Customer Relationship Management

med Microsoft Dynamics 365 for Sales

Dynamics 365 for Sales er CRM-modulet for virksomheder, der har brug for øget fokus på nysalg, mersalg og identificering af de optimale indsatsområder.

Dynamics 365 for Sales viser kundens aktuelle trin i salgsforløbet, købshistorik og købspotentiale. Med den viden kan du basere din henvendelse på kundens aktuelle situation.

Du kan segmentere ud fra dine egne kriterier, og du kan skrive noter på kunderne, så sælgere kan følge op på nye ønsker eller specielle forhold. Det gør modulet til et effektivt værktøj for både salg og marketing.

CRM - fortsæt med

CRM med Microsoft Dynamics
Se alle funktionsområderne inden for Dynamics 365 CRM:

CRM for Salg
Kundeservice
Field Service
Projektledelse

Hør kundernes erfaringer
Den Blå Planet, Mellemfolkeligt Samvirke, Vikingeskibsmuseet m.fl. fortæller om deres erfaringer og gode råd.

Kontakt os
Stil os et spørgsmål her
eller ring til os på 70 23 23 17

Se 5 videoer om, hvad Microsoft CRM handler om i dag

Sælg smartere med indbygget indsigt

Overgå kundernes forventninger ved at give sælgerne handlings­orienteret indsigt i hver eneste fase af salgsprocessen.

Hjælp sælgerne med at skabe relationer

Find og skab relationer med de rigtige købere via bedre interaktioner. Arbejd med relationssalg, hvor processerne går på tværs af LinkedIn Sales Navigator og CRM.

Forøg sælgernes produktivitet

Kombinér CRM med velkendte og sammenhængende værktøjer, så du kan effektivisere salgsprocessen og understøtte den måde, sælgerne arbejder på – også når de er på farten.

Forbedr sælgernes resultater

Få indblik i sælgernes performance med analyser baseret på historiske og forventelige data. Motivér sælgerne til at forbedre resultater ved at promovere samarbejde og ansvarlighed.

Skab innovation og vær klar til udvikling

Understøt innovation med skalérbare salgsløsninger, der er nemme at skræddersy, udvide og koble sammen med de andre løsninger og services, som du allerede anvender.

Sales: Sagsstyring

Salgssager

Dynamics 365 for Sales skaber overblik for alle, der er en del af salgsprocessen. Når alle dokumenterer arbejdet løbende på hver kunde – så har alle involverede den komplette viden til at gøre et godt arbejde. Fra lagerchefen til marketingmedarbejderne.

Sådan kan én person hurtigt fortsætte en salgsindsats, hvor en anden person slap – eller overlevere en kunde til en kollega uden forvirring eller misforståelser. Det giver mere tilfredse kunder og mere effektivt salgsarbejde.

Sales: Kundesegmentering

Kundesegmentering

Dynamics 365 CRM løsningen lader dig udtrække data på individuelle kunder og på aggregeret niveau. Du kan segmentere kunderne efter de kriterier, du har behov for i den pågældende kampagne. Kampagnerne bliver mere effektive, fordi modtagerne har større sandsynlighed for at have interesse for emnet.

Detaljeringsgraden afhænger kun af de oplysninger, din virksomhed har samlet fx fra kundelogins, spørgeskemaer, købshistorik, interaktioner med salgs-emails m.m.

Sales: Økonomistyring

Økonomistyring

En vigtig del af salgsprocessen er, at indsatsen skal være rentabel. Styrken i Dynamics 365 for Sales er, at alle modulerne spiller sammen på kryds og tværs.

Det skaber et mere effektivt arbejdsflow for alle sælgere, da de selv kan trække statistikker, kundeoplysninger, se lagerbeholdning og oprette ordrer. Systemet lader dig desuden se effekten af hver salgskampagne, så du kan optimere den fremtidige markedsføring.

Lad os hjælpe dig med CRM

Vi vil gerne hjælpe dig med at afklare, hvad du præcis har behov for.
Ring til os på 70 23 23 17. Vi sidder klar til at tage telefonen.
Så tager vi en snak om din virksomheds behov og situation, og så bidrager vi gerne med gode råd og en handlingsplan.