Administrér dine bookinger effektivt
og få det fulde overblik

Booking Service til Microsoft Dynamics 365 for Sales

Abakion Booking Service er udviklet i samarbejde med virksomheder, organisationer og museer, som i dagligdagen arbejder med bookinger og arrangementer. Vi har samlet styring af kunder, ressourcer, medarbejdere, faktureringer, arrangementer og ikke mindst bookinger i ét system.

Vores kunder har i høj grad været med til at designe løsningen Booking Service.
Hør her, hvad de siger om løsningen – og om os i Abakion.

– Shahid Hussain
Abakion

Moesgaard Museum

“Vi oplever, at vi sparer en del tid på bookinger nu. Husets afdelinger er desuden kommet tættere på hinanden med det nye bookingsystem, fordi vi alle har fået overblik over hele Moesgaard Museums arrangementskalender.”

Pia Bendix Jensen og Anders Vogt Norup

Den Blå Planet

“Abakion er meget dygtige til at lytte og forstå vores situation. På den måde har de en dyb viden om vores forretning, som de omsætter til fordele i systemet. Vi oplever et godt partnerskab, hvor Abakions folk er tilgængelige og reagerer hurtigt.”

Christina B. Chudner og Sara Tougaard

Vikingeskibsmuseet

“Vi har fået et system til booking, vagtplan og fakturering, som understøtter præcis vores behov, og vi har skabt effektive og fleksible arbejdsgange omkring det. Jeg vil gerne understrege, at vi har haft en usædvanlig dygtig og dedikeret leverandør.”

Lisbeth Weichel

Snak med os om Booking

Tag en snak med Shahid om Booking Service i din organisation.
Skriv til ham på smh@abakion.com eller ring 70 23 23 17.

Tag en snak med Shahid om Booking
Kalenderfunktionen i Booking Service

Kalenderfunktionen

Kaldenderfunktionen i Booking Service er designet til fleksibel arbejdsgang med mulighed for at planlægge bookinger og arrangementer direkte i kalenderen.

Kalenderen er opbygget således, at du nemt kan ændre layout og sortere i dine bookinger, alt efter hvordan du bedst arbejder.

Således kan du:

  • Planlægge dine bookinger direkte i kalenderen og rykke eksisterende bookinger rundt med drag & drop funktionen.
  • Filtrere i kalenderen på både status, ressourcer, brugere og arrangementstyper samt skifte mellem både dage, uger og måneder afhængigt af det overblik du ønsker.
  • Bruge Agenda for hurtigt overblik over dagens arrangementer med mulighed for export til PDF for udskrivning.
  • Bruge tidslinjen til at få overblik over hver enkelte bruge og ressource i løbet af dagen.
Vagtplanlægning i Booking Service

Vagtplanlægning

Vagtplanen giver mulighed for, at du kan styre ressourcer direkte i kalenderen, således at bookinger og ressourcer er samlet ét sted og giver dig det fulde overblik.

Du kan sortere på samme måde som i bookingkalenderen for at finde dine teams samt:

  • Vagtplanlæg dine ressourcer direkte i kalenderen og flyt dem rundt ved fx vagtskifte med drag & drop funktionen.
  • Angiv hvornår dine ressourcer er på ferie eller er syge, hvilket automatisk blokerer muligheden for at planlægge med ressourcen.
  • Angiv minimum og maksimum antal timer på dine ressourcer for mulighed for at registrere den enkelte ressources tidsforbrug i forbindelse med kontrakter.
  • Udskriv vagtplan for den enkelte ressource ved at sortere og angive dag, uge eller måned
Effektive processer i Booking Service

Effektive processer

Ud over kalenderen og vagtplanen, så har Booking Service en række andre funktioner, som er designet til at du kan følge dine bookinger fra start til slut på den mest effektive måde, både for kunde og virksomhed.

  • Generér automatisk bookingbekræftelser på baggrund af de indtastede data på bookingen og opdatér og udsend igen ved ændringer.
  • Generér automatisk fakturaer på baggrund af tilknyttede produkter og services og opret kreditnotaer ved tilknytning til ERP-systemer for effektiv arbejdsgang.
  • Tilknyt rabatter i hele beløb og i procent.
  • Registrér hvilke færdigheder og ressourcegrupper dine ressourcer indgår i.
  • Udsend funktionsaktiviteter til dine ressourcer for at angive opgaver i forbindelse med den enkelte booking.
  • Tilknyt ydelser og produkter til de enkelte services
Microsoft Dynamics 365 for Sales

Microsoft Dynamics 365 for Sales

Abakions Booking Service er bygget i Microsoft Dynamics 365, som er et Customer Relationship Management-system. Microsoft Dynamics 365 gør det muligt for din virksomhed at optimere kunderelationer, så I bedre kan opfylde de behov, som jeres kundeportefølje har.

  • Registrér jeres kunder og kontaktpersoner og reducer antallet af dubletter for effektiv behandling.
  • Hold nemt styr på jeres aftaler og opfølgninger med jeres kunder ved at knytte bl.a. mails, møder og opgaver.
  • Integrér jeres Office 365 og Outlook for e-mail tracking og deling af relevante dokumenter fra f.eks.SharePoint og OneNote.
  • Planlæg og administrer både store og små kampagner på tværs af forskellige kanaler med både quick campaigns og direct mailing.
  • Opbyg dynamiske og statiske marketinglister på baggrund af eksisterende kunder, kontrakter og kundeemner.
  • Automatisér dine interne arbejdsprocesser for effektiv arbejdsgang.
  • Skab dine egne listevisninger og grafer på baggrund af CRM-data for hurtigt overblik.
  • Opret dynamiske Excel ark til afrapportering med kilde i booking data til afrapportering via f.eks. Pivot tabeller.

Snak med os om Booking

Tag en snak med Shahid om Booking Service i din organisation.
Skriv til ham på smh@abakion.com eller ring 70 23 23 17.

Tag en snak med Shahid om Booking

Abakion Booking Service er bygget i Microsoft Dynamics 365, som giver din virksomhed mulighed for at skræddersy den løsning, som dækker netop jeres behov.

Ud over Microsoft-produkter som Office 365, Outlook, Power BI, PowerApps m.m. har I mulighed for bl.a. følgende andre optimeringer:

Optimeringsmuligheder

CRM – fortsæt med

Funktionsområderne
Se alle funktionsområderne inden for Dynamics 365 CRM:

CRM for Salg
Kundeservice
Field Service
Projektledelse

Booking Service
Samlet styring af kunder, ressourcer, medarbejdere, faktureringer, arrangementer og bookinger i ét system – udviklet i samarbejde med organisationer og museer, som arbejder med bookinger og arrangementer.

Hør kundernes erfaringer
Den Blå Planet, Mellemfolkeligt Samvirke, Vikingeskibsmuseet m.fl. fortæller om deres erfaringer og gode råd.