Customer Relationship Management med
Microsoft Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales er CRM-modulet for virksomheder, der har brug for øget fokus på nysalg, mersalg og identificering af de optimale indsatsområder.

Sales
Sales er en del af Microsoft Dynamics 365 suiten. Læs mere her »
Viden om CRM
36:46
Af Sine Tikjøb Hagedorn

Se Microsofts Email Marketing-løsning

For marketingfolk i virksomheder, der bruger Microsofts CRM-system eller har en Microsoft-strategi. Live demo og review.

32:48
Af Sine Tikjøb Hagedorn

Det koster dig penge, at dit CRM ikke er i orden

Brug 30 min i selskab med Sine og Benjamin – og få CRM til at skabe værdi i stedet for at koste dig penge

19:52
Af Benjamin Truelsen

Sådan hjælper CRM sælgerne med at bruge tiden bedst

I denne video vil jeg gerne vise, hvordan salgs-acceleratoren i CRM hjælper sælgerne med at bruge tiden på de rette opgaver.

18:35
Af Benjamin Truelsen

AI for sælgere med Sales Copilot

I denne video skal du se, hvordan kunstig intelligens, i form af Sales Copilot, kan gøre sælgerens hverdag lettere i Microsofts CRM-løsning

Nøgletallene der øger performance i salg
27:35
Af Benjamin Truelsen

Nøgletallene der øger performance i salg

Det interessante er at kigge på, hvordan vi kan bruge den viden man får med CRM proaktivt til at træffe rationelle beslutninger, som gavner salgsorganisationen.

Af Benjamin Truelsen

Brug CRM til at skabe en Performance­drevet Salgs­afdeling

Som salgschef vil du gerne forbedre sælgernes performance, så du kan øge indtjeningen. Her er din guide til at blive en superhelt som salgschef.

Af Abakion

Brug AI i CRM og ERP

Dynamics 365 Copilot tilføjer AI til CRM og ERP, så du kan få hjælp til at skrive tekster, emails, referater, kategorisere varer og alt det, som kunstig intelligens er god til.

Hans Ludvigsen underviser i brugen af ClickDimensions
Af Ludvig Ludvigsen

Se gevinsten ved at samle Salg og Marketing i CRM

Ludvig er CRM-rådgiver, og han møder mange virksomheder, der ønsker at bringe Salg og Marketing tættere sammen, og har brug for gode råd til, hvordan IT kan hjælpe med det.

Støv dit CRM-system af – og få den gevinst du gik glip af
Af Benjamin Truelsen

Støv dit CRM-system af – og få den gevinst du gik glip af

Hvis CRM ikke bliver brugt og ikke giver den ønskede effekt, så kan du revitalisere dit CRM-system, så du kan få den gevinst, du gik glip af.

Social Media Marketing og CRM
Af Ludvig Ludvigsen

Social Media Marketing og CRM

Nu kan du styre firmaets Social Media-kanaler direkte fra CRM. Det er ikke blot nemmere – det giver Marketing mulighed for at generere leads direkte fra Social Media.

De 2 største udfordringer med pipeline i CRM
Af Benjamin Truelsen

De 2 største udfordringer med pipeline i CRM

Når pipeline i CRM ikke stemmer med virkeligheden, så handler det ofte om udfordringer med mavefornemmelser og automatiserede salgsprocesser.

Intro til Field Service med Dynamics 365
Af Rune Daub

Intro til Field Service med Dynamics 365

Se en demo af Field Service-løsningen, som er en del af Dynamics 365-platformen, med fokus på kørende teknikere og servicemedarbejdere.

Intro til CRM med Dynamics 365 Sales
Af Sine Tikjøb Hagedorn

Intro til CRM med Dynamics 365 Sales

Se en demo af Microsofts CRM-løsning, der hedder Microsoft Dynamics 365 Sales, og er en del af Dynamics 365-platformen.

Skal Marketing og Salg dele data i et fælles CRM-system?
Af Rune Daub

Skal Marketing og Salg dele data i et fælles CRM-system?

Det lyder jo som et teknisk spørgsmål. Men svaret på spørgsmålet ligger i et mere fundamentalt spørgsmål i din virksomhed, som du måske overser.

Et CRM-projekt er et forandrings-projekt
Af Rune Daub

Et CRM-projekt er et forandrings-projekt

Det kan godt være, at virksomheder ringer til os, fordi de har brug for et CRM-system. Men det er alligevel tankevækkende så lidt af dialogen, der handler om selve systemet.

