Kundeservice

med Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Kundeservice er en del af CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365, der hjælper dig med at differentiere dit brand via personaliseret kundeservice, der skaber værdi i hver eneste interaktion med kunden.

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service er et sagshåndteringsværktøj, der sikrer en flydende overdragelse af kunden fra salg til service/implementering. Løsningen løfter opgaven på både personale- og afdelingsplan.

Kundeservice-løsningen giver indsigt i kundens oplysninger, dokumenter, sagsmedarbejdere samt åbne og lukkede opgaver. Dermed har alle i din virksomhed den nødvendige indsigt til at yde en fremragende kundeservice og give en personaliseret oplevelse, der skaber tryghed.

CRM - fortsæt med

CRM med Microsoft Dynamics
Se alle funktionsområderne inden for Dynamics 365 CRM:

CRM for Salg
Kundeservice
Field Service
Projektledelse

Hør kundernes erfaringer
Den Blå Planet, Mellemfolkeligt Samvirke, Vikingeskibsmuseet m.fl. fortæller om deres erfaringer og gode råd.

Kontakt os
Stil os et spørgsmål her
eller ring til os på 70 23 23 17

4 trin til at yde god kundeservice på den nemme måde

Tal med kunderne på alle kanaler og devices

Skab en kundeoplevelse uden friktion, uanset hvilken kanal eller device kunden bruger.

Yd hurtig og personaliseret service

Gør det nemt for medarbejderne at leve op til kundernes forventninger. Intelligente processer hjælper med at gøre det rigtige hver gang.

Lær af hver eneste interaktion

Bliv ved med at forbedre servicen, og reducér samtidig omkostningerne, ved at bruge data og intelligens til løbende at forbedre dine serviceydelser.

Skab innovation med en platform, der kan tilpasses

Brug en forandringsparat platform til at skabe grundlag for innovation; til at udvide og integrere med andre apps og services, du bruger.

Kundeservice: Sagshåndtering

Sagshåndtering

Helt grundlæggende skal du have styr på sagshåndtering og alle kundeoplysninger. Du skal vide alt, der er relevant for kunden, præcis når du skal bruge det. Det giver tilfredse kunder, der gerne anbefaler dig.

Customer Service-løsningen giver dig oplysninger på hver kunde – fra alle modulerne i CRM-løsningen. Sådan kan dine medarbejdere nemt danne sig overblik over kundens sag, opdatere ethvert dokument og straks give kunderne svar på de fleste spørgsmål.

Denne lettilgængelige sagshåndtering får din virksomhed til at fremstå professionel og servicemindet i kundens øjne.

Kundeservice: Kundeservice på tværs af alt

Kundeservice på tværs af alt

De færreste kunder tænker over, at din virksomhed har kontakt til mange kunder hver dag – og har separate afdelinger for hvert trin i salget. Derfor er det naturligt, at kunden tager det personligt, hvis din virksomhed ikke har styr på aftaler eller vigtige oplysninger på tværs af afdelinger og funktioner.

Det er typisk, når du overdrager en kunde mellem afdelinger, funktioner eller kundeansvarlige personer, at oplysninger går tabt.

Customer Service-løsningen giver dig værktøjerne til at holde styr på kunden i alle stadier af kundens rejse, på tværs af alle afdelinger.

Kundeservice: personlig service

Personlig service

Den personlige kundeservice er et meget effektivt værktøj til at skabe kundetilfredshed og omsætning. Hvis du sigter efter et højt serviceniveau sammen med sælgerne og kundeservicemedarbejderne, er der en stor chance for, at kunderne husker servicen og den konkrete medarbejder.

Måske ønsker kunden at blive tilknyttet den samme medarbejder, og så giver Customer Service-løsningen dig mulighed for at skabe tilknytningen mellem kunden og medarbejdere, og at indsætte en stand-in medarbejder med lignende træk i medarbejderens fravær.

Kundeservice: Optimering

Optimering

Indsigt giver mulighed for optimering, og den rette optimering skaber mere tilfredse kunder, der lægger flere ordrer. For at bruge indsigt og optimering til at øge omsætningen, så skal du kunne måle resultatet af et tiltag.

Med Dynamics 365 for Customer Service kan du udtrække faktuelle data på tværs af alle funktionsområder. Du kan udtrække rå data eller overføre tallene til Excel for at opstille dem i grafer.

Dermed kan du se effekten af den enkelte kampagne, indtægten på mersalget til et specifikt segment eller resultatet af et nyt servicetiltag.

Lad os hjælpe dig med CRM

Vi vil gerne hjælpe dig med at afklare, hvad du præcis har behov for.
Ring til os på 70 23 23 17. Vi sidder klar til at tage telefonen.
Så tager vi en snak om din virksomheds behov og situation, og så bidrager vi gerne med gode råd og en handlingsplan.