræftelse og en faktura, f.eks. med et logo indsat.

Dynamic Data ExchangeIntegrationer

Med Dynamic Data Exchange kan du konfigurere integrationer og dataimport i Microsoft Dynamics 365 Business Central – uden at skulle bruge penge på at udvikle skræddersyede integrationer. En integration kan opsættes udelukkende som konfiguration af indstillinger i app’en. Du kan måske gøre det selv – eller du kan få en konsulent til det. Uanset hvad, så er det ganske enkelt.

  • Automatiserede, planlagte integrationer
  • Ingen grænser for antal integrationer eller mængde af data
  • Mange protokoller som fx FTP, Webservice, SOAP, REST
  • Flere datatyper som CSV, XML, Json
  • Simpel mapping af tabeller og felter
  • Flet, beskær, udregn, oversæt, formattér osv.
  • Map eksterne kontonumre til din egen kontoplan

Document HandlingEmails med dokumenter

Document Handling giver dig alle de funktioner, du har brug for, når du skal sende emails med vedhæftede dokumenter fra Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Som standard kan Business Central godt sende dokumenter, men Document Handling giver dig mulighed for at styre sprog-versionering, at redigere indholdet i emailen før du sender den, at personalisere indholdet, at håndtere flere modtagere osv.

Mange system-genererede emails virker ikke troværdige for modtageren, fordi de ikke er personaliserede og forståelige for modtageren. Sørg for, at din faktura ikke bliver mistænkt for at være en spam-email. Det er dårligt for dit brand – og du får ikke betaling for fakturaen.

Prøv gratis i 60 dage

Hent og installér

Få alle apps via Microsoft AppSource – og installér dem i din Business Central.
De 4 apps er tilgængelige hver især på AppSource, og du kan abonnere på dem individuelt eller som et bundle. Men begynd med at afprøve dem gratis i 60 dage.

Her får du App Bundle

Unbox – Skabelonprojekt

Unbox er projektformen, hvor vi implementerer Business Central på 1,5 uge. Unbox er tilrettelagt med skabeloner, så projektet er hurtigt, enkelt og til fast pris. De 4 apps fra App Bundle er inkluderet i Unbox-projektet.

Unbox »

Gør-det-selv med Go

Abakion Go er værktøjet, der sætter dig i stand til at implementere Business Central på egen hånd. Du følger en guide og anvender vores skabeloner i alle trin af processen. De 4 apps fra App Bundle er inkluderet i Go-abonnementet.

Gør-det-selv »

Prisen på App Bundle

App Bundle

kr.
227,70
Per navngivne fulde brugere per måned ved 10 brugere.
Enkelt-bruger er kr. 405,00.
Du får vores mest populære apps med denne bundle.
Document CustomizerRead
Dynamic Data ExchangeRead
Document HandlingRead
Master Data InformationRead
Og ud over det – så får du yderligere apps med en rigtig god rabat. Kun kr. 42,20 per app ved 10 brugere (kr. 75,00 ved 1 bruger).
10 brugere
Bo Hansen Hansen hos Abakion

Snak med et menneske

Stil et spørgsmål og få en snak med vores app-manager Bo H. Hansen
appsales@abakion.com

Du kan også være så heldig at komme til at snakke med Sune, Christina, Nadezda, Jesper eller Bernt