Unbox-webinarerne
Dynamics 365 Sales - CRM på kun 4 uger
32:46
Af Benjamin Truelsen

Dynamics 365 Sales - CRM på kun 4 uger

Se hvordan du kan indføre Microsofts CRM-system på 4 uger, og hvad der er med i pakken med CRM-løsningen, som er klar til brug. Se optagelsen af webinaret her

Styrk salgsteamets arbejde og se kundens behov

Dit salgsteam har brug for mere end blot traditionel CRM for at kunne reagere på tidens uforudsigelige betingelser for at sælge. Der er skiftende behov hos køberne, pludselige ændringer i prognoser – og konkurrenter, der rykker hurtigt.

Dynamics 365 Sales er en CRM-løsning, der kan tilpasses til dit behov, så den kan hjælpe dit salgsteam med at navigere i kunderejsen.

Dynamics 365 Sales viser kundens aktuelle trin i salgsforløbet, købshistorik og købspotentiale. Med den viden kan du basere din henvendelse på kundens aktuelle situation.

Du kan segmentere ud fra dine egne kriterier, og du kan skrive noter på kunderne, så sælgere kan følge op på nye ønsker eller specielle forhold. Det gør modulet til et effektivt værktøj for både salg og marketing.

Dit overblik med CRM

  • Kundens stamdata
  • Information om kontaktpersoner
  • Historik over tidligere samtaler
  • Kommende salgsmuligheder
  • Hvem der er kundeansvarlig hos dig
  • Hvilke produkter kunden har købt hos dig, hvornår de er købt, og om de har betalt (med ERP-integration)
  • Om kunden har en gyldig service aftale
  • Hvilke SLA er gældende
  • Tidligere sager som beskriver en mulig løsning (vidensdatabase)
  • Booking af servicebesøg hos kunden
  • Hvilke kolleger er ledige og har den nødvendige kompetence til at løse sagen

Hvilke salgsscenarier skal din løsning dække?

Mulighederne med Dynamics 365 Sales er mange …

… og det er kun fantasien, der sætter grænser. Uanset om du skal have skæddersyet en ny CRM-løsning, eller bare vil hurtigt i gang med grundlæggende CRM – eller du ønsker support på din eksisterende CRM-løsning – så træk på vores Seniorkonsulenter og vores dygtige supporteam i Abakion.

Hurtigt i gang

Funktionerne i Dynamics 365 Sales CRM-løsningen

  • Sælg smartere med indbygget indsigt
    Overgå kundernes forventninger ved at give sælgerne handlings­orienteret indsigt i hver eneste fase af salgsprocessen.
  • Hjælp sælgerne med at skabe relationer
    Find og skab relationer med de rigtige købere via bedre interaktioner. Arbejd med relationssalg, hvor processerne går på tværs af LinkedIn Sales Navigator og CRM.
  • Forøg sælgernes produktivitet
    Kombinér CRM med velkendte og sammenhængende værktøjer, så du kan effektivisere salgsprocessen og understøtte den måde, sælgerne arbejder på – også når de er på farten.
  • Forbedr sælgernes resultater
    Få indblik i sælgernes performance med analyser baseret på historiske og forventelige data. Motivér sælgerne til at forbedre resultater ved at promovere samarbejde og ansvarlighed.
  • Skab innovation og vær klar til udvikling
    Understøt innovation med skalérbare salgsløsninger, der er nemme at skræddersy, udvide og koble sammen med de andre løsninger og services, som du allerede anvender.

Udvid CRM-løsningen med add‑ons, der skaber indsigt:

DYNAMICS 365

Sales Insights

Dit salgsteam får sin egen personlige assistent. Kombinér sælgernes intuition med kunstig intelligens og kommunikér med kundeemnerne som aldrig før.
DYNAMICS 365

Customer Insights

En kundedataplatform giver dig indsigt i realtid og sætter dig i stand til at skabe personlige kundeoplevelser og få et 360 graders overblik over hver kunde.
DYNAMICS 365

Customer Voice

Undersøg dine kunders holdninger, få feedback og reagér hurtigt – og skab indsigt i nøgletal, der er vigtige for din virksomhed.

Kom i gang med CRM på 4 uger

Unbox Sales er den nemme og sikre måde at komme i gang med CRM-løsningen Microsoft Dynamics 365 Sales. Du får en pakkeløsning til fast lav pris, hvor vi holder dig i hånden gennem processen og deler vores erfaringer med opstart af CRM-løsningen i Microsoft Dynamics 365.

Hurtigt i gang

Erfaringer med CRM
Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal
2:48
Af Abakion

Kunderne hos Meyers sparer tid med ny Power Portal

“Nu kan kunderne og kundecheferne spare masser af tid, fordi vi har implementeret den her Power Portal Platform.” fortæller Johanna Leonard fra Meyers

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen
Af Sune Lohse

Erfaringer med at bruge CRM og ERP sammen

AH Transmission A/S bruger både CRM og ERP fra Microsoft, og fortæller om, at de ville undgå vedligehold og være klar til at skalere.

Domino Systems samler CRM og ERP
Af Sune Lohse

Domino Systems samler CRM og ERP

Domino Systems ville gerne have én samlet platform med ERP og CRM for at kunne samarbejde og vidensdele.

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system
Af Abakion

Dansk Flygtningehjælp effektiviserer med et CRM-system

IT chef hos Dansk Flygtningehjælp fortæller om valget om at effektivisere med et CRM-system som er integreret med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Sales.

Succes på Den Blå Planet med CRM
Af Abakion

Mellemfolkeligt Samvirke har fået samlet alt i én integreret løsning

Jane Prior fra Mellemfolkeligt Samvirke deler sine erfaringer med implementeringen af deres kursusløsning, som er en integreret del af deres CRM- og NAV løsning.

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune
Af Abakion

Bookingløsning til stor kulturinstitution i Helsingør Kommune

Souschef for Kulturværftet, Vibeke Dalskov, fortæller om oplevelsen af at effektivisere processer med en bookingløsning baseret på CRM

Salgssager

Dynamics 365 Sales skaber overblik for alle, der er en del af salgsprocessen. Når alle dokumenterer arbejdet løbende på hver kunde – så har alle involverede den komplette viden til at gøre et godt arbejde. Fra lagerchefen til marketingmedarbejderne.

Sådan kan én person hurtigt fortsætte en salgsindsats, hvor en anden person slap – eller overlevere en kunde til en kollega uden forvirring eller misforståelser. Det giver mere tilfredse kunder og mere effektivt salgsarbejde.

Kundesegmentering

Dynamics 365 CRM-løsningen lader dig udtrække data på individuelle kunder og på aggregeret niveau. Du kan segmentere kunderne efter de kriterier, du har behov for i den pågældende kampagne. Kampagnerne bliver mere effektive, fordi modtagerne har større sandsynlighed for at have interesse for emnet.

Detaljeringsgraden afhænger kun af de oplysninger, din virksomhed har samlet fx fra kundelogins, spørgeskemaer, købshistorik, interaktioner med salgs-emails m.m.

Økonomistyring

En vigtig del af salgsprocessen er, at indsatsen skal være rentabel. Styrken i Dynamics 365 Sales er, at alle modulerne spiller sammen på kryds og tværs.

Det skaber et mere effektivt arbejdsflow for alle sælgere, da de selv kan trække statistikker, kundeoplysninger, se lagerbeholdning og oprette ordrer. Systemet lader dig desuden se effekten af hver salgskampagne, så du kan optimere den fremtidige markedsføring.

Prisen på Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales Professional

kr.
409,10
Per navngiven bruger per måned
Kerneautomatisering af salgsstyrken og Microsoft 365-integration

Dynamics 365 Sales Enterprise

kr.
597,90
Per navngiven bruger per måned
Branchens førende salgsautomatisering med kontekstafhængig indsigt og funktioner til avanceret tilpasning

Dynamics 365 Sales Premium

kr.
849,60
Per navngiven bruger per måned
Dynamics 365 Sales Enterprise + tilføjelsesprogrammet Sales Insights til Dynamics 365 Sales

Vil du vide mere?


Hvis du ønsker at vide mere,
så kan du stille et spørgsmål
og få en snak med
Tina Mille Mouridsen
eller en af vores
dygtige konsulenter
.

E-mail: [email protected]
Telefon: 70 23 23 16

Navn*

Vil du vide mere?


Hvis du ønsker at vide mere, så kan du stille et spørgsmål og få en snak med Tina Mille Mouridsen eller en af vores
dygtige konsulenter
.

E-mail: [email protected]
Telefon: 70 23 23 16

Navn